Foros ›
Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2008, 22:13
Asunto: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

El próximo día 19 se celebra en Montederramo (ourense) una prueba por la Sierra de San Mamede de 28 km. Se puede participar andando, corriendo o en bici. Al final creo que nos dan de comer y ahy un concierto de folk en el monasterio. Las inscripciones son en Deportes Redonet para andadores y corredores. Lo de las bicis no lo tengo claro. Me comentan que está muy bien señalizada.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 9:27
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

ufffff, mala sorte para mín, non vou poder, e ben que o sinto, teño gañas de ir coñecer serra de San Mamede.
Quero comentar que non debe ser a primeira vez que fan esta proba e nambargantes tense moi pouca información dela, co pouco que costa usar esta páxina e os grandes beneficios que da a mesma.
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 13:54
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Mucho hay que madrugar el sábado,,,, pero estaré allí!!
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 18:18
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

¡Vaites! si é a primeira vez Avergoñado , perdón, pero me sonaba de oir algo sobre unha andaina nesa zona. Grazas pola información, que tamén ai. Mil disculpas. Rezar
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 20:37
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

¡¡Jo¡¡¡, pues a mi ya me anotaron, no se si a correr o a andar, la verdad es que me da igual por que para arriba casi todo el mundo acabamos andando y para abajo nos lleva la fuerza de la gravedad. Despues de los 50 da Bisbarra do Sar; ¡¡ esto está chupao¡¡¡ Moi feliz . Nos vbeeeeeeeeemos ....
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2008, 10:35
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Alguén pode dicir algo sobre o perfil da proba ou da súa dureza. Estou barallando a posibilidade de ir e tomalo como preparación para Aquilianos.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2008, 20:23
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

anxinho escribió:
Alguén pode dicir algo sobre o perfil da proba ou da súa dureza. Estou barallando a posibilidade de ir e tomalo como preparación para Aquilianos.
.
No tengo aquí la información exacta. Parece ser que muy bien señalizada, el paisaje expectacular y la dureza media, la cota máxima sobre 1700 mts. En todo caso puedes llamar al Ayuntamiento de Montederramo o alguno de los sitios donde inscribirse. Es la primera vez que la organizan así que no hay muchos más datos(pero me suena que ya hubo otra).
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 16 Abr 2008, 15:24
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Boeno, boeno, casi asegurada a presencia de Anxinho, outro máis e eu mesmo na proba.
Doblegados os problemas que obstaculizaban a nosa participación, e Deus mediante, estamos listos para facer as 3 horas de coche que separan Ribeira de Montederramo e plantarnos na línea de saída, a de meta xa veremos.
Estamos moi ilusionados, a mín especialmente me apetecía moito a idea de poder visitar a serra de San Mamede; como xa deixei dito aquí; e de paso aproveitar a proba para preparar a Geira de Portugal.......e tamén, porque non decilo, darlle un cache a carreira ca nosa participación. Mr. Green
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Mér, 16 Abr 2008, 17:10
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

concellomontederramo.o...0Santo.pdf

Neste enlace pódese saber máis sobre o percorrido e perfil da proba.

E si, está confirmada a miña presencia.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mér, 16 Abr 2008, 20:22
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Gracias anxinho por la información. Nos vemos el sábado.
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Abr 2008, 23:02
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Pues alli estaremos!! esperemos que nos respete el tiempo,,,, que por lo que parece,,, Y además yo voy de andaina asi que como llueva...pffff!No tengo traje de aguas!!jajaja
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2008, 20:08
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Estou anotado para a carreira pero coa que está caendo non paran de aconsellarme ( na casa e os colegas ) que nin se me ocurra ir , así que estou nun dilema e admito consellos de xente entendida...sobre todo a nivel calzado e vestimenta porque din que incluso se pode atopar neve nos puntos mais altos...
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Dom, 20 Abr 2008, 14:27
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Aquí tedes unha crónica dun que foi, eu estiven en Entrimo e non quixen mollarme moito...
furacandoribeiro.blogspot.com/
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Abr 2008, 16:31
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Acabo de ler a crónica do "furacán do Ribeiro" e paréceme moi atinada, indudablemente a meteoroloxía desluciu o evento pero do mesmo modo deulle unha dimensión diferente, casi épica. Correr (andar ou pedalear...) durante moito tempo, mais do acostumbrado por min polo menos, sobre neve no mellor dos casos pero tamén sobre auga ou bulleiro; soportando temperaturas moi baixas empapados totalmente e con un perfil bastante duro...pero tamén facelo por un lugar moi fermoso que se facía se cabe mais bonito aderezado pola nevada que caeu acompañada por un forte vento que nos facía acordarnos dos nosos colegas os ciclistas.
Por parte da organización moi bo trato e amabilidade dos voluntarios (que tamén aguantaron o seu!) e un circuito ben marcado e sen posibilidades de perderse.
En suma unha preciosa iniciativa que esperemos siga durante moitos anos. Felicitacións para a organización e para todos os participantes.
salgueiro

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/06
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Abr 2008, 18:48
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

A cronica que fai Alfredo e moi boa, o cal non poderia ser doutro xeito vindo dun tipo tan estupendo coma el.
Pola miña parte a carreira foi dunha dureza extrema non por o perfil, que sendo unha carreira de montaña e normal que haxa que subir e baixar fortes pendentes, si non pola climatoloxía, pero coma di Alfredo no momento que ias correndo entre piñeiros e todo coberto pola neve, era algo poetico o sofrimento e a loita contra un mesmo nese momento fundiase ca propia natureza. A chegada a meta era un sentimento primario de rematar a carreira seguido, seguido de satisfación pero automaticamente añoranza de voltar estar ala arriba no medio dos piñeiros e da neve.
Como decía Victor, o gañador da proba, ali estabamos os mais frikis do atletismo, pero eu creo que en verdade estabamos os que disfrutamos da verdadeira expresión que e poñer un pe diante do outro sen poder parar de facer ese xesto ata chegar a meta. Pois dos que estabamos ali, retiraronse moitos ciclistas e moitos andaris, pero corredores ningun. A maoria de corredores que estabamos ali coñecemonos, e non recordo que ningun deles abandonase unha carreira nos derradeiros anos i esta non ia ser a exceción.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos