Foros ›
Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Dom, 03 Nov 2019, 22:06
Asunto: Re: nike vaporfly 4 flyknit ¿tan buenas como dicen?

VICTORALVAREZ escribió:
https://www.elmundo.es/deportes/mas-deporte/2019/11/01/5dbc749621efa0241c8b4627.html

Melloras do 80% no rendemento din que ofrecen esas zapas....como non sexa un gazapo... Abraiado
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Dom, 03 Nov 2019, 22:13
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

Chámame a atención o tempo que está tardando Adidas, posiblemente a marca con mais potencial para abordar este tema, en dar resposta tecnolóxica á altura de Nike.
Pero, ademáis, aparte de sacar unhas zapas á altura, vai necesitar que as leven atletas de renome que sexan capaces de bater récords. E agora, os máis importantes están con Nike.

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
454 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2019, 7:39
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

Xa as teñen feitas.. Castillejo e Chema Martínez (atletas Adidas) xa as están probando, ensinaronnas un par de veces por Instagram
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
454 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2019, 7:49
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

Estas serían
ibb.co/QmbdQcj
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2019, 10:23
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

¿E que teñen de especial?
Como non consigan logros a nivel mundial van pasar desapercibidas.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2019, 21:16
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

Que diferencia hay entre las 4% next y las 4% flyknit en cuanto a características técnicas ?


Personalmente he corrido mis dos últimos 10kms homologados con las 4% y con las voladoras de kalenji, exactamente con el mismo resultado, 32'55. Cierto es que el día de las Nike corrí solo toda la carrera y con las kalenji fui a rebufo, pero es complicado comparar distintas carreras, si que es cierto que las nike te dejan las piernas en mejor estado que unas voladoras convencionales, precisamente las kalenji noto que me dejan muscularmente más tocado, logicamente la diferencia de precio es abismal.

www.youtube.com/channe...subscriber
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
454 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2019, 21:31
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

Las next (no se denominan 4%) tienen el upper cambiado en tejido vaporwave (que se supone que transpira mejor), un 25% más de espuma ZoomX en la mediasuela y les cambian la suela para dar algo más de traccion
Y si mal no recuerdo pasan a 8mm de drop
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2019, 8:18
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

ok gracias !! porque había entendido que la mejora simplemente era en el agarre en mojado, y parece que hay algo más.
Aunque también puede parecer como el típico restyling que hacen a modelos de coches lavando un poco la cara para dar otro empujón a las ventas con el mismo producto.

www.youtube.com/channe...subscriber
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2019, 19:53
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

No 2019, zapas de Nike: Vaporfly 4% e Vaporfly Next, coparon 31 dos 36 podios (masculinos e femininos) dos 6 Majors:
https://www.runningshoesguru.com/2019/11/nike-vaporfly-shoes-claim-31-out-of-36-podiums-in-2019-world-marathon-majors/

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 06 Nov 2019, 7:59
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

Algo ten que ver que nos ùltimos anos os mellores atletas están con Nike, se a eses 31 podios lles poñemos Adidas, perderían o podio ? penso que non.

www.youtube.com/channe...subscriber
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
454 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 06 Nov 2019, 9:37
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

mac-ray escribió:
Algo ten que ver que nos ùltimos anos os mellores atletas están con Nike, se a eses 31 podios lles poñemos Adidas, perderían o podio ? penso que non.

Según un estudio do New York Times (a saber quen pagou o estudio.. Estamos no de sempre pero bueno..) os atletas que usan as vaporfly melloran as marcas... E cando as deixan de usar, empeorannas.. Polo tanto si habería relación directa.
Se perderían os podiums? Home, coxos non son, pero si ós que quedan 4to,5to,6to lles calzas as vaporfly e ós primeiros quitasllas.. Igual algo de movemento nas clasificacións si habería.. Quen sabe.
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
454 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 06 Nov 2019, 9:43
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

Eu só podo falar do meu caso, corredor popular do montón, 19:30, 40:12, 1:30:32 e 3:26:00 para máis señas :'D que seña placebo ou no, eu si noto melloría. Preciso menos esforzo (e as gráficas de pulso así mo corroboran) para os mesmos ritmos. Se paga a pena ou no os cartos que valen.. Xa será tema moi persoal jejjeje ou como nos gusta decir por aquí... Depende
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 06 Nov 2019, 11:18
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

OrEK escribió:
Eu só podo falar do meu caso, corredor popular do montón, 19:30, 40:12, 1:30:32 e 3:26:00 para máis señas :'D que seña placebo ou no, eu si noto melloría. Preciso menos esforzo (e as gráficas de pulso así mo corroboran) para os mesmos ritmos. Se paga a pena ou no os cartos que valen.. Xa será tema moi persoal jejjeje ou como nos gusta decir por aquí... Depende

Tes razón.
É un pouco coma todo. Acabo de mercar un Garmin 945 por 450 €, a pesar de que eu non fago tríatlon, pero é un reloxo que me permite traballar bastante ben no tema da potencia con Stryd (máis gasto).

E claro....corro cunhas NB de 80 € (Zante Pursuit), máis que nada porque teño o pé ancho e hai tempo que comprobei que a gama de NB vai bastante orientada nese sentido, aparte de que non me parecen especialmente caras. Incluso estaba pensando a posibilidade de usar da marca Topo, especialmente anchas na punteira, e que nos trails vanme fenomenal.

Pero claro, cada un decide en que faceta gastar os seus cartos, a que cousa lle da máis importancia. Porque, ao final, por un lado ou por outro, sempre se nos van os aforros.... Chorando
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 06 Nov 2019, 13:28
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

Nin Vaporfly nin gaitas....as verdadeiras zapas milagrosas de Nike son estas....
https://running.es/material/nike-jesus-shoes-las-zapatillas-con-agua-bendita
¿Non nos estaremos volvendo tolos?

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 07 Nov 2019, 19:19
Asunto: Re: Nike Vaporfly 4 Flyknit ¿tan buenas como dicen?

Parece que do que se trata é de controlar a vibración que se produce na entrada da pisada para, desa maneira, reducir a fatiga.
Vamos, que non é tanto unha cuestión de correr máis rápido, senón de ser capaces de fatigarse menos e, desa maneira, poder aguantar mellor as longas distancias.
E, por extensión, acabar correndo máis rápido, claro, pero digamos que esta circunstancia sería unha consecuencia do primeiro, e verdadeira chave destas zapas: reducir a fatiga.
https://www.bartoldclinical.com/articles/plated-footwear

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos