Foros ›
XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Mér, 25 Dec 2019, 12:36
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

A visibilidade é importante penso, e as cuestións estéticas tamén. Da mesma foma, concordo con todo o que se dixo na liña da importancia dos caixóns e de que o mellor para unha boa saída é que os tempos requeridos sexan independentes do sexo. O debate de fondo é outro (o da discriminación positiva) e pode darse en moitos ámbitos. Eu neste caso creo que se soluciona cun caixón élite, no que ten que estar as persoas participantes que a organización considera pola súa relevancia ou posibilidade de victoria e podium, e a partir de aí todas as persoas iguais. Creo que isto é tanto o máis xusto a nivel competitivo para esas persoas e o mellor deportivamente para a saída, como unha boa medida para visibilizar a muller no deporte. Dándolle esa relevancia ao inicio co speaker do mesmo xeito que á categoría de homes. Porque que pola metade as mulleres estén distribuídas nun xeito ou noutro polo medio, non lle vexo moita diferencia. Ou polo menos eu agora non reparo.

PD: ao final o percorrido queda como sempre. Dígoo por iso de que había dúbidas hai uns días. E a homologación foi actualizada este mes polo que aparece no mapa.
j.luis

Maratoniano
Maratoniano
25/03/11
8 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2019, 7:49
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

para cuando una discriminación positiva por edad? absurdo verdad? pues para mi con todo el respeto para otras maneras de pensar es igualmente absurdo, somos todos iguales y lo único que tiene que tener relevancia es lo rapido que se sea, que una chica tenga el mejor tiempo de todas las inscritas y con posibilidad de victoria y se meta en un cajón en el que la gente que le viene por atras en el primer km la adelanten todos lo único que se consigue es ponerse en peligro ella y los demás.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2020, 11:00
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Estoy con J.Luis, No es discriminación, es lógica. Los cajones tienen que ir por tiempos, seas hombre o mujer. A cuantas personas adelantamos en las carreras por estar mal colocadas y cuanto peligro conlleva estar esquivando a gente lenta por delante.
franito

Maratoniano
Maratoniano
4/07/14
0 Carreiras
382 Mensaxes
coruña
Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2020, 13:24
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Seguís con el tema de los cajones y al final pasará lo de siempre que todo el mundo se pondrá donde le de la gana,los rápidos adelantando por donde puedan a quienes no se colocan bien y el riesgo existente en todas las salidas de tropezón,caída,lesión...que un día va a pasar y luego...
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2020, 13:43
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Franito esto es tal cual lo cuentas, a la gente se la suda mucho el ponerse en su posición, en la San Martiño de Ourense me tuve que meter por la acera para adelantar a ordas de personas que iban casi andando y salían justo detrás de la línea de pros. Ya es un tema de cultura.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2020, 16:14
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

O triste é ver facer iso a xente cansada de ir a carreiras e pertencer a clubes.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2020, 16:57
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

memphis_ESP escribió:
O triste é ver facer iso a xente cansada de ir a carreiras e pertencer a clubes.

Efectivamente. Eso es lo que a mí me toca bastante los huevos.

En las salidas ves gente despistada, que no sabe muy bien donde colocarse y se equivocan.

Y ves a otros corredores, que a pesar de saber que están colocados muy por encima de su ritmo, pues hacen lo que les sale de la gaita Mr. Green
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2020, 17:47
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Yo tampoco entiendo a la gente q se coloca delante sabiendo q su ritmo es muy inferior...
Pero otro tema,falta poco más de un mes para la carrera y otro año más sin promoción por parte del Ayto; tenía esperanzas de q esto iba a cambiar pero ya se ve que no...y 200 inscritos...
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2020, 19:39
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Alvaro12 escribió:
Yo tampoco entiendo a la gente q se coloca delante sabiendo q su ritmo es muy inferior...
Pero otro tema,falta poco más de un mes para la carrera y otro año más sin promoción por parte del Ayto; tenía esperanzas de q esto iba a cambiar pero ya se ve que no...y 200 inscritos...
Promocion hacen, no viste la foto de la alcaldesa en la salida de la San Silvestre Rialto.
pedrokm

Novo foreiro
Novo foreiro
8/11/15
1 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xan 2020, 21:33
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Algen sabe se hay liebres e que tempos marcan?salu2
Läufer

Maratoniano
Maratoniano
1/02/17
0 Carreiras
132 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 05 Xan 2020, 15:44
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

¡Saludos corredor@s! ¡Y Feliz Año Nuevo!

Espero que los Reyes Magos os traigan muchos kilómetros, y de calidad, para este año 2020.

Y hablando del tema, poco se está hablando de entrenamientos últimamente. Así que me animo a abrir la veda. Después de cuatro semanas de entrenamiento planificado para la C21 del mes que viene, hoy me tocaba la primera de las tiradas largas.

He salido a las 09:00 con un compañero que me ha acompañado los diez primeros kilómetros, de un total de 18km. El termómetro de Los Salesianos marcaba 4ºC a las 10:00 de la mañana. Me he cruzado con unos cuantos corredores con gorro y guantes. Moi feliz

El ritmo ha sido bueno. Así que estamos en el buen camino. Tocamos madera para que siga así. Rezar ¿Cómo os va al resto? Saludos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Xan 2020, 16:26
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Laufer, eu tamén estou facendo algunhas tiradas para coller ritmo, ainda que antes que a Media de Coruña, farei as Medias de Viana e Almería.
O Domingo pasado en unión de varios compañeiros de club, fixemos 17 Kms. por un circuito durecho a 4'40" e hoxe voltamos a facer o mesmo pero moito máis rápido, eu aguanteilles 15 Kms. que sairon a 4'27" , pero 6 deles en baixada ou chanciños entre 4'15 e 4'09" (ritmos deses Kms. que hai moito tempo que non fago nin nas carreiras). Despois do 15, fixen 1'5 Km. atallando ata o punto de onde sairamos que me sairon a 4'30, polo que non acabei tan mal Aplauso

Un saudo.
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xan 2020, 8:44
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

A menos de un mes para la media y sigue sin promoción alguna,lamentable...con el cambio en el Ayuntamiento pensé q las cosas cambiarían pero nada...A pesar de todo,más de 500 inscritos...qué pena...Han heredado estos y los anteriores el circuito corre coruña de Negreira(para algo q hizo) y ni introducen novedades ni promocionan ni la media ni la maratón...Para los 42km todavía hay tiempo,espero q espabilen....
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2020, 8:05
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Molón Lamentable. A menos de un mes para la carrera y sólo sabemos de la media los interesados. Creí que los anteriores lo estaban haciendo mal, pero creo que estos van a bajar marca. Que desastre. Avergonzado
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 22 Xan 2020, 8:56
Asunto: Re: XII Medio Maratón Coruña 21 (16/02/20 )

Para os cidadáns somos molestos e os políticos miran máis pola felicidade dos votantes con parvadas que por levar cartos á cidade. Ata que a xente non lle dea a importancia que teñen estes eventos...
E como estamos a falar da Coruña, ca maratón como o sector do turismo non meta presión... Eles que poden sacar tallada nun mes de temporada baixa... Unha media maratón ou unha maratón debería depender máis da concelleira de turismo que da de deporte. Ata un trail nunha aldea pódelle salvar o mes a dúas tabernas. Unha proba non dá cartos só á organización.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos