Foros ›
APLAZAMIENTO OU CANCELACIÓN DE PROBAS
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Mar 2020, 12:37
Asunto: APLAZAMIENTO OU CANCELACIÓN DE PROBAS

Boas, inicio éste tema por se alguén quere compartir a sua opinión a cerca de aplazar as probas ou bén cancelalas ata o próximo ano.
Poño o tema non foro de montaña pero se podría extender tamén a calquera tipo de proba.
O caso e que acabo de ver que, por exemplo, o Xalo cambiou a data de celebración para Xullo.
Persoalmente, creo que ésta situación vaí seguir ou incluso empeorar (xa empezan os disturbios en Italia e nos imos detrás) co cal, ó meu modo de ver, ata mínimo Agosto/Setembro non se vaí normalizar un chisco a situación.
Vou partir tamén da base que tod@s (cousa que dudo) respetamos a cuarentena, e que moit@s temos con sorte (non é o meu caso) unha cinta de correr en casa, bici estática ou spinning.
Realmente pensades que unha proba a partir de certa distancia e certo desnivel se pode preparar con garantias, non só para competir senón para rematala entrenando soamente cunha bici estática ou de spinning e facendo exercicios de fortalecemento?
Persoalmente creo que as probas de ata mínimo Setembro deberían cancelarse non só por evitar saturar o calendario senón pq non haí garantias de que a xente as poída preparar en condicións e @s que se poídan inscribir serán moit@s menos que nun data normal.
Quizaís se poída rematar unha proba de 14 kms +- pero a partir de ahí o vexo complicado.
Un saudo e ánimo a tod@s.
Janeiro99

Novo foreiro
Novo foreiro
27/11/18
21 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Mar 2020, 19:11
Asunto: Re: APLAZAMIENTO OU CANCELACIÓN DE PROBAS

Na miña opinión, cancelaría, ou analizar moi ben onde situala, explicome, hai trails no sur de Galicia que non lle quitan xente a un trail do norte, de feito, o pasado día 22 había tres programados en Galicia, xunto con un 15k nocturno o 21, Oia Celanova Ourense e o de Sada se non me equivoco, os tres do sur si que podía quitarse corredores pero Sada, poucos arrastraria do sur e viceversa. Con esto quero decir que se é un trail pequeno, ben situado no calendario pode tirar adiante, pero sempre sera con moito coidado da fecha, pero eu cancelaria, e asi non pisas nada. A cuestion é cando o goberno dara carta branca as aglomeraciona de xente, eu opino que maio imposible... e friamente, xuño... salvo que falemos de infeccions 0 ou minimas.... e todo esto é vaticinar.

Pola preparación, sempre dependendo do que se poida facer na casa, pois un mes non é tan problematico, a modo de referencia, no Circuito do Trail do Castelo, hai un podium que unha semana antes saia do hospital, despois de quince dias ingresado e non por unha broma de enfermedad, osea non solo parou en seco se non que o lastrou. Cada casa tamen é unha historia, si o paron foi a cero, sofa e bolleria industrial... pero xogamos tamen coa baza de que o corpo logo recupera, o dificil é xogar coa cabeza, que nos lastra mais que o corpo.

É a miña opinion, variable segun todos debatamos jajaj
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 08 Abr 2020, 9:40
Asunto: Re: APLAZAMIENTO OU CANCELACIÓN DE PROBAS

Suspensión
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2020, 7:56
Asunto: Re: APLAZAMIENTO OU CANCELACIÓN DE PROBAS

Eu ainda que non son un corredor "montuno", salvo esporádicas inscursións nesta especialidade, vou opinar sobre o tema, pero valería o mesmo para as probas de estrada.
Eu nun primer momento vin con bos ollos os aprazamentos, pero agora vendo que esto vai durar moito máis do agardado, (dame a impresión que as carreiras de Xuño tampouco se van poder facer, polo menos as da primeira quincena).
Se nos derradeiros anos xa estabamos a ter un exceso de carreiras en moitos fins de semana, eu creo que de Setembro a Decembro non hai datas para incluir tantas carreiras, e o que vai pasar, que moitas carreiras van ter un nº irrisorio de inscritos e ou ben non se van a celebrar ou serán unha ruina económica para os organizadores (moitos non fan negocio con elas).
Sendo ainda máis triste se acontece esto con carreiras que sempre se realizan no 3º cuatrimestre do ano.

Así que o mellor para min sería a suspensión ata o 2021.
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Abr 2020, 14:05
Asunto: Re: APLAZAMIENTO OU CANCELACIÓN DE PROBAS

Suspensión también, y digo yo, cuantos de nosotros iríamos a una carrera con 200, 300 personas en la linea de salida todos juntos, por ejemplo a finales de junio, yo de momento mientras no se estabilice la pandemia desde luego no.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos