Foros ›
HOXE TERIA QUE ESTAR ALÍ. MEDIA MARATON FLORENCIA (05/04).
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2020, 7:55
Asunto: HOXE TERIA QUE ESTAR ALÍ. MEDIA MARATON FLORENCIA (05/04).

Como está chovendo e non podo facer nada por fora da casa, imos divagar un pouco.

A nosa familia sempre que podemos imos de vacacións en Semana Santa, no 2018 estivemos en Italia (Milán, Bolonia, Florencia), e quedamos moi contentos ca experiencia, polo que decidimos voltar, este ano tocaría Venecia, Verona e Bérgamo.
Así que me puxen a buscar medias maratóns pola contorna e o día 05 de Abril, só atopei unha preto de Venecia, nunha pequena localidade e outra que era a Media de Florencia, ainda que habería que trastocar os plans, esta carreira quería correla, xa que ata o de agora, se algunha cidade das que visitei me engatusou foi esta, quedei prendado de tanta beleza que ten, e ademáis a media pasa pola maior parte dos sitios emblemáticos desta cidade. (Admirei en Youtube uns cantos videos da proba).
Eu estaba feliz ca idea de correr en Florencia, pero vai ser que non polo que todos sabemos, a maldita pandemia que nos está azotando, así que non me queda outra que seguir contemplando os videos e agardar que a poda correr algún día.

P.D.: para o 2020 ainda non teñen data, todo pode pasar Silbar

www.halfmarathonfirenze.it/wp/
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2020, 16:49
Asunto: Re: HOXE TERIA QUE ESTAR ALÍ. MEDIA MARATON FLORENCIA (05/0



2017.

No todos los días vas a correr por la Piazza della Signoria, la Piazza del Duomo o la Piazza Santa Croce. Eso sí, también tendrás que compartir alguna de esas plazas con los turistas que se impacientan y atraviesan. Es una carrerra más bien pequeña. Te gustará cuando puedas (podamos) hacerla.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Abr 2020, 17:35
Asunto: Re: HOXE TERIA QUE ESTAR ALÍ. MEDIA MARATON FLORENCIA (05/0

Acórdome ben de cando a correstes, tamén coincidía ese ano co inicio da Semana Santa, eu ese ano non libraba de luns a mércores, e vos si que organizarades ben para regresar o mesmo Domingo da carreira pola tarde.
Unha aperta virtual.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos