Foros ›
TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 07 Abr 2008, 17:37
Asunto: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Vai se-lo meu bautizo no mundo das carreiras de montaña.

66 kilómetros o primeiro sábado de Xuño polos Montes Aquilianos que rodean Ponferrada.

Na mesma travesía tamén hai un percorrido de 44 kilómetros.

A verdade é que o perfil asusta e ós kilómetros chéganlle ben, pero penso que a experiencia pode ser alucinante.

Se alguén xa "disfrutou" dela gustaríame saber a súa opinión en canto a percorrido, organización,...

Eu espero que o maldito xeonllo me respete, e xunto cuns colegas non faltar á cita.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Abr 2008, 17:53
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Manda caraio!!!...Hace siglos subí una vez "EL MORREDERO" en bici...y todavía me duelen los gemelos Triste Triste Triste

www.jeffxavi.blogspot.com
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 9:35
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Con esta proba teño unha debeda que espero cancelar pronto. Fai anos que sei dela, e sempre atopo unha disculpa para non ir..........o medo e como a fame, aviva o inxenio.
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 15:20
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Mestre Castinheiras, escoitaste falar algo da proba, sobre recorrido, organización, dureza... Pódesme ilustrar cos teus coñecementos.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 15:48
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Meu benquerido discípulo, unha proba de 66 kms, con altitudes de 2.000 mts. ¿e ti ainda preguntas pola dureza? Muro Muro Muro
A organización moi ben......eso é o que me dixeron.
kipketer

Novo foreiro
Novo foreiro
14/05/07
0 Carreiras
45 Mensaxes
Ponferrada/Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Abr 2008, 22:03
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Hola! Aprovecho q sale este tema para escribir mi primer mensaje en el foro( a pesar de q ya llevo bastante tiempo q os "espio")
Mi experiencia se reduce solamente a la prueba de 44 km.
La verdad es q es una prueba dura, no competitiva(diselo tú a los primeros..jaja) y con una organización y unos avituallamientos realmente muy buenos.
Los desniveles q tiene la prueba son bastante fuertes, aquí vereis el perfil ->
rutasdelbierzo.com/Art...%20WEB.gif

La mayor parte de la gente la realiza andando y en un ambiente muy distendido, por lo q la de 44 km es bastante asequible y no exige una preparación especial.
De la clase de carreras/marchas q dejan huella, de hecho este año yo me apunto a la de 66km...
aquí está la pagina oficial-> rutasdelbierzo.com/
y aquí unas fotos del año pasado-> www.vayahistoria.com/w...ianos.htm.
Os la recomiendo. 1 saludo a todo el mundo y enhorabuena por el foro.
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2008, 6:58
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Gracias Kipketer polos teus comentarios. Pero aproveitándome da túa experiencia nesta proba, pódesme dicir o tempo medio para rematar a proba de 66 kilómetros. Ou se prefires o tempo co que tés ti pensado rematala.
kipketer

Novo foreiro
Novo foreiro
14/05/07
0 Carreiras
45 Mensaxes
Ponferrada/Coruña
Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2008, 15:06
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

La de 44 km. teniendo en cuenta que la realizamos andando en su mayor parte, salvo alguna bajada o alguna parte más accesible que la hicimos corriendo nos llevo unas 8 horas.
La de 66 km. al aumentar ya no solo el kilometraje, sino el desnivel y tener que realizar alguna parada más larga, la hemos calculado en torno a las 12-14 horas como límite.
Pero ten en cuenta que nosotros lo calculamos para hacerla prácticamente andando(aunque a paso bastante ligero..), si la vas a realizar corriendo los tiempos cambiarían bastante(aunque algunos tramos no te va a quedar otro remedio que hacerlos andando Moi feliz )
De todas maneras depende del ritmo que quieras llevar y si tienes pensado hacerla corriendo en su mayor parte o no...
Hay tramos bastante duros (la subida a silla de la yegua por ejemplo)pero el paisaje y el entorno por el que transcurre la larga es de lo mejorcito del paisaje que rodea a Ponferrada Guiño
Cualquier duda que te pueda ayudar ya sabes.
1 saludo
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2008, 16:46
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

A miña intención e facer os primeiros 10 kilómetros correndo e despois xa mo irá pedindo o corpo.
Nas baixadas teño pensado correr e nas subidas moi pronunciadas ir andando.
Non me marquei un tempo límite, porque vou para disfrutar non para competir contra o reloxio. A filosofía é a de acabar e quedar con ganas de volver.
Tamén me gustaría saber que tipo de adestramento estás facendo para acaba-la proba. Para comparar un pouco co que estou facendo eu, e saber se vou polo camiño axeitado.

Moitas gracias.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mér, 16 Abr 2008, 20:30
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Yo la tengo como objetivo pero para el próximo año. Este año me conformo con Manzaneda en septiembre. Ya contareis cosas de esta carrera épica.
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Xov, 17 Abr 2008, 13:26
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

www.rutasdelbierzo.com...%20WEB.gif

Este é o enlace do perfil, a verdade a min o que máis me asusta é a altitude, penso que nunca estiven tan preto do ceo.

A carreira de Montederramo deste sábado vaime servir para probarme en "altitude", espero que o corpo non se resinta demasiado.
kipketer

Novo foreiro
Novo foreiro
14/05/07
0 Carreiras
45 Mensaxes
Ponferrada/Coruña
Respostar citando Envío Xov, 17 Abr 2008, 18:42
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Por lo q cuentas, yo le echaría sobre 9 o 10 horas , teniendo en cuenta q a lo mejor la parte final se te hace un poco largo(aunq es casi toda de descenso, salvo una pequeña zona de subidas y bajadas cuando te acercas por una orilla del rio hacia Ponferrada) o si haces una parada más larga para comer en un avituallamiento o darte un masaje...
De todas maneras la parte mas "fuerte" es desde donde marca el gráfico san clemente de valdueza hasta pico tuerto, incluyendo esa linea casi vertical Moi feliz q es la subida de sobre un kilometro a la silla de la yegua, por eso es conveniente dosificarse y no cebarse al principio, porq luego hay bastante kilometraje picando hacia abajo y por buenas pistas en las q se puede arriesgar un poco mas....es mi opinión al menos Pensando
Sobre lo del entrenamiento poco te puedo ayudar, porq ya ves q nuestra meta es hacerla practicamente andando.Suelo hacer rodajes de 40 min o 50 como mucho y algun farlek, pero de momento nada de series largas ni rodajes de más de 1 hora.
Suerte para el sábado
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2008, 7:07
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Gracias pola túa información. Abusando da túa amabilidade pódesme decir algo da altitude, se afecta moito correr a 2.000 metros, se é imposible correr... En definitiva a túa experiencia. Tén en conta que vivo ó nivel do mar e o lugar máis alto onde adestro unha vez por semana é a Serra do Barbanza (600 mts. aprox). Moitas gracias.
Toyliado

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/07
0 Carreiras
86 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2008, 9:35
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Disimulando Je, je, je, me habeis tentado.... me parece que me dejaré caer por Ponferrada ese fin de semana y probaré las excelencias de esos 44 kms "al trote".

Veo venir una dama... sonriendo hacia mí, si esa dama es La Muerte, ¡Quién tiene miedo a morir!
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Ven, 18 Abr 2008, 10:35
Asunto: Re: TRAVESÍA INTEGRAL MONTES AQULIANOS

Alégrome moito que te animes, espero que para aquela faga mellor tempo do que fai hoxe.
Que tipo de adestramento, pensas que será o adecuado para rematar a proba.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos