Foros ›
Meia Maratona do Porto 2019
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2019, 22:05
Asunto: Re: Meia Maratona do Porto 2019

Davidi escribió:
Angel y Amina me crucé con vosotros en la carrera, el de Coruña Sorriso

¿Eras el chico de la camiseta de la Palas-Melide?
jjtajes

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/12
123 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2019, 11:29
Asunto: Re: Meia Maratona do Porto 2019

Bos días, pois primeira participación nesta media maratón de porto. Despois do diluvio que caeu o sábado, día expectacular o domingo, todo despexado e con sol.
Era a primeira vez que me encontraba unha carreira na que o gardarroupa non está na saída, senón unicamente na chegada, e ao ser estas en sitios opostos, pois se querías cambiarte e ducharte ao final da proba, non quedaba outra que ir antes á chegada a deixar a mochila para a continuación coller un autobús da organización ata a saída.
Eu, como estaba aloxado no centro de Porto tirando máis ven arriba, decidín coller un autobús urbano que me levara ata a chegada xa que estaba a case 5 km. Así pois, madrugón mañanero, caminata de 10 minutos ata a parada, e logo de esperar alí uns minutos vexo un pequeno cartel que poñía que o domingo pola mañá a liña estaba suspendida por discurrir polo percorrido da carreira. Xa empezamos ben, dixen.
Nese mesmo intre apareceu unha rapaza que tamén ia correr e tiña pensado coller o mesmo autobús, entón decidimos facer o percorrido andando.
A rapaza era de orixe Polaca co cal fómonos entendéndonos como puidemos, perdémonos un par de veces e eso fíxonos perder aínda máis tempo e o final non nos quedou outra que poñernos a correr coas mochilas ao lombo senón non chegabamos.
Despois de 3 kilómetros e pico correndo a bo ritmo, chegamos ao gardarroupa a tempo para deixar as mochilas e coller un dos últimos autobuses que nos levaban á saída, eso si, cunha sudada impresionante.
Na saída xa non fixen quencemento, só recuperarme do trote anterior, e a esperar que non me pasara factura na carreira.
Dase a saída e saímos xuntos a rapaza e máis eu, ela márcame o ritmo, o seu ritmo é un pelín máis rápido que o meu pero aguanto ben, xa que nos movemos entre 4:40 e 5 cando hai atasco. Imos pasando xente en zig-zag xa que saímos no último caixón pois ela así o tiña marcado no dorsal, aínda que a súa marca era polo que lle entendín bastante superior. Pasados os primeiros kilómetros, nos que é bastante dificil correr porque vas encaixonado, xa corremos máis libres, pero doume conta de que sudo unha barbaridade, máis que nunca, e penso “coidado, aquí debemos estar cunha humidade terrible”.
A rapaza, que corre como unha gacela, vai continuamente pendente de min e pregúntame constantemente si vou “ok”, eu dígolle “ok” pero pensaba para min “se foras un pouco máis amodo, iría máis ok” jeje, e indícolle coa man que se quere que tire para adiante, pero ela decide ir comigo.
Así van pasando os kilómetros, imos os dous ao par, a bo ritmo e adiantando xente continuamente, pero a partir do 13 xa empezo a flaquear, pouco entreno este ano, non hai fondo, na entrada da ponte que fai un pequeniño repeito xa noto que se está acabando a gasolina e aínda quedan uns kilómetros, e con tanta humidade vou sufrir ao final, entón decido baixar ritmo e que a rapaza continue ao seu, como sei que non vai querer deixarme e eu non quero perxudicala, fágome o despistado e deixo de adiantar, desta vez faime caso e segue sola a bo ritmo. No 16 baixo outro pouco e os dous últimos kilómetros fagoos sufrindo como nunca, e xa na reserva total, pero entro en meta contento, aínda que despois cun pouco de pena porque non volvín a ver a rapaza Polaca que tirou de min case toda a carreira e non puiden darlle as gracias.
O que si quero e darllas a Correr en Galicia polo sorteo do dorsal.

Saúdos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2019, 17:16
Asunto: Re: Meia Maratona do Porto 2019

Gracias polas crónicas desta carreira.
Pero non sei que pasa ca media do Porto, que parece ser unha constante o da calor cunha gran humidade, eu xa volo comentei a véspera da carreira, pero sei por outras edicións que é algo habitual, o cal non estamos acostumados e nos fai baixar moitísimo o rendimento.
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Set 2019, 14:55
Asunto: Re: Meia Maratona do Porto 2019

Amina escribió:
Davidi escribió:
Angel y Amina me crucé con vosotros en la carrera, el de Coruña Sorriso

¿Eras el chico de la camiseta de la Palas-Melide?

Si, ese mismo!!
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mar, 24 Set 2019, 16:19
Asunto: Re: Meia Maratona do Porto 2019

Davidi escribió:

Si, ese mismo!!

Vi que te estaba animando (supongo que era) tu mujer e hijas. Las había visto ya cuando íbamos hacia el km 15, porque llevaban unos globos y pensé: ohhh, yo también quiero uno. Hasta pensé en pedírselo Razz Ahí fue cuando escuché que le decías lo de que alguien te llevaba como 9 minutos de ventaja. Al leer tu crónica y decir también lo de que te cruzaste con nosotros, me di cuenta de que podías ser tú, el chico de la camiseta de la mejor media maratón de España Razz

Pese al pajarón, espero que la disfrutases.

Por mi parte, era la primera vez que la hacía. Como en noviembre iré a hacer la Maratona do Porto (le he cogido el gusto a la distancia de 42km, ojalá disfrute de esa tanto como disfruté de la C42) Ángel me dijo que sería buena idea hacer la media para conocer parte del recorrido de ese día. El año pasado había hecho el 15k paralelo de la Maratona do Porto (la Family Race) con lo que me faltaba por conocer el resto del trayecto.

Así que allá fuimos, mi cicerone y yo a "reconocer el terreno" con vistas a noviembre.

La entrega de dorsal y camiseta fue en un centro comercial. La feria del corredor era sólo un stand de Joma y otro de plátanos. Pero fue todo súper rápido. El día de la carrera, los buses que te llevaban a la salida pasaban contínuamente. La zona de salida está un poco desangelada, no hay nada a excepción de una gasolinera. No me quiero imaginar como sería estar una hora esperando allí en un día que lloviese o hiciese frío. Había baños portátiles, pero viendo las colas, diría que eran insuficientes.

Nos colocamos en nuestro cajón y esperamos a la salida. Cuando la dieron, aún tardamos como un minuto en cruzar el arco. Tal era la cantidad de corredores que había. Luego viendo los videos que han colgado, tomados con un dron, buf se te ponen los pelos de punta de ver esa salida desde lo alto. Emociona revivirlo.

Me llamó la atención que me esperaba más gente animando durante el recorrido. Es cierto que en puntos específicos, como cuando cruzamos el Ponte Dom Luis, había mucha animación. Pero luego me encontré con rectas interminables donde apenas había gente (a excepción de los propios corredores). Fue un puntazo cuando pasamos el túnel y dentro nos pusieron música de discoteca Jajaja. Nos faltaba una bola de disco para que fuese súper total. Me contó Ángel que en la Maratona en el túnel hay una persona disfrazada de muerte y con una guadaña. Si ese día a mayores ponen "Highway to hell" de ACDC el subidón está asegurado.

El día anterior llovió muchísimo, pero el domingo lució el sol con lo que la mezcla de calor y humedad hizo la carrera más dura. Y eso que la hicimos a un ritmo cómodo, no se trataba de competirla, sino de disfrutarla, pero costó igualmente. El empedrado hace bastante daño, al menos ahora ya lo sé para cuando llegue noviembre.

Llegada a meta con alfombra como las estrellas, y una medalla súper bonita de finisher como recuerdo.

Agradecer a la organización preparar este evento, a los voluntarios, fuerzas de seguridad, público animando, a los fotógrafos y por supuesto a Ángel.

Ya queda menos para noviembre Sorriso
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2019, 21:31
Asunto: Re: Meia Maratona do Porto 2019

Era mi segunda participación,parece que siempre hace un bochorno especial en esta media,y eso que este año fui despacio,como siempre en Portugal,mucho cariño por parte de todo el mundo,gracias a la organización por el trabajo.
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Out 2019, 18:15
Asunto: Re: Meia Maratona do Porto 2019

Pois eu estar estiven, pero non corrín Chorando
Levaba dende o 10k de Navia, a primeiros de setembro, con molestias nun empeine, que non me deixaban correr con regularidade, e por medo a facerme mais dano(daquela non sabía fixo se tiña algo roto, que por sorte non) e fastidiar a miña preparación para a maratona, non saín.
Eso si, fixen todo o ritual por se o pe espertaba ben (a esperanza è o último que se perde) e me deixaba correr. Pero no traxecto á saída (estabamos a media hora andando) xa vin que non ía poder ser.
Así que tocou tragarme toda a decepción por non poder correrla, e ver a saída (non fomos capaces de chegar á meta para ver os primeiros e desistimos, porque non tiña o meu mellor día a verdade).
Por sorte esas molestias son auga pasada xa e agora so desconto días para a maratona.
Abur meus Molón





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos