Foros ›
VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 08 Ago 2019, 14:31
Asunto: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

Para apuntarse:
VIII Trail das Pontes 2019
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 10 Ago 2019, 5:38
Asunto: Re: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

gracias! Guiño



mágoa que non me da a vida pa tanto Rezar Ríndose

-- Chámame "ghose"
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Sáb, 10 Ago 2019, 5:45
Asunto: Re: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

Eu non coñecía ese Trail.
Ese mesmo finde iba correr a nocturna de Ferrol, pero foi cancelada.
A pesar de que estou de turno de noite irei correr igual As Pontes.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2019, 3:53
Asunto: Re: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

Bailar ao final sí que puiden deixar de lado outras cousas Silbar

regulamento, perfil, localización e novas na súa web Aplauso

clubgaliorientsports.com/

-- Chámame "ghose"
Ron23

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/12
0 Carreiras
259 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2019, 9:48
Asunto: Re: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

Uno más que si no surgen imprevistos intentará estar por allí para ir cogiendo de nuevo un poco de ritmo tras un pequeño parón y así conocer una carrera de esas que tienes en mente pero por una cosa u otra al final nunca vas.
El recorrido sabemos si es igual que el del año pasado en la de 27kms? En que puntos kilométricos están los avituallamientos? Alguna otra información que pueda ser de interés..?
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 15 Ago 2019, 17:25
Asunto: Re: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

Apuntado quedo....iso si, na distancia de 16 km...
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Xov, 15 Ago 2019, 20:23
Asunto: Re: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

Yo también me he apuntado a la de 16 km, que para una mañana de agosto ya me van bien.
Asturgalaico

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/10
18 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Ago 2019, 17:42
Asunto: Re: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

yo voy a la de 27, a ver qué tal se da
Ron23

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/12
0 Carreiras
259 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 25 Ago 2019, 12:07
Asunto: Re: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

Finalmente hoy fui as pontes, costó porque en verano no suelo estar para correr mucho pero ya iba tocando..
Trail de 27km con no mucho desnivel que al menos en un día como hoy con los caminos secos no resulta especialmente técnico. Para los que no somos muy hábiles el tramo desde la segunda subida hasta la tercera tiene las zonas más complicadas aunque también las más bonitas, pero no deja de ser el clásico senderito de cerca del río aunque a mi se me dan bastante mal. En el resto, las subidas quitando pequeños tramos, nada especialmente duro y las bajadas sin complicaciones.
En cuanto a la organización todo muy bien, boletín informativo previo, muy buen balizaje, entrega de dorsales ágil, avituallamientos correctos (sólo paré en el tercero así que es la impresión), baños y duchas en zona de salida/meta y no me quedé al post pero los callos ya estaban al fuego así que supongo que bien.
Muy recomendable para los que hacen trails cortos y quieren dar un pasito más.
Budiña

Montañés
Montañés
6/09/15
75 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Ago 2019, 19:18
Asunto: Re: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

Tercera vez que vamos al trail de 16 kms.
Los pro iniciaron la carrera con mucha ansia (creo que todos ibamos un poco más rápido de lo normal). Cruzamos el parque, escaleras, zona asfalto, puente y senderos que nos llevan al embalse de A Ribeira.
Vistas espectaculares, subimos al primer avituallamiento, bajada y subida por la montaña con pisteo y cruzando por el monte hacia el segundo avituallamiento.
Ahora a coger fuerzas para la bajada de 3,5 km y no caer pq las piedras hacen daño je, je
Llegada a meta y muy contenta de llegar sin mucho dolor detrás de mi rodilla izquierda.
Ducha supercaliente en los vestuarios femeninos contando batallitas y conociendo nuevas traileras.
Buen ambiente, saludos, conversaciones, callos, cerveza...
Jo, me falto la larpeira que yo soy de dulce.
Gracias a la organización, speaker, voluntarios, cociner@s, fotógrafos, ambulancia....
Muy buen domingo y eso que no apetecía madrugar!!
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Lun, 26 Ago 2019, 10:42
Asunto: Re: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

Mi primera participación y me ha gustado mucho. La parte inicial por las fragas es preciosa. Y luego el resto no era muy técnico, cosa que yo agradezco. Me he quedado con ganas de volver el año que viene y hacer el largo.

La organización perfecta, todo muy bien pensado. Felicidades y gracias a los voluntarios, especialmente a los que estaban arriba al fresquito en los avituallamientos.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 27 Ago 2019, 4:00
Asunto: Re: VIII TRAIL DAS PONTES 2019 25-08-19

Aplauso era a primeira vez que participaba porque nunca me cadraba ben, pero merceu a pena e espero voltar.

Moitas grazas polo traballo de organizar todo. Duchas, administración e comida todo nun lugar centralizado. Na ducha incluso había auga MOI quente!! Demo sorrindo

A ruta podíaa seguir ate un cego de tanta cinta e marca que había.

Para o meu gusto estivo todo moi ben. Os recorridos parécenme entretidos e moi bonitos e na miña opinión moi axeitados para collerlle o vicio a esto de correr polo monte (por carreiros e sen desnivel nivel "cabra").



Se podedes, participade na "longa", que é incluso máis entretido e bonito (como se ve na foto). Pero esto vai para gustos.

Quixera tamén darlle as grazas por organizar a andaina, como teño dito esto é moi axeitado para a xente que ven coas corredoras pero non queren/poden correr. E animo a calquera que queira visitar a zona pola súa conta pois hai roteiros perfectamente sinalizados e coidados para andar. No mes de maio, con auga nos regos e árbores con todas as follas debe ser un espectáculo aínda mellor Aplauso

Encantado de saúdar algún compañeiros e outros que estiveron pero non vin Avergonzado

Deixolle unha marca posta no calendario para voltar se fose posible. Saúdos a organización e que sexa por moitos anos.

edito para deixar a ligazón as clasificacións:

clubgaliorientsports.c...icaciones/

e a ligazón ao fío das fotos

www.correrengalicia.or...767#591767

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos