Foros ›
TRAIL DO XURÉS (29.11.2020)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 19 Nov 2020, 12:34
Asunto: Re: TRAIL DO XURÉS (29.11.2020)

Eu prefiro non entrar directamente na miña opinión persoal de todo esto porque daría para moito e ademáis penso que non é o lugar axeitado, no club procuramos sempre facer licencia ao 100% dos atletas porque consideramos que sobre todo polo seguro, administración do club, posibilidades para os atletas en canto a competicións etc... sempre foi a mellor opción, e persoalmente penso que as licencias de atletismo son moi moi baratas, coñecendo as de outros deportes, pero cada deporte ten a súa xustificación e as veces loxica, certo que sempre hai criticas posibles de administración de recursos etc..

No de adestrar de xeito individual mandando un plan, ahí non podo estar de acordo porque levo moitos anos adestrando xente e nun porcentaxe si, é totalmente viable aínda que non sexa o ideal, pero para moitísima xente é fundamental adestrar de xeito presencial, e tamén sería extenderse moito nas explicacións que a grandes rasgos todos coñecemos.
Pero obviamente entendo ao que te refieres, nin estar federado te fai máis inmune nin a posibilidade de xuntarse máis xente baixa os riscos de contaxio, pero ahí entran os protocolos de distancias, estar ao aire libre, aforos limitados, grupos limitados, mellorar o sistema inmune gracias a esa práctica etc etc..
Penso que se poderían mellorar moitas cousas, pero tal como se foi desenvolvendo todo, penso que imos por bo camiño sempre que sigamos a remar todos na dirección de querer sair adiante e sexamos conscientes de que pecharnos non é nin será solución,

www.youtube.com/channe...subscriber
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2020, 0:20
Asunto: Re: TRAIL DO XURÉS (29.11.2020)

Acabo de recibir un correo de la Organización del trail do Xures en el que me dicen que los que estamos confinados en las poblaciones perimetradas, si queremos viajar sin que nos multen para participar en ese Trail, tenemos que federarnos. Le he contestado que al inscribirnos no se exigió ni tampoco viene especificado en el Reglamento que para participar en el trail debiéramos estar federados y que no vamos a pagar lo que vale la Licencia Federativa, además tampoco solucionaría el problema puesto que un federado no puede salir fuera de la Provincia donde reside. Les he indicado que gestionen un certificado emitido por la Xunta autorizándonos a desplazarnos fuera de los perímetros de confinamiento o bien que lo cambien a una fecha posterior al 4 de Diciembre, día en que finaliza el confinamiento, y que, en caso contrario, procedan a devolvernos el importe de la inscripción.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2020, 10:34
Asunto: Re: TRAIL DO XURÉS (29.11.2020)

Ya he recibido contestación de la Organización, parece ser que mantienen la fecha del trail y me ofrecen la posibilidad de devolución del importe de la inscripción lo que he aceptado porque es imposible, sin ser retenido o multado, desplazarme estando en una zona confinada.
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2020, 23:13
Asunto: Re: TRAIL DO XURÉS (29.11.2020)

Pois feita a norma, feita a trampa, posto que mais do 75% de inscritos pra o "trail" son xente federada no asfalto , que benvidos sexan por certo. Ademais o percorrido é de pista e senda con pouquiño desnivel (650+ en 25km) polo que lles vai "nen que pintado"

Van participar un bó número de "galgos asfalteros" coma Rubén Diz ou Javier Paredes, ademais de xente todoterreno coma "O Bisonte de Tioira" ou "Elpi" .

Eu non me inscribín por coherencia có límite perimetral.

Que todo vaia bén e naide se infecte e sobre todo que non "leve o bicho" ó rural.

Apertas e a coidarse
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2020, 9:13
Asunto: Re: TRAIL DO XURÉS (29.11.2020)

Algúen me pode decir en que decreto pon que os federados poden sair dos concellos confinados?
No 179/2020 no punto SEGUNDO, figura que os deportirstas federados se poden reunir sen límite de número de persoas.
No punto PRIMEIRO e no que veñen as restriccións de entradas e saidas dos municipios e por ningún sitio fala do deporte federado ou non.
Creo que os que din esto vos están enganando e non creo que vos vaian pagar as multas en caso de que haxa.
Se me estou enganando e hai algúnha outra lexislación agradezco que mo digades.

Saudos e sorte a todos
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2020, 14:00
Asunto: Re: TRAIL DO XURÉS (29.11.2020)

Boas, que eu saíba, agora mesmo aínda que sexas federad@ non podes sair do teu concello se está restrinxida a mobilidade. Tés que facer una solicitude a Federación ou órgano competente para que che expidan un documento para a libre circulación. Un dos motivos da solicitude seria que, por exemplo, na tua zona non haí as intalacións adecuadas/suficientes para entrenar.
Ata faí unha semán @a federad@s tiña libre mobilidade pero dende faí uns días non, salvo que leven dito documento/permiso.
Saudos.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 26 Nov 2020, 8:57
Asunto: Re: TRAIL DO XURÉS (29.11.2020)

Pois a cantidade de xentiña que vin nas redes sociais este fin de semana adestrando noutros concellos que non eran os seus...
O de estar ou non federado é unha parvada máis da pandemia. O término correcto sería "profesional". Que son os que realmente teñen que adestrar sen tanta limitación pero con medidas.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 26 Nov 2020, 10:28
Asunto: Re: TRAIL DO XURÉS (29.11.2020)

memphis_ESP escribió:
Pois a cantidade de xentiña que vin nas redes sociais este fin de semana adestrando noutros concellos que non eran os seus...
.

Deixando a parte que igual estaban "na súa área de restriccións", o asunto é que non son quen de controlar a todo o mundo. A min paroume a guardia civil cando iba por unha carretera que se mete 300m. no concello veciño. E eso que están aburridos de verme Disimulando , pero tocoume Molón

Tes razón que se ve xente que nin concello nin área nin nada: escaparon e punto. Probablemente non lle fixeron mal a ninguén, tamén hai que dicilo. A sí que se ides ó Trail este pois expoñédesvos a como mínimo ter que dar volta e/ou unha proposta de sanción.

O de estar federado supoño que é que nalgún sitio hai que pintar a liña. Deixando ós "profesionais de verdade" fóra, hai que cubrir legalmente a todos esos equipos e categorías de menores que se desprazan cada semana.
Non son eu quen para saber cómo hai que organizar a cousa, pero non creo que esté no espíritu da lei ir ó Trail de Viladetal, incluso estando federado.

Facede o que queirades eh!, digo esto por falar algo Mr. Green

Est.2008





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos