Foros ›
Autor
Mensaxe
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mar, 10 Dec 2019, 14:18
Asunto: Adestramento cruzado

¿Sodes partidari@s de facer algo de adestramento cruzado...ciclismo...natación...remo....?, ¿creedes que introducir ese tipo de actividade mellóravos como corredores, ou sodes da idea de que para ser mellor corredor hai que empregar o tempo en correr?

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
kosta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/10/10
130 Carreiras
739 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 10 Dec 2019, 18:28
Asunto: Re: Adestramento cruzado

www.researchgate.net/p...erformance

Puede que sí sea beneficioso. Probablemente más a nivel amateur, ya que un profesional busca la especialización.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mar, 10 Dec 2019, 19:55
Asunto: Re: Adestramento cruzado

Grazas pola info! Guiño

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2019, 8:40
Asunto: Re: Adestramento cruzado

Creo que o entreno cruzado non mellora o teu rendimento en carreira.

Velaí un artígo que vira fai uns meses de que considero un entendido nestes temas:

Ineficacia del Entrenamiento Cruzado

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2019, 9:06
Asunto: Re: Adestramento cruzado

JuanBellas escribió:
¿Sodes partidari@s de facer algo de adestramento cruzado...
ROTUNDAMENTE SÍ

JuanBellas escribió:
ou sodes da idea de que para ser mellor corredor hai que empregar o tempo en correr?
ROTUNDAMENTE SÍ

MALOEXPLIQUE!!! Disimulando

Eu creo que se falamos de baixar tempos e podes correr sen mancarte 6 días á semana, vaiche ir mellor que saíndo 4.
Agora ben, podes facelo? Podes adestrar durante 6 días durante meses sen lesionarte? Vaiche supor una mellora ou vas estar derreado? Deses seis días algún vai ter que ser tan suave que non sirva de moito?
En defintiva, corre tantos días como poidas , como che deixe o teu corpo sempre e cando che sexa positivo. No momento en que correr 5 días sexa máis contraproducente que correr 4 é o momento de meter o adestramento cruzado.
Eu non, eu sei que se saio máis de 3 días á semana (4 excepcionalmente se “maratón habemus”) peto en menos de 2 meses. Normalmente corro un día sí e outro non.
Unha semana base tería no meu caso 2 días seguros de carreira, 1 día seguro de natación, 1 día seguro de calistenia de tronco. E a partir “xavamosvendo.com”, se podo facer un quinto día pois case seguro calistenia de perna e xa se hai un sexto lotería (bici, natación, calistenia de tronco outra vez, remo máis no verán, etc…)

En cuestión de saúde tamén teño claro que é moitísimo mellor diversificar e os que xa estamos máis preto dos 50 que dos 40 aínda moito máis. O tema impactos é fodido sí ou sí, aínda que non o queiramos ver.

JuanBellas escribió:
¿creedes que introducir ese tipo de actividade mellóravos como corredores,
Ben, sobre isto vas atopar todo tipo de estudios, dos que che van dicir que é o mellor do mundo mundial e os que che van dicir que non aportan prácticamente nada.
Así que vou tirar de experiencia persoal que non será moi científico o argumento pero alomenos de primeira man.
Que me aporta a min a natación? Melloras á hora de traballar en débeda de osíxeno (estame dando vergoña ser tan pedante pero non sei como escribilo doutro xeito). En piscina case todo o adestramento é: -ou técnica ou calidade (non hai moito concepto de “tirada larga”). A calidade ven por series e por apeneas... sen enrollarme, cando acabas un 5x100 ou unas apneas pareces un peixe fóra de auga, buscas osíxeno por todas partes…esa sensación de agonía tan intensa nunca a teño nas carreiras, incluso despois de esprintar. Gústame pensar que a natación me axuda a traballar en débeda de osíxeno .

Ter un tronco un pouco traballado? Pois o que todos sabemos, equilibrio, braceo nas costas, etc…

Unha tirada en bici de 50-60 qms? Vaiche dar os beneficios dunha tirada longa pero sen os danos de impactar durante 90 minutos correndo.

Moitas veces nos planes de adestramento de 6 días a la semana para bajar de xxx en media, con mil kms a la semana…son contradictorios porque eles mismos che sinalan a necesidade do descanso, de traballar todo o corpo, as pernas, de que non todo é correr, da importancia do gimansio, de deixar o de “doblar” para os profesionais…hmmm, xa pero é que a semana ten 7 días, ergo 2 de gym+1 de descanso+1 de non todo é correr+5 ou 6 de carreira…algo non me cadra.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2019, 10:44
Asunto: Re: Adestramento cruzado

Moi feliz ao ver o título pensei que era un adestramento que se che cruzou, que non hai dios que o faga, un tres por sete con raíz cadrada de tres con 30"rec Razz

Pero non era iso.

Non sei eu se é bo ou malo para correr, non o medín, pero para a (miña) cabeza vai moi ben. Eso de pillar a bici, nadar(?) un pouco, xogar ao pilla pilla, a táboa no mar, patadas a pelota, ... todo é xogar!! Bailar


Edito: non tomo o conto a broma, xa sei que é cousa seria e tal Guiño

-- Chámame "ghose"
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2019, 11:08
Asunto: Re: Adestramento cruzado

Se falamos a nivel popular non hai dúvida e para o caso teño a miña experiencia propia. Eu era dos que corrían a ritmo de 3:45 un 10mil, e a millora era mínima co que facía de so correr. Pero picoume o bicho do triatlon e me puxen a andar en bici mais en serio e correndo mantiña sin problemas o nivel incluso facendo menos kms pola semana por causa de ter que compartir co pedal. Agora ben, eu non sabía nadar, non como para competir...e comencei a nadar entrenar a diario na piscina e no mar ....ah carallo ¡¡¡¡, cómo cambiou o asunto. O tema é que para min cada día na piscina era unha agonía pois ao non saber nadar realmente a nivel coronario e pulmonar, cada sesión era medio morrer. Pois amigo, o que pasou é que a partir de 2 , 3 meses así, saía a rodar e non me cansaba correndo..., e sem facer mais kms pasei a correr xa por baixo de 35 minutos o 10.000, e o melhor de todo e que com boas sensación a nivel de respiración. Para min , o facer actividades cruzadas foi o pulo que necesitaba para mellorar. Probablemente se quixera facer o mesmo daquela sem pasar por nadar e pedalear, o esforzo que tería que facer com 40 anos referente a series, costas, ximnasio etc etc, tería acabado em lesións e problemas físicos casi seguro. Desde meu punto de vista, traballeis a forza gracias á bicicleta (trabalho nada lesivo), e traballei cardio-pulmonar gracias á natación (tamén nada lesivo)

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
kosta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/10/10
130 Carreiras
739 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2019, 19:49
Asunto: Re: Adestramento cruzado

Maxi escribió:
Creo que o entreno cruzado non mellora o teu rendimento en carreira.

Velaí un artígo que vira fai uns meses de que considero un entendido nestes temas:

Ineficacia del Entrenamiento Cruzado

Desconozco si es un entendido o no, pero en este artículo hay varias cosas sobre las que amablemente discrepo:

Por ejemplo esta frase:

“Cuesta difícil por ejemplo entender cómo un pianista profesional se puede apuntar a clases de mecanografía con la creencia de que haciendo eso se convertirá en mejor pianista” Doug McGuuf, M.D.

Creo que es cierto, igual que creo que es cierto que por aprender a cocinar mejor el brownie, no se mejora corriendo ni al piano, pero creo que aprender a tocar la guitarra me puede volver mejor pianista, máxime si no soy profesional.

De hecho, los profesionales de 100, 200, etc. no entrenan ni corren medio fondo, y es el mismo gesto y movimiento.

También habla de numerosos estudios, pero no enlaza ninguno. Por ello puedo decir que hay numerosos estudios que demuestran que hacer pesas, te ayuda a mejorar como corredor, y eso es entrenamiento cruzado, y muy útil y necesario.

Después vemos que se centra en el tema aeróbico, y no se a nivel profesional, pero amateur, estoy cansado de ver gente que cambia de deporte, y se nota mucho que ya tiene fondo. Cuando yo juego al pádel, rindo mucho mejor que gente que no hace ningún deporte, y es solo por entrenar a correr. Lógicamente, esto no demuestra nada, pero he aportado las mismas pruebas que el autor del artículo, así que ahí queda.

Edito:
He cambiado de opinión:

Effect of resistance training regimens on treadmill running and neuromuscular performance in recreational endurance runners.

www.ncbi.nlm.nih.gov/p...d/21854344

Explosive Training and Heavy Weight Training are Effective for Improving Running Economy in Endurance Athletes: A Systematic Review and Meta-Analysis.
www.ncbi.nlm.nih.gov/p...d/27497600


Effects of specific versus cross-training on running performance.

En este concluyen que se mejora nadando más que solo corriendo, pero que el incremento es mayor si es trabajo con cargas.

www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7649149

Effects of cross-training. Transfer of training effects on VO2max between cycling, running and swimming.

En este comparan los efectos del entrenamiento cruzado entre disciplinas, y el running, la que más se beneficia.

www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7871294


Y por último, un enlace de la web de Luis del Águila, donde habla del entrenamiento de fuera en atletas veteranos!!!

www.luisdelaguila.com/...teranos-2/

Saludos!


Última edición por kosta o Mér, 11 Dec 2019, 20:17; editado 3 veces
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
454 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2019, 19:53
Asunto: Re: Adestramento cruzado

A nivel popular estoy convencido de que ayuda, y mucho, precisamente por lo que comenta otro compañero. La gente parte de una base "no sofa" jejjeje
Y lo mismo para los que somos algo mas avanzados que el nivel "sofa", cualquier otro deporte (pesas incluido) nos va compensar posibles carencias que tengamos con "solo correr"
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 12 Dec 2019, 8:40
Asunto: Re: Adestramento cruzado

Yo no digo que el entrenamiento cruzado no sea beneficioso, al contrario creo que es muy necesario y nos aporta mucho. En lo que discrepo es en que con ello vayamos a mejorar nuestros ritmos de carrera, que entiendo era la pregunta de este hilo.

Lo que unos llaman sesiones de "entrenamiento cruzado", otros lo llaman "descanso activo".

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos