Foros ›
III TRAIL DAS BESTAS - MURAS [03/11/19]
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Ablurun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/03/16
0 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Out 2019, 20:46
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

JuanBellas escribió:
Ablurun escribió:
Boas. Alguén ten o track do trail de 27 kms para pasalo a un Garmin? Grazas.

Aquí tes o do ano pasado:
https://es.wikiloc.com/rutas-carrera-por-montana/ii-trail-das-bestas-2018-26-km-30157859
Grazas, pero este ano o percorrido é diferente; xa non é circular, imos en bus ata a saída.
Albergg

Maratoniano
Maratoniano
3/08/11
36 Carreiras
198 Mensaxes
Burela/Celeiro
Respostar citando Envío Mar, 15 Out 2019, 9:40
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

Eu o ano pasado fixen o de 14 kms e quedei con ganas de máis, por iso teño pensado facer o de 27 pero non atopei información de perfil e desnivel. Cambia moito do ano pasado?
kinholas

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/14
200 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Out 2019, 8:25
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

Boas, o track da de 27 é o mesmo que o da maraton a partir do km.17. A altura dos Coruxos que será de donde salga
kinholas

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/14
200 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Out 2019, 8:25
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

Toda a info a tedes en www.traildasbestas.com
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 18 Out 2019, 10:40
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

kinholas escribió:
Toda a info a tedes en www.traildasbestas.com

traildasbestas.com/#!/...sabilidade

Punto 4:

Cita:
Realizarase unha xornada “cero lixo”, na que se organizará un percorrido para todo aquel que queira participar e recoller o lixo que haxa nos trazados.
Aplauso

esto ten nome e todo #ploggin Guiño



Aínda que a responsabilidade das persoas que corren é o primeiro chanzo a subir para manter o monte limpo, que aquí non pasa o camión do lixo ao día seguinte (como nunha cidade).

-- Chámame "ghose"
PABLOCHAO

Novo foreiro
Novo foreiro
6/05/16
3 Carreiras
27 Mensaxes
MURAS
Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2019, 10:17
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

Bótovos un cable mais ou menos ata onde sei e intento respostar as vosas preguntas:

- Track de Maratón, de momento, podedes utilizar o da edición do 2018. Non vai ser exactamente igual (a priori este ano debería ter un pouquiño mais de desnivel e uns metriños menos de lonxitude) pero a diferencia non debería ser significativa. Digamos, así ao gordo, que a maratón será nun 95% coma a do ano pasado.

- Respecto da distancia media, a dos 27 kms aproximadamente, a referencia do ano pasado non vos serve de case nada, xa que a metade do principio cambia por completo. Consérvase na súa totalidade a última parte (o que o ano pasado sería a partir do km 15, unha vez facías o cruce do río Eume). Se queredes cargar un track para ver, ou facer as vosas probas, o mellor é que empreguedes o da maratón a partir do km 17 aproximadamente,...

goo.gl/maps/GL9w4hNggNunFqsi7

...xa que a partir da Ponte dos Coruxos (nós coñecemola como ponte do Colviño), tanto a Maratón como a de 27 comparten recorrido. E a maiores só habería que engadir algo menos de 1 km de pista de terra, que é a distancia que hai dende a saída, en Coruxos, ata esa ponte.

En teoría, colleranvos nun autobús na meta da Veiga en Muras, e levaranvos ata a saída que será en Coruxos. Dito doutra meneira,... sairedes do medio do monte, e cara o monte, primeiro por un trociño de pista de terra e despois xa camiño, sendeiro, monte aberto polos pasos dos animais, cara o corazón da Serra do Xistral... e non volveredes cheirar o asfalto nin a "civilización" ata o km 13 (da media distancia) que cruzaredes unha carretera rural. Ata ahí, sólo 100 metros dunha pista dos eólicos nun punto, e 100 metros noutro. E despois, pequenos sube e baixa constantes baixando ao carón do río Eume e polas súas fragas ata chegar a Muras.

O desnivel, que alguén preguntaba tamén, non é elevado para este tipo de distancias. Anda aproximadamente polos 1200 positivos e algo mais dos 1300 negativos. Non é eso o que vos debería tirar para atrás. É unha carreira dentro da distancia, asequible,... non chupada, tampouco vos pensedes,... pero sí asequible.

- Preguntavades tamén polos avituallamientos,... e desto non sei nada, pero pola referencia do ano anterior os da maratón estaban aproximadamente:

- km 8, Alto da Amosa
- km 17, Ponte de Coruxos. Este coincide co km 1 da media, polo que imaxino que aos desta distancia non lles tocará (pero non o sei).
- km 23, Camposa do Xistral, que coincide aproximadamente co km 7 da media, e que supoño que si tocará tamén nesta distancia.
- km. 32, o Buriz, que coincide aproximadamente co km. 16 da media distancia.

Na páxina web da carreira, tedes a información da mesma, e aparecen os perfis, desniveis, etc. Ollo,... e esto é a miña opinión persoal,... creo que no desnivel peca un pouco de cauto e sería un "pelín" mais.

A ver,... eu non vos vou garantizar que todos vades quedar plenamente satisfeitos, que cada persona é un mundo, e hai xente que lle gustan mais técnicas, tipo "gladiator race", outros que as queren con mais desnivel, outros mais corribles, etc... pero estou convencidísimo que vos vai gustar, porque bonita si que é.

O mellor é que veñades e probedes,... jajajajajaja.
Ablurun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/03/16
0 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2019, 11:06
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

PABLOCHAO escribió:
Bótovos un cable mais ou menos ata onde sei e intento respostar as vosas preguntas:

- Track de Maratón, de momento, podedes utilizar o da edición do 2018. Non vai ser exactamente igual (a priori este ano debería ter un pouquiño mais de desnivel e uns metriños menos de lonxitude) pero a diferencia non debería ser significativa. Digamos, así ao gordo, que a maratón será nun 95% coma a do ano pasado.

- Respecto da distancia media, a dos 27 kms aproximadamente, a referencia do ano pasado non vos serve de case nada, xa que a metade do principio cambia por completo. Consérvase na súa totalidade a última parte (o que o ano pasado sería a partir do km 15, unha vez facías o cruce do río Eume). Se queredes cargar un track para ver, ou facer as vosas probas, o mellor é que empreguedes o da maratón a partir do km 17 aproximadamente,...

goo.gl/maps/GL9w4hNggNunFqsi7

...xa que a partir da Ponte dos Coruxos (nós coñecemola como ponte do Colviño), tanto a Maratón como a de 27 comparten recorrido. E a maiores só habería que engadir algo menos de 1 km de pista de terra, que é a distancia que hai dende a saída, en Coruxos, ata esa ponte.

En teoría, colleranvos nun autobús na meta da Veiga en Muras, e levaranvos ata a saída que será en Coruxos. Dito doutra meneira,... sairedes do medio do monte, e cara o monte, primeiro por un trociño de pista de terra e despois xa camiño, sendeiro, monte aberto polos pasos dos animais, cara o corazón da Serra do Xistral... e non volveredes cheirar o asfalto nin a "civilización" ata o km 13 (da media distancia) que cruzaredes unha carretera rural. Ata ahí, sólo 100 metros dunha pista dos eólicos nun punto, e 100 metros noutro. E despois, pequenos sube e baixa constantes baixando ao carón do río Eume e polas súas fragas ata chegar a Muras.

O desnivel, que alguén preguntaba tamén, non é elevado para este tipo de distancias. Anda aproximadamente polos 1200 positivos e algo mais dos 1300 negativos. Non é eso o que vos debería tirar para atrás. É unha carreira dentro da distancia, asequible,... non chupada, tampouco vos pensedes,... pero sí asequible.

- Preguntavades tamén polos avituallamientos,... e desto non sei nada, pero pola referencia do ano anterior os da maratón estaban aproximadamente:

- km 8, Alto da Amosa
- km 17, Ponte de Coruxos. Este coincide co km 1 da media, polo que imaxino que aos desta distancia non lles tocará (pero non o sei).
- km 23, Camposa do Xistral, que coincide aproximadamente co km 7 da media, e que supoño que si tocará tamén nesta distancia.
- km. 32, o Buriz, que coincide aproximadamente co km. 16 da media distancia.

Na páxina web da carreira, tedes a información da mesma, e aparecen os perfis, desniveis, etc. Ollo,... e esto é a miña opinión persoal,... creo que no desnivel peca un pouco de cauto e sería un "pelín" mais.

A ver,... eu non vos vou garantizar que todos vades quedar plenamente satisfeitos, que cada persona é un mundo, e hai xente que lle gustan mais técnicas, tipo "gladiator race", outros que as queren con mais desnivel, outros mais corribles, etc... pero estou convencidísimo que vos vai gustar, porque bonita si que é.

O mellor é que veñades e probedes,... jajajajajaja.
Non se pode contar mellor... GRAZAS
Ron23

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/12
0 Carreiras
259 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2019, 15:21
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

Buenas.
Un par de dudas por si alguno sabe:
1)Hay un tiempo maximo y tiempos de corte en el maraton? En el reglamento no vi nada.
2)El terreno es comodo para ir con bastones?
Desde finales de julio que ya el cuerpo no esta para exigencias y la idea, visto lo bonito que lo pintan, es ir en plan muy tranqui a disfrutar del entorno y despues ya si darle un descanso al cuerpo.
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
592 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2019, 8:35
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

Con todo lo que estáis comentando........Nos vemos el domingo.....
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2019, 9:26
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

MeToo

-- Chámame "ghose"
PABLOCHAO

Novo foreiro
Novo foreiro
6/05/16
3 Carreiras
27 Mensaxes
MURAS
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2019, 16:52
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

Hola Ron23,...

Vou intentar responderche, e igual me extendo un pouco de mais na segunda pregunta, pero así tamén serve para quen teña interés e ao mellor se anima alguén mais a larga distancia (quen non lle gusten os spoilers que non o lea):

1. A min non me consta que haxa tempo de corte, pero non cho podo asegurar 100%. De todolos xeitos, Arca fixo o ano pasado 4 horas 35 min. aprox. A dificultade é normaliña, xa que non é nin moi técnico, nin ten moito desnivel. O maior problema ven dado polo clima, que arriba no Xistral cambia moito e son unhos 8 kms que tanto poden ser espectaculares, como un "infierno". E despois tamén, que practicamente toda a parte media do recorrido se fai por transectos de animais e polo monte, con malos apoios, firme blando, herba alta,... e que fai que non avances tan rápido como en un principio podería parecer polo desnivel do terreno. Dito esto, eu creo que, tendo de referencia a Arca que moito non se debeu esforzar,... os moi bos andarán nese tempo, sobre 5 horas os bos, 6 horas para a zona noble,... e a partir de ahi en función das forzas de cada un, pero creo que pouquiños casos haberá por riba das 8 horas.

2. Despois, os bastóns,... se os manexas ben, pareceme o sitio ideal.
De saída subida dun km por un camiño entre muros, tendida (ideal bastóns), pequena baixada, outra subida de 2 km, por prados monte, algo de pista (ideal), baixada suave por prados (sen problema). Outros 2 km subida tendida, metade por pista/camiño e segunda por monte aberto, de queiroga baixa (ideal), baixada longa ata o Viveiró por monte aberto (sen problema), transición na carretera e comezas subida 2 km algo mais forte pero limpa (ideal), baixada monte aberto e fraga + sendeiro a carón do río (sen problema) subida ao alto do Formión (aquí igual tes que gardalos algún trozo), cresteo direccion Xistral (sube baixa por terreno irregular de turbera,... sen problema para os bastons), subida Á Piña (ideal), baixada por monte aberto e fraga (sen problema),... e despois xa todo seria fraga arriba, e fraga abaixo, por sendeiros e camiños francos,...

...e case que paro. Con esto quero dicir, que non tes zonas tipo "gladiator race" trepando por pedras ou baixadas de tirarse por cordas, se non que son zonas amplas de monte, para montañeiros. Polo que a carreira é ideal para xente que teña pernas fortes (non favorece aos axiles que lles gusten as grandes pendiente, e pedras...), e dende o meu punto de vista para bastóns é perfecto.

O ano pasado, un participante que creo que se chamaba Francisco Soto García (perdón se me equivoco) xuraría que a fixo enteira con bastón, e a sensación que teño e que non lle foi mal. E as veces que coincidin con él, nas subidas tiraba e moito con eles.

Deixovos a clasificación e facedevos unha idea de onde podedes andar:

traildasbestas.com/wp-...ARATON.pdf

Un saúdo a todos,... e despois a ver se vos poño un resumo rápido do que se vai facer, antes de que se pechen as inscricións e xa non podades poñerlle remedio Moi feliz Moi feliz Razz Razz
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2019, 17:47
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

e vou levar unha vara de acacia Chupete

-- Chámame "ghose"
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2019, 19:40
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

Yo iré a la de 27 kms,si la carrera es la mitad de bonita de lo que habeis contado,ya habrá merecido la pena.
Ron23

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/12
0 Carreiras
259 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2019, 22:19
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

Graciñas pola info Pablochao, con tanta info que nos has dado de esta carrera van a tener que nombrarte embajador del trail das bestas.
Los tiempo del año pasado ya los estuviera mirando como referencia y en condiciones normales el objetivo seria bajar de las 6 horas, pero el objetivo inicial es otro pero sin que eso suponga que me corten.
En el tema bastones por lo que has contado, supongo que me animare a llevarlos, en el peor de los casos se cargan y listo. Tengo claro que no me sirven para correr mas rapido, que con la minima experiencia que tengo me hacen incluso ir mas lento, pero me ayuda a buscar otro tipo de carrera y proteger mis dolencias.
De nuevo gracias por la info, si mañana no hay novedades tocara inscribirse.
Ron23

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/12
0 Carreiras
259 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2019, 11:22
Asunto: Re: III TRAIL DAS BESTAS [03/11/19]

Finalmente inscrito.
La cosa aperece que se animo algo y ya somos 51 para el maraton y mas de 400 para todas las modalidades.
Esperemos que el tiempo nos deje disfrutar de la carrera.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos