Foros ›
Me han multado por correr durante el estado de alarma
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2020, 19:37
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Tranquilo q le voy a pedir que me elimine pq no quiero compartir espacio con un personaje como tú..bye bye...
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2020, 3:54
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma



ponte a cola

Est.2008
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2020, 7:24
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Multado tu seguro que eres de los que dejarían jugar los partidos de fútbol a los niños que se vieron el domingo en los parques. Ahí no hacía falta llamar a la policía, ahí tendría que personarse directamente la policía, llamar a los papás y mamás de los niños y empezar a multar como locos.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2020, 8:08
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

O papeleo vai lento, e nestos días xa nin che conto! Silbar Demo sorrindo O compañeiro sufrindo na casa sen saber se o multarán ou non Molón #ACAB



multado2020, cómo vai o teu? Xa che chejou o certificado?


A todo esto, a xa sen risas, mirade este vídeo de italia

peertube.uno/videos/wa...f05b8e0f6a

Est.2008
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2020, 9:28
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Es lo que va a pasar el sábado, ya le tengo miedo. Todo el mundo a la calle. Espero que pongan franjas horarias porque si no va a ser un desmadre. Rezar
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2020, 13:41
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Para min o debate está claro: non existe.

Temos unha normativa que cumprir e que, de non facelo, nos expoñemos á multa. Pois xa está.

Eu tamén sei que no coche por unha zona limitada a 50 non podo ir mais rápido, e si non pasa nadie aproveito para pisarlle un pouco mais (que todos o temos feito, penso eu) sei que me expoño a unha multa.

Non ten sentido abrir un debate en torno a si está ben ou non que me multen. Poderíamos entrar noutro debate distinto acerca de si nesa zona é conveniente ou non esa limitación, ou se nese monte non pasan nin os cans e se pode abrir a marxe de acción por él, pero iso xa é outra cousa, que non é o que temos hoxe en día.

O que temos é a prohibición de saír a correr (e a algúns estanos custando o ceo, asegúrovolo), e como tal temos que cumprila.

O resto son ganas de matar o tempo falando.

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
Multado2020

Novo foreiro
Novo foreiro
20/04/20
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2020, 14:20
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

@JuanBellas el debate está ahí también, en porque no se pudo correr por el medio del monte.

@ghose aún no recibí nada, ni espero que me la manden antes de que acabe el estado de alarma. Al menos comparto el dudoso honor de ser multado por correr con el ilustrísimo MR.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 30 Abr 2020, 17:20
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Multado2020 escribió:
@JuanBellas el debate está ahí también, en porque no se pudo correr por el medio del monte.

Claro que poderíamos falar de porque non se pode correr por certas zonas pero, ata entón, ata que non se poda, pois non se pode e punto.

Se saes a correr sabes que te expós a unha multa. Non vexo o tema por ningún lado.

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
Multado2020

Novo foreiro
Novo foreiro
20/04/20
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2020, 7:32
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

JuanBellas escribió:
Claro que poderíamos falar de porque non se pode correr por certas zonas pero, ata entón, ata que non se poda, pois non se pode e punto.

Se saes a correr sabes que te expós a unha multa. Non vexo o tema por ningún lado.

Llegas un poco tarde al hilo Juan. Revisa las 8 páginas y verás como sí hay tema de debate. Si tú no quieres debatir pues me parece genial.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2020, 15:16
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Multado2020 escribió:

Llegas un poco tarde al hilo Juan. Revisa las 8 páginas y verás como sí hay tema de debate. Si tú no quieres debatir pues me parece genial.

Nunca se chega tarde, chégase cando se chega, nada máis, ¿ou acaso só se pode opinar en determinados intres?

Eu non estou a dicir que neste fío non haia debate. Ao que me refiro é que é un tema que para min non ten sentido debater: incumpriches as normas, e polo tanto debes pagar a multa, non hai máis.

A vindeira vez que me multe Tráfico eilles dicir que....total non pasaba nadie por alí é non fixen mal a nadie pasando por enriba da velocidade permitida....

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2020, 17:47
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Multado2020 escribió:
Si tú no quieres debatir pues me parece genial.

Tú tampoco quieres debatir. No te engañes.

Solo has venido aquí para hacerle un juicio a tu vecino y de ese modo resarcirte del marrón que te has comido. Nada más.




En zonas de tu interior de las que no hablas con los amiguetes lo quieres en ese balcón.

Homo homini gallicus canis
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2020, 17:54
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

matogrosso escribió:
Multado2020 escribió:
Si tú no quieres debatir pues me parece genial.

Tú tampoco quieres debatir. No te engañes.

Solo has venido aquí para hacerle un juicio a tu vecino y de ese modo resarcirte del marrón que te has comido. Nada más.




En zonas de tu interior de las que no hablas con los amiguetes lo quieres en ese balcón.

El Maestro y Vd. son muy grandes Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Mañana saldré a correr por fin.
Que lo disfrutemos todos.
Multado2020

Novo foreiro
Novo foreiro
20/04/20
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2020, 18:18
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Juan, llegas tarde insisto. Tan tarde que creo que este hilo està llegando a su fin. Quizàs suba la multa cuando me la notifiquen o quizàs no, ya veremos.

Matogrosso no pillo muy bien tu anàlisis psicológico de palleiro, pero aprovecho para darte las gracias por todo el material audiovisual que cuelgas. Tengo vídeos tuyos a punta pala Sorriso
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2020, 18:59
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Multado2020 escribió:
Juan, llegas tarde insisto. Tan tarde que creo que este hilo està llegando a su fin. Quizàs suba la multa cuando me la notifiquen o quizàs no, ya veremos.
)

Foder!....pois si que animas ti á xente a participar nos fíos que ti mesmo comenzas....

Avisado quedo para a vindeira vez.

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2020, 19:52
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

No sé si llegaremos a ver esa multa. Muchas de ellas ni se tramitarán pues su función, entiendo yo, era más bien disuasoria. Ahora que, si la economía queda tan tocada como dicen, vete preparando los cuartos...



Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos