Foros ›
Entrenar respetando medidas co-vid
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jamardios

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/16
25 Carreiras
19 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2020, 15:09
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Baralloco escribió:
Si estás federado, desde el lunes 18 ya puedes ir o entrar en otro municipio de la provincia. Según la orden publicada en el BOE de ayer sábado.

Vale, grazas pola resposta. Estou federado xa que corro cun clube local, pero considérome tan amateur que non me decatara diso Ríndose
Polo tanto, podo correr polo meu circuito habitual, ainda que non teño carné do clube, nin mais medio de acreditar que son federado, que o feito de pagar a tasa anual do equipo.

Os federados levades con vos mentres entrenades algo que xustifique a vosa condición?
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2020, 16:01
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

jamardios escribió:
Estou federado xa que corro cun clube local, pero considérome tan amateur que non me decatara diso Ríndose
Polo tanto, podo correr polo meu circuito habitual, ainda que non teño carné do clube, nin mais medio de acreditar que son federado, que o feito de pagar a tasa anual do equipo
Ola Jamardios. Se estás federado, o teu clube ten que darte un carnet de federado emitido pola FGA. Nel aparece o teu número de federado.
jamardios

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/16
25 Carreiras
19 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2020, 17:04
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Grazas Amina, consultareino cos do equipo.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2020, 8:23
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

A federacion este ano ainda non enviara os carnets.
Co tema do Covid19 e para xustificar dalgunha maneira o custo das licencias, apresuraronse a enviar carnets virtuais, para que cada un os imprima ou garde no movil.
Consultouse si van devolver parte das cuotas, e dixeron que non. Este ano non se vai poder participar en campeonatos, gran parte dos corredores que nos federamos e porque esas carreiras saen gratis.

En fin... polo menos temos a vantaxe de poder entrenar no concello do lado...
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Mai 2020, 14:51
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

jamardios escribió:
Boas!!!
Lendo o que comentades aquí decateime de que estou incurrindo en faltas.
Explícome: vivo en Vigo, pola zona da rúa Aragón, e unha das miñas rutas ó saír a correr dende casa, era ir cara Chapela pola estrada de arriba e voltar pola de abaixo. É unha zona pouco transitada por peóns e así evito as beirarrúas mais ateigadas de xente do casco urbano.
Na fase 0, daba a volta ó chegar ó rótulo de "Chapela", pero cando pasamos a fase 1, e ver que xa se autorizaban os desprazamentos dentro da provincia, din por feito que tamén se aplicaba ós entrenos.
Despois de lervos, voltarei a dala volta ó chegar a Chapela...

Home! esa tamén é a miña ruta máis habitual. Mentras non poidas saír do concello (xa vin que tes dúbidas se es federado ou non) quizáis te interese esta modificación á nosa ruta e sen sair do concello:

connect.garmin.com/mod...e/33419060

Básicamente é sair pola estrada de arriba ata o camiño de Padín (o cruce antes do viaducto limitrofe con Chapela), cruzar a AP9 fara dar a volta na rotonda, volver un pouco pola estrada de arriba, ata o cruce coa Trapa (onde o semáforo do cuce da Madroa), baixar pola Trapa, camiño da Vía e a Xorxa ata as Sete Torres. Coller a Av. de Galicia en dirección Chapela, e uns metros antes dos Catro Pontes (límite de Chapela, onde por certo o outro día estaba a policía local identificando a un corredor que debeu pasar o límite) xiras a esquerda cara o camiño da Chumba xusto onde está o rótulo de Vigo. Segues toda a Chumba e o camiño real pola Igrexa vella de Teis, e o chegar ó lavadoiro tiras a esquerda e subes por Caxide, onde está o pavillón de Teis, chegas de novo as Sete Torres, e xa volves por Av. galicia, Buenos Aires (aínda que eu estes días continuo por Sanjurjo Badía e subo pola Robleda/Frian, que me parece máis asequible), Travesía e Aragón. Se o fas desde a saída do parquing do Mercadona e volves ó mesmo, son prácticamente 10 Km xustiños. O perfil non é moi diferente do da volta por Chapela e tes a mesma tranquilidade. Guiño
jamardios

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/16
25 Carreiras
19 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Mai 2020, 22:57
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Gracias Anpefi, so por sair da rutina ei probar ese circuito que propós.
Terei que ir pola esquerda camiño de Padín, para non ter que cruzar a estrada. Eu sempre subo por Buenos Aires á volta, un día probei o de Robleda que dis e gardo un mal recordo, terei que darlle outra oprtunidade.
O que viña facendo eu sen saír do concello, ó chegar de volta a Travesía de Vigo, era achegarme a vía verde (en Mestre Chané, onde a vella vía de tren) e aproveitar alí o terreo chan para rematar os 10k, pero claro, hai que facer varios idas e voltas, pero o terreo é favorable e pola mañá hai sombra. A ver se pronto continúan esa obra...
Por certo, penso que nos temos cruzado algunha vez, vendo a foto do teu perfil. Saudareite a próxima vez que te vexa!!!
Jinx

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/09/10
0 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2020, 7:38
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

www.boe.es/boe/dias/20...0-5142.pdf
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 20 Mai 2020, 9:41
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

www.marca.com/atletism...b456c.html

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 21 Mai 2020, 5:58
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

o Dr.Simón dixo onte que non é obrigatorio, pero que hai que ter sentidiño e se imos por samil con 50000 persoas de romería mellor poñela aínda que non sexamos capaces de ir facendo series ou a risco de que nos dé unha volta pola asfixia.

E mellor levala contigo en caso de que fose necesario utilizala ou ao voltar a "civilización" tras saír a correr por lugares apartados.


Pola falta de osíxeno vai ser como "adestrar en altura" Moi feliz

Est.2008
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 21 Mai 2020, 7:56
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

ghose escribió:

Pola falta de osíxeno vai ser como "adestrar en altura" Moi feliz

E pola acumulación de dioxido de carbono que se pode producir no interior da mascarilla, tamén vai ser como adestrar en pleno centro de Manhattan. Razz

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Mai 2020, 12:40
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Os está costando tanto como a mi volver a coger ritmo. Lo más que hice hasta ahora fueron 12 Km. y empiezo a tener sensaciones, pero la primera semana lo pasé realmente mal y eso que había hecho mucha bici y entrenos en casa. Avergonzado
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 22 Mai 2020, 4:34
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

...as expectativas eran tan baixas que todo me está parecendo unha marabilla Avergoñado

Pero si, un pouco lamentable todo Bailar

Est.2008
Maistrote_diego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/11/13
114 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mai 2020, 7:09
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

ZANCADILLA escribió:
Os está costando tanto como a mi volver a coger ritmo. Lo más que hice hasta ahora fueron 12 Km. y empiezo a tener sensaciones, pero la primera semana lo pasé realmente mal y eso que había hecho mucha bici y entrenos en casa. Avergonzado

Pois sí. Está costando Silbar Silbar Silbar

Supoño que non ter obxectivos a vista tamén ten algo que ver. Eu estou aproveitando para coller a bici que tiña esquecida e facer algo distinto a ver si así vou collendo ritmo... Disimulando Disimulando Disimulando
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mai 2020, 7:16
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Eso también influye, sobre todo desde que anularon el maratón de Coruña me quedé totalmente deshinchado. Todo lo que corra será en principio sin objetivo, lo que hace que pierda la salsa. Triste
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Ven, 22 Mai 2020, 9:47
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Para mi también la reentrada en la atmósfera del running está siendo más dura de lo esperado.
Tras casi dos meses en el dique seco y despues de 8 salidas contando la de hoy, todas de entre 9 a 12 kms, también me doy por satisfecho con que al menos pueda hacerlos sin tener que andar. Así de chunga está la cosa.
Como supongo que la mayoría esperando que los ritmos vuelvan a fluir, eso si no es que me he quedado oxidado ya pa los restos. Ríndose

Homo homini gallicus canis





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos