Foros ›
Autor
Mensaxe
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Xul 2019, 14:08
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ostras Meiga. Kirguistan. Kirguistan ahora sé que es un país, te debo una. Tus destinos de verano son imprevisibles para un no-geólogo. Dejo de leer unos días tu diario y apareces corriendo en un lugar imposible.

Lo mejor de todo no es el destino estival, sino que además entrenas. Eres una máquina. El 80% al que pertenezco no se atrevería a entrenar en según que lugares. Lo petas. Cuando vayas a Arabia Saudí, o Libia a coger muestras de arena, acuérdate que allí las del 20% mejor corren en cinta indoor. Aunque conociéndote, a lo mejor te propones dar unas vueltas a la Meca en mallas del Decatlon y acabas saliendo en T5.

Eres mucho. Maravilloso diario. Diez puntos. Saluda a las gallinas atómicas con tres alas que se crían en el Gorodskoy Stadion, y cuelga alguna foto de sus huevos fosforitos, anda.
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xul 2019, 9:39
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Meigalicix escribió:

a seguinte oportunidade de calzar as zapatillas xurdiu en Mailu-Suu este pasado martes 23. Non é un gulag, pero no seu momento sí que foi zona de extracción de uranio para as bombas atómicas rusas durante a Guerra Fría. Xa hai moito tempo diso , pero as escombreiras das minas e os residuos soterrados seguen alí. Pola mañá cedo así correr pola beira do río , por unhas pistas tranquilas e asequibles. Logo ó mediodía, estando co grupo e escoitando as explicacións do guía, decateime de que o meu traxecto de entreno pasaba xusto ó carón dunha desas escombreiras radiactivas.

Con un par, yo me sé de uno que no se acerca por allá donde haya residuos ni aunque le paguen.
Los superpoderes están sobrevalorados Meiga. No tendrías ni un momento de tranquilidad: todo el mundo te solicitaría para que le ayudases, lucrases, curases, firmases autógrafos, filosofías varías en torno a usar poderes para una buena o mala causa, dicotomías del bien y del mal, plastas que te recuerdan que todo poder conlleva una gran responsabilidad, tramos impositivos adicionales ad hoc que el gobierno establecería mediante real decreto (of course) para superpoderes y posiblemente lo peor, que tendrías que dejar de correr por falta de tiempo.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Xul 2019, 19:32
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Cuarta semana de vacacións atléticas fora da favela. Segunda entrega:

Primeiro de nada aclarar que aquí non sempre teño conexión e que os datos de Internet os teño restrinxidos, así que o de colgar fotos vai ter que esperar, Freaky.
E queda tranquilo, Larpeiro, non só non collín superpoderes, senon que a calor que fai por aquí está quitando a pouca enerxía que tiña.
Indo xa coa parte atlética, dicir que a idea inicial era facer algunha saída por algún parque de Osh, pero quedaban todos lonxe do hotel, e non é este un país para correr poñas beirarrúas de ningunha cidade grande. Así que pasaron 5 días ata poder calzar de novo as zapatillas.
Despois dunha relaxada noite no campamento de Madygen, a luz despertoume ás 5:30 da mañá, como ven sendo habitual neste meridiano. Por outra banda as vacas e cabras saen xa pastar sobre as 7 da mañá ; e detrás delas van os cans ladrando a todo canto se remexe. Así que me animei a saír sobre as 6;30 a facer media hora de exercicio. Debería de calificalo de cross, xa que a ruta foi improvisada polo medio de camiños de cabras dos que a veces perdía a pista. No creo nin que chegase a facer nin 3km, pero polo volume de pedras a esquivar máis polo feito de estar a case 1900 m de altitude , penso que xa foi de abondo.
Quédame unha semana máis por estes lares. Espero poder facer dúas saídas máis e cumplir co obxectivo de 6 saídas en 22 días (a ver se o método de escribir para cumplir segue funcionando)
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Xul 2019, 9:13
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

www.google.com/search?...Yz3c11UVM:

Busqué Madygen en maps y sale en blanco. Hay que poner Madygen area. Pero encontré una foto que da idea del sitio.

No desaproveches la oportunidad, aunque sean sólo 3 km.
Pollastre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/01/14
16 Carreiras
508 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 30 Xul 2019, 10:35
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

El moderador debería tomar cartas en el asunto y clausurar el resto de diarios. Ya no tienen sentido. Correr por los senderos radiactivos de Kirguistán es insuperable.
Enhorabuena por esas crónicas tan particulares y que pases un buen verano soviético.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 30 Xul 2019, 10:52
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)



Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 31 Xul 2019, 17:54
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Quinta semana de vacacións atléticas lonxe da favela:
O meu estado físico nunca foi de tirar foguetes. De pequena pillaba sempre todas as gripes. A estas alturas da miña vida ando con presbicia galopante, perda de audición no oído dereito, rinitis crónica, osteopenia, rotación de cadeira, problemas dixestivos e algunha cousa máis. Pero este martes 31 o destino fíxome xusticia.
O noso grupo vacacional visitaba o campamento base do Pico Lenin. Noite en tenda de campaña a 3600m de altitude. Como o meu estado habitual é durmir pouco, a cachos e coas fosas nasais inflamadas, non notei tanto a diferenza coma outras persoas, e despertei pola mañá coa dose de ánimo necesaria.
Se non fora porque puxeron a hora do almorzo ás 7 da mañá, fixo que me animaba a calzar as zapatillas e correr un cuarto de hora polas pistas de acceso, só por probar a experiencia de trotar esa altitude.
Pero igualmente houbo ocasión de poñer o corpo a proba: Tivemos sesión doble de andaina. Primero baixando do campamento a unha das lagoas, e logo de media hora de descanso, ascenso suave, desde os 3600 ata os 3800 m para ver as vistas do glaciar. Descontando paradas fotográficas e intermedios varios, calculo que deberon ser mínimo 3 horas de andaina a bo ritmo. E sendo das poucas persoas do grupo de 26 que non acusou en ningún momento o mal de altura, e sempre no grupo de cabeza da marcha. Tendo en conta as condicións ambientais, penso que podo contabilizar esta xornada como día de entreno. Por ese lado estou contenta.
O que me amola é que nunha das primeiras subidas de pendente forte e pedras soltas fun pisando de lado para estabilizar. Pero agora teño o xemelgo dereito doente e cargado. Como ademais non nos libramos de facer unha media de 6 horas de bus ó día, a cousa non axuda moito a recuperar muscularmente. A ver se co Voltaren e unhas masaxes logro que todo volva ó seu sitio.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 31 Xul 2019, 18:01
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

freakyrunning escribió:
https://www.google.com/search?q=Madygen&tbm=isch&tbs=rimg:Ce5Jap8fBefFIjizvShfa_1Jlx_1I-p5pB9jHeLJjUYCgKPt_1MT_1lHijrIUHZ17I9bwFn8bw20WXK-eJesl1fYEgOWaSoSCbO9KF9r8mXHEayOgw1XkCJYKhIJ8j6nmkH2Md4RLZuG-1TfNxYqEgksmNRgKAo-3xGsjoMNV5AiWCoSCcxP-UeKOshQES7TMgkopzh1KhIJdnXsj1vAWfwR45qb4h4j0MAqEglvDbRZcr54lxHMfSRxpFIBeyoSCayXV9gSA5ZpEayOgw1XkCJY&tbo=u&sa=X&ved=2ahUKEwiSzLWsptzjAhUx5eAKHbH1CYQQ9C96BAgBEBs&biw=800&bih=511&dpr=1#imgrc=qZgDZYz3c11UVM:

Busqué Madygen en maps y sale en blanco. Hay que poner Madygen area. Pero encontré una foto que da idea del sitio.

No desaproveches la oportunidad, aunque sean sólo 3 km.

Os sitios por onde corrín son como os das fotos que pos, pero o noso campamento estaba baixo un precioso souto de álamos brancos. De aí que lle chamen o oasis de Madigen
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 31 Xul 2019, 18:14
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Pollastre escribió:
El moderador debería tomar cartas en el asunto y clausurar el resto de diarios. Ya no tienen sentido. Correr por los senderos radiactivos de Kirguistán es insuperable.
Enhorabuena por esas crónicas tan particulares y que pases un buen verano soviético.

Vas facer que me suban os colores, Pollastre. No mundo dos diarios hai moreas de cousas insuperables: ter plaza en Tokio, atopar aguias e galiñas a pé e en bici por rutas incertas, esquivar lesións con espíritu vikingo en terras nórdicas, zafar de pelegrins no Camiño Francés, patear montes con ou sen compañía perruna, sobrevivir ós calores de Sparkland, cuadrar os horarios con maestría . Eu son só unha peza máis deste mosaico que nos permite sentir a sensación de que corremos, sufrimos e gozamos as carreiras dos demais.Digamos que teño a sorte de cambiar unha vez ó ano a monotonía da "pecera da favela" por outras experiencias.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 03 Ago 2019, 16:55
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

lQuinta semana de vacacións atléticas lonxe da favela. Segunda parte :
Por fin logrei atopar un momento para correr esta tarde de sábado, nos arredores do lago Isik Kul. Case misión imposible no caos organizativo no que caeu o grupo vacacional está semana.
Desta vez a só 1600 metros, pan comido. Un tramo de pouco máis de 4200 metros entre o camping de yurtas e a praia á beira do lago. Acompañando ó meu correlega ourensano, que tamén anda por aquí de vacacións. Como estaba saíndo dunha gastroenterite do viaxeiro e do mal de altura arrastrado de Pico Lenin, tocoume ir tirando de él. O mundo ó revés... E calquera caso un momento agradable para tonificar os músculos das pernas. Os estiramentos de cuádriceps xa os fixen sentada ó estilo asiático na hora da cea.
A ver se de aquí ó martes podo repetir
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Ago 2019, 9:44
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Isik Kul. Es la capital del imperio Klingon.

En serio, vaya sitio. Da la sensación de ser la zona de veraneo del país.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Ago 2019, 14:24
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Menudas vacaciones, y menudos sitios para correr. Ése es el espíritu, llevar siempre las zapatillas en el equipaje (y luego, correr lo que se pueda).

Seguro que por esos lares no llegan al 20%...
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Ago 2019, 16:06
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

freakyrunning escribió:
Isik Kul. Es la capital del imperio Klingon.

En serio, vaya sitio. Da la sensación de ser la zona de veraneo del país.
Efectivamente Freaky, a zona norte de Isik Kul é unha especie de Benidorm kirguiso en toda regla.
Precisamente esta pasada noite tocou estar aloxados no Akun hotel, que viña sendo un complexo/urbanización vacacional cheo de bloques de apartamentos e avenidas interiores cheas de flores. Así que decidín que a miña última posible tirada tería que ser aquí, xa que en Bishkek mañá sería complicado, polo horario e polo pouco propicio do entorno.
Media hora de trote irregular sobre baldosas de paseo e terra batida, rematando cuns minutos de traballo de brazos e elíptica para terceira idade na, zona de aparatos de exercicio nun dos xardíns. Dediquei un recordo especial ó Doutror Slump mentras estaba no aparato. Eu non teño para nada a percepción de mover as pernas dese xeito cando vou correndo, pero se él o di...
E tes razón 101, aqui o 20%, é impensable, pero non só para mulleres, creo que a nivel masculino os deportes tamén deben ser outros. Nestes 22 dias só teño visto a un corredor e non tiña cara de kirguiso


Última edición por Meigalicix o Lun, 05 Ago 2019, 17:52; editado 2 veces
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 05 Ago 2019, 17:35
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Bueno, Alicia no se las guardes así al Dr., yo también sufro críticas feroces por mi estilo de carrera, como que llevo un brazo inútil, si acaso conectado por un hilo al movimiento más vigoroso del otro, como el de Espinete.
Son gajes del oficio.
Y no es peor que cuando me veo en algunas fotos, o en los vídeos de mi hermano.
Realmente soy tan mazacote? Estoy tan acartonado? Se me pone esa cara de mártir bizantino?
Mejor no pensar y entrenar más y mejor.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 07 Ago 2019, 17:47
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Pretemporada na favela :
Faltan exactamente 11 días para a Carreira das Areas de Carnota. Aínda non estou inscrita. Aínda estou nestes momentos na estación de Chamartin esperando o tren que me leve de volta a Vigo. O xemelgo dereito e o seu tendón bastante tocados das moitas horas de autobús e avión destes días. O único exercicio destes últimos días fou facer uns poucos largos na piscina do hotel de Bishkek.
De aquí á carreira poderei facer como moito 4 entrenos. Unha tolería. Pero o necesito sacarme a espiña de non ter corrido ano pasado por culpa da lesión.
Tampouco teño claro se a miña situacion doméstica me permitirá ir ou non á carreira. Estamos nunha etapa na que todo se decide día a día. A ver como estamos de aquí a domingo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos