Foros ›
I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 13:55
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Moi ben explicada a parte técnica U. Sorriso

O malo,e non me canso de repetilo,é a choiva,pois non teño calzado adecuado para estas condicións meteorolóxicas. Nono Vou ter que equiparte con botas e traxe de auga. Indiferente
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 14:59
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

lestrove escribió:
O malo,e non me canso de repetilo,é a choiva,pois non teño calzado adecuado para estas condicións meteorolóxicas. Nono Vou ter que equiparte con botas e traxe de auga. Indiferente
Non esquezas o paraugas!!! Mr. Green

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 15:08
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Estades a facer un gran traballo con esta proba, espero que a recompensa sexa un día mellor do esperado.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 16:04
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

castinheiras escribió:
Estades a facer un gran traballo con esta proba, espero que a recompensa sexa un día mellor do esperado.

A sudar estamos Castinheiras,e eso mira ti o tempo que temos,que non acompaña os sufridos organizadores.
!!! Un monumento tiñan que levantarnos !!! Razz
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 16:07
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

di que si, e unha rúa co voso nome tamén Guiño ....veremos cantos agradecemetos tendes.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 16:09
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

castinheiras escribió:
di que si, e unha rúa co voso nome tamén Guiño

!!! Si si,unha Rua.............Rua do Xeneralísimo Lestrove !!! Ríndose
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 16:15
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Gustame máis Rúa do Xenerosisimo Lestrove Mr. Green
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Mér, 09 Abr 2008, 16:37
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Pois moitas grazas a U e a Lestrove pola informacion,polo que vexo,mais ou menos coma toda-las andainas,o peor a choiva que non nos quere deixar.De
todo-los xeitos eu xa tiña pensado(o ser a andaina en bucle)a opcion de deixar repostos no coche,e face-lo cambeo en cada unha das voltas,deste xeitoandase un pouco mais comodo y evitanse as posibels bochegas que case sempre xurden nestas probas.¡ah! y o que sepa que rece un pouco pra que o sabado a choiva non desluza o gran traballo que sempre tedes desde a orgaizacion.Ata o 12
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 11 Abr 2008, 8:38
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Bueno,mañán é o dia. Moi feliz
Levo toda a semana rezando dous Padre nuestros antes de ir pa cama para que non chova. Rezar
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 11 Abr 2008, 10:09
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Pois penso que non rezaches con bastantes gañas Ríndose
Eu ao final son dudoso, teño un "pequeno" problema de transporte Muro Rezar
A ver se hai sorte e nos vemos... e senon que o pasedes moi ben Angel
Saudos.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Abr 2008, 10:47
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Cita:
Unas 200 personas recorrerán mañana 50 kilómetros en la primera carrera Bisbarra do Sar

Unas 200 personas de toda Galicia y del norte de Portugal participan mañana en la primera carrera Bisbarra do Sar , un recorrido aproximado de 50 kilómetros por el entorno natural de los municipios de Padrón y Dodro, con una dificultad media y un tiempo estimado de entre 8 y 12 horas. El Colectivo Remonte, creado a raíz de los incendios del 2006, organiza la actividad junto con los concellos de Padrón y Dodro. El colectivo pretende mostrar que hai «outros usos para o monte», en este caso como medio de «gozo e de ocio». La carrera se divide en tres etapas, con sus respectivos controles y puntos de avituallamiento. La primera, de unos 14 kilómetros, contempla la subida al monte San Gregorio y las inmediaciones. La segunda se centra en el circuito del municipio de Dodro, con 22 kilómetros. La última, de 14 kilómetros, incluye la subida al monte Meda. El punto de salida es el Campo do Souto de Padrón, a las nueve de la mañana. Ya por la tarde-noche, habrá una pequeña fiesta para los participantes en la zona de las pulperías, que podrán degustar carne de toro.

(Fuente: La Voz de Galicia)

U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Abr 2008, 11:03
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Cita:
Pois penso que non rezaches con bastantes gañas Ríndose

Algo fixeron os rezos do rapaz, que polo menos xa se poden ler prediccións non tan catastrofistas como as de principios de semana.

De momento hoxe amaneceu con moita brétema, que deixou paso a nubes moi ameazantes, pero estase contendo a cousa e non chove. Eu, á vista da imaxe do satélite, son optimista, e creo que mañán podemos ter un tempo moi semellante. De tódolos xeitos está claro que pode pasar calquera cousa Guiño .

Os camiños, polo menos os que revisei eu onte (e algunha zona foi moi de preto Ojo morado ), seguen a estar practicables, a pesar das intensas choivas desta semana.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 11 Abr 2008, 14:59
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Tranquilos, falei eu con que tiña que falar e prometeu botar unha man.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 12 Abr 2008, 23:40
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Rematou a I Andaina Bisbarra do SAR con rotundo éxito,polo menos asi opinou a maioria dos andainos. Moi feliz
Sairon 167 con chaparrón incluido,e remataron 88.!! Non ta nada mal !! Sorriso
Aparte de U e Lestrove,por alí soio se asomóu en representación do Barbanza, Barbanzon.
O que si abondou foron as viandas..........creo que algun veu con 75 Kl e machou con 80
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Dom, 13 Abr 2008, 13:21
Asunto: Re: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

Yo estuve allí¡...je,je, me reía de esto de las andainas, pero es durillo, en especial lo de aguantar tantas horas andando. La organización muy buena, bien señalizado todo el camino, el recorrido precioso, hasta el tiempo que amenazaba fastidiar la cosa fue bueno para andar(ni frío ni calor). El segundo bucle el más bonito sin duda,y el tercero quizás un poco fastidiado por los cortafuegos pero vistas preciosas. Los avituallamientos tenían de todo, y buena churrascada final, aunque yo me fuí ya que el cocinero era algo cansino y estaba mi mujer esperándome. para el año más :=D> :=D> :=D>





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos