Foros ›
Autor
Mensaxe
furancho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/04/16
0 Carreiras
82 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2020, 21:26
Asunto: Toleria

hola, aquí confinado se me ocurre...

y si hiciésemos un mini vídeo/fotocomentada de nuestros primeros pasos y si
sensaciones el día de la liberación?
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2020, 7:24
Asunto: Re: Toleria

Buenos días Furancho, me parece una iniciativa muy buena compartir esas primeras sensaciones de la vuelta a correr tras el confinamiento. Con imagen (foto o vídeo) o sin ella, lo importante es narrar esa experiencia Sorriso
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2020, 11:40
Asunto: Re: Toleria

El blog de los correlegas. Unha boa idea

You´ll never run alone
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Abr 2020, 17:29
Asunto: Re: Toleria

Moi boa iniciativa.
Saudos.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2020, 11:12
Asunto: Re: Toleria

Rufino escribió:
Moi boa iniciativa.
Saudos.
Esperamos inquedos a túa reportaxe desde o Pedroso Mr. Green
coyote

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2020, 13:56
Asunto: Re: Toleria

Hola a tod@s !!!
Penso que tod@s imos a decir o mesmo..." estou oxidad@".
Eu estou realmente asi...pero estou seguro que o 60% da xente que eu coñezo por cercania (incluidos compañeir@s de clube) ahora mesmo estan pra facer MMP...como se "machaca" a xente o non ter que facer...estou acojonado vendo como adestran...cinta...bici...escaleiras...sentadillas...eliptica...de todo ...algun perdeu mais de 4 kilos a dia de hoxe...cando poidan competir estou seguro que a maioria "voa"...
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2020, 14:09
Asunto: Re: Toleria

ti tranquilo, que xa estamos outros para equilibrar e que non baixe a media Avergonzado

Est.2008
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2020, 15:14
Asunto: Re: Toleria

Boas, certo que moita xente está maís en forma pero outra moita está sobreentrenada. Meterse tanta caña sen previsión de competicións cerca non o vexo moi coherente. Cando toque empezar cas carreiras (se comezan) a moitos nos vaí tocar parar.
Persoalmente a min me pasa, acostumado a facer unha ou duas sesións de tábata/hiit por semana, agora lle meto tres e as veces se nota na fatiga, musculatura e tendos algo sobrecargados e se lle xuntamos que non somos amig@s de estirar moito pois....
Non se pode entrenar sempre ó 100 %.
Ademais se agora te lesionas ou tes molestias non podes ir ó fisio co cal se segues a adestrar vas arrastrar as molestias ou derivar en lesión.
Moitos entrenamos (incluido eu) sen un plan ou sen entrenador co cal corremos o risco de pasarnos.
Un saudo.
franfgt

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/03/11
0 Carreiras
208 Mensaxes
Cabañas
Respostar citando Envío Mér, 29 Abr 2020, 15:10
Asunto: Re: Toleria

furancho escribió:
hola, aquí confinado se me ocurre...

y si hiciésemos un mini vídeo/fotocomentada de nuestros primeros pasos y si
sensaciones el día de la liberación?

Yo tenia pensado hacer algo relacionado con lo que dices, en mi canal de youtube.
kosta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/10/10
130 Carreiras
739 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 02 Mai 2020, 5:45
Asunto: Re: Toleria

Buenos días, compañeros y compañeras.

Acabo de regresar de la vuelta a los entrenamientos.

A pesar de que era sábado, puse el despertador como si fuera un lunes, es decir, a las 5:45. A las 4:22 me desperté, con esa sensación de "mierda, me he quedado dormido y seguro que son más de las 10:00". Me volví a dormir y desperté varias veces con esa misma sensación, hasta que a las 5:42 me levanté.

Como tantas y tantas veces durante estos últimos años, me preparé un café en mi cafetera italiana de acero inoxidable, encendí el ordenador y entré en el foro de Correr en Galicia. Da gusto volver a verlo con tantos mensajes y movimiento. Ha sido reconfortante.

A eso de las 6:30 me dispongo a prepararme: Mallas, camiseta larga, cortavientos con bolsillo (llovía bastante en Santiago), dni (si, llevé dni creo que por primera vez desde que corro por Santiago), calcetines, tenis y mi inseparable garmin.

Poco antes de las 7 estoy en mi lugar de siempre, un sitio en el centro donde más rápido coge la señal gps. A mi izquierda, están los camiones de Gadis, Froiz, etc descargando, y pienso: lo que es la vida a las siete de la mañana, prácticamente no ha cambiado, y eso me ha sentado bien, me he sentido como hace dos meses, y alguno de los nudos que se han formado últimamente en mi interior, se han desatado.

Con el gps funcionando, salgo a correr. Las sensaciones son las esperadas. Son sensaciones de fuerza por tantos días entrenando abductor, sentadillas, planchas, pino. Me siento fuerte y confiado, y por eso el primer km sale en 4:55.

Se que voy más rápido de lo que debería, pero no me importa. Ese primer kilómetro es para mi, para mi cabeza, para mi orgullo, para mi disfrute y alegría, para recordarme que quizás no seamos héroes pero aun seguimos vivos.

Durante ese primer kilómetro, me cruzo a otro corredor, y nos decimos un Buenos días, con unas ganas y un tono que transmiten mucho más que un simple buenos días. Son las 7 y estamos en fonseca, por si ese corredor lee este texto.

Sigo con mi ruta, con la mente puesta en el mandato del entrenador: 25-30 minutos a ritmo cómodo. Por ello, decido realizar parte del recorrido de la corresan de la Zona Vieja, y así me aseguro un circuito variado, con cuestas, que no me llevará a ir rápido.

Los siguientes parciales siempre fueron "a peor" 5:18, 5:27, 5:42 y 5:50. Las pulsaciones altas, con picos de 189, vamos lo esperable. Total 28:52.

En resumen, primeros 5 km y primera mojadura de la nueva temporada 2020.

Estamos de vuelta.
Un abrazo!

Dietista Nutricionista que trabaja en Santiago de Compostela https://nutricionstellae.com
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 02 Mai 2020, 6:15
Asunto: Re: Toleria

Aplauso

non tiña pensado saír hoxe, pero estanme entrando as ganas ao lervos Bailar

Est.2008
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Sáb, 02 Mai 2020, 8:18
Asunto: Re: Toleria

Gracias por compartir, Kosta, y enhorabuena.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
coyote

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Mai 2020, 11:47
Asunto: Re: Toleria

Hola a tod@s !!! primeiro test ...25 minutos de quecemento moi suave...e logo 10 km en 44:45 minutos...comodo ata o km 8..os dous untimos costoume manter o ritmo...rematei "colorado" coma un tomate...pero xa sei o que hay...dous meses por diante de moito " traballo"...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Mai 2020, 12:13
Asunto: Re: Toleria

Pois eu hoxe tamén sain a trotar, ainda que non o tiña en mente, xa que en principio aquí en Outes, daban bastante choiva pola mañán (ia deixalo para o Domingo que dan bo tempo). Así que erguinme sobre as 7:45, a estrada mollada e sen choiva, ainda que tiña mala pinta, así que me puxen a roupa de andar e as 08:15 sain da casa tras tomar un plátano. Cando levaba sobre 500 mts. entrarónme as gañas de correr vendo que estaba despexando, así que media volta para casa, e as 08:32 saindo xa cambiado.
Eu por sorte fixen 2 días por semana carreira na horta (220 mts. de circuito), chegando ós 11 Kms. en varias ocasións, creía que non perdera tanto a forma.
Así que escomencei suaviño e fun pouco a pouco aumentando o ritmo e a distancia por un percorrido chanciño, ata facer 14 Kms. a 4'50", disfrutar disfruteino moito, espero facer a próxima saida sempre que o tempo acompañe o luns pola tarde.

Gañas tiña a xente de sair, xa que para un núcleo urbán de 1.111 persoas, cruceime ou nalgún caso vin a 3 parellas e 2 individualmente camiñando, e correndo a 3 compañeir@s de club individualmente claro está e a 2 persoas máis, e na bici a un pai máis o fillo. Que fan un total de 15 persoas activas.
Un saudo.
Albergg

Maratoniano
Maratoniano
3/08/11
36 Carreiras
198 Mensaxes
Burela/Celeiro
Respostar citando Envío Sáb, 02 Mai 2020, 14:11
Asunto: Re: Toleria

Volver a empezar, siete semanas después. Sin música, como casi siempre, pero esta vez más que nunca. Solo con el sonido de las pisadas y la respiración.
Las sensaciones y las pulsaciones me recordaron al primer dia que salí a correr por el mismo recorrido, pero las sensaciones al terminar fueron las mismas de siempre, la alegría de volver a correr.
Simbólicamente me puse también por primera vez la equipacion de nuestro nuevo club, el Club Atletismo Burela. Pronto la luciremos en las carreras.
12,27 kms. en 58 minutos. 4:44/km.



20200502_072751_opt.jpg
Descrición:
Visto: 3748 veces
20200502_072751_opt.jpg






Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos