Foros ›
VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 23 Xuñ 2019, 15:25
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Coincido 100% con lo dicho previamente: llovió lo que no está escrito.

Salimos de Coruña con el cielo nublado y ya de camino empezó a caer agua. Pensábamos que sería algo momentáneo, de hecho cuando llegamos a Cee pareció que arreciaba un poco la lluvia, pero mientras tomábamos el café pre-carrera ya nos dimos cuenta de que aquello no tenía pinta de pararse. Fuimos a cambiarnos al coche que teníamos ya aparcado al lado de las duchas, y nos fuimos corriendo hacia la salida. Todo un calentamiento en mojado.

La verdad es que es una pena, sin casi ningún lugar donde guarecerte de la lluvia mientras los del 3k terminaban su carrera. Nos metimos al cajón y empezamos. Lluvia y viento no es buena combinación, y ya en la primera vuelta pensé que igual haber llevado gafas no era tan mala alternativa, al menos me protegerían un poco los ojos. Vaya contraste con la carrera del año pasado en la que acabamos empapados...pero de calor. Pero bueno, Galicia es así. Para que luego los ingleses presuman de tener 4 estaciones en un día... nosotros somos capaces de tener un invierno en verano.

Las consecuencias de tanta lluvia es que tampoco había mucho público animando, ni siquiera en la zona del arco de meta por el que pasamos tres veces, y que la gente se fue corriendo tan pronto terminó la carrera hacia las duchas. Se perdió un poco el post-carrera comentando la jugada.

Agradecer a los voluntarios su trabajo, que ayer fue si cabe más difícil por tener que soportar la manta de agua que nos cayó. Y también gracias a los fotógrafos, que pese a la climatología adversa fueron capaces de sacar fotos decentes (algunas de ellas ya publicadas y espero que salgan más todavía).

Por cierto, súper punto para la organización por darnos las pulseras-neon y poder ir brillando en la noche bajo la lluvia Aplauso Razz Bailar
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 23 Xuñ 2019, 16:15
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Ahí va una pequeña crónica. Es cierto que cuando todo coincide bien da igual que haya algún contratiempo. Llegamos a Cee y calentando lluvia y viento que no amaina. Los pronósticos auguraban carrera complicada debido a ello. Pero se da la salida y ahí salimos a lo que podemos. El recorrido era un sube y baja suave pero que había que pasar 3 veces. Tengo que reconocer que me agradó. Descolgado del grupo primero ya en el km 1 me voy buscando la vida. Ahí se une un corredor con el que fuí luchando toda la carrera. Ahora tiraba uno, ahora otro. Tengo que reconocer que eso da mentalmente un plus de ánimo. No es lo mismo que ir sólo en medio de nada. Los ánimos de Ángel al cruzarse también se notan. Cualquier mínima cosa positiva es un plus. En la tercera vuelta ya está el pescado vendido, malo será no poder llegar a rastras. A falta de 1 km da un tirón muy fuerte mi acompañante. Un gran cambio de ritmo. No se me va a ir me digo y así fue. Pero queda otra cuestión en el aire. Es imprescindible el puesto? No hay podium de categoria pero la honrilla está ahí. Finalmente me gana. En condiciones normales iria jurando en hebreo después de felicitarle pero en este caso veo el tiempo y es mi segundo mejor tiempo en esta distancia!!!. Aunque no es homologada creo que vamos a darle el visto bueno teniendo en cuenta que parece que si llega a 10 km. Las endorfinas hacen el resto.
En resumen carrera que recordaré esta de Cee con cariño a pesar de la lluvia ya no sólo por el resultado particular, sino por el recorrido. Volveré por aquí sin duda.
Y vuelvo a decir que creo que es un acierto que sea nocturna.
Enhorabuena a Diego Kasas por esa gran carrera casi en solitario y a Amina por ese podium.
Gabycao

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/11/18
3 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Xuñ 2019, 16:58
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

El tema de la distancia como lo veis?
Serian 10.200 m??
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 23 Xuñ 2019, 17:34
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Bueno 10.200 no parecen. Normalmente el garmin en las homologadas da error pero siempre por exceso. En todo caso yo creo que a 10 como mucho. A lo mejor este año lo ajustaron más.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2019, 8:02
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Por experiencia de varias ediciones en esta carreral la distancia debe ajutarse bastante a los 10k pero nunca más, en todo caso puede que le falten unos metros.

www.youtube.com/channe...subscriber
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xuñ 2019, 10:07
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Moitas gracias Fran polos parabèns,sei que teño nas pernas mellor marca pero tense que dar algo mellor o día para acadala. E para ti parabèns pola tua marca.
Gabycao, a min o Fenix deume 10km xustos, así que dubido que sexan 10'200. E mirando compis do Strava a ninguèn lle da mais de10'04.
Xa que facedes crónica vou tentar facer a miña.
Como xa puxen no fío, a previsión daba choiva si ou si,e cando è tan clara non soe fallar. Saímos de Coruña co ceo anubarrado e con mala pinta,e a medio camiño xa comeza a chover ( son dos que pensa que o que cae agora non te molla logo).
Chegamos a Cee 45-50' antes da carreira e segue a chover, e non ten pinta de parar. Así que toca sacar o paraugas e dar unha voltiña hasta meta para ver onde è e o ambiente (xa me recolleron a camiseta con anterioriade para evitar que me pase como en Mazaricos). De volta ó coche vemos a Laura, Ángel e Fran, e fago as presentacións da miña moza María. Imos falando un cacho(el@s van ó poli e nos de volta ó coche a poñerme de "torero")
Quentamento con choiva miuda, parada en "boxes" antes de comenzares, saudos a varios coñecidos e para meta. A ver como se da hoxe porque veño dunha semán un pouco estrana e con sensacións enfrontadas do 10k de Carballo,xa que foi a miña mellor marca pero sufrindo moito de pernas dende o comezo.
Toca colocarse na saída e gardar o minuto de silencio (non entendín moi ben por quen, pero nestas cousas toca ser respetuoso).
E saimos, moi prudentes porque o chan non está para facer toladas. Parece que me atopo ben e as malas sensacións do finde pasado non están. Mètome no "segundo" grupo para ver se son capaz de aguantar con eles mentras vou vendo uns metros mais adiante á cabeza de carreira. Moita prudencia nos primeiros xiros e encaramos a ida hacia o mar. Vou archivando o percorrido xa que non o coñezo e sigo a cola do grupo tentando taparme do vento que agora nos da de cara. Primeriro km feito a bo ritmo e sigo con eles. Toca seguir apretando. Facemos o xiro de 180° e vexo que levamos marxe con Fran e algunha xente que ven detrás,así que toca "correr e gardar a roupa". Animo a Fran (inconfundible) cando nos cruzamos e sigo a cola de grupo. Pero na subidiña post xiro comeza a irse un pouco. Non vou super 100% e regulo para mantelos a unha distancia nom moi lonxana. Supoño que vou mellor con calor que con choiva e fresco(porque polo menos non ía frío). Ángel bèrrame cando nos cruzamos (non o vexo) e sigo ó meu. A xente que levo diante vaise indo pouco a pouco sen marxe de manobra para min. Pero os datrás tampouco se acercan así que toca correr en solitario,aínda que polo vento era xusto o que non quería. Ánimos de miña moza ó pasar a primeira vez por meta e seguimos á faena. Paso de auga no avitu (xa teño abondo coa que cae) e tento non perder visual cos que levo diante, que seguen a irse pouco a pouco. A noite está fea fea e concèntrome en tentar correr ben e manter boa tècnica,sempre cun ollo diante e outro atrás. Así cumplo a segunda volta e comezo a ver xente dobrada. Anímome pensando que soamente queda unha e hai que facela o mellor posible. Un dos que levo diante e que xa daba por perdido parece que frouxea e dígome "imos tentalo" aínda que me levará sobre medio minuto +-. Pero xa non o vexo tan lonxe na última "ida". Vexo tamèn que Fran e o seu acompañante non me recurtan e lánzome na baixada antes do xiro de 180°. Pero parece que o meu predecesor pasou momento de apuro pero recuperou porque xa volvendo vexo que non recorto o que debería para poder pillalo.Aínda así apreto por se acaso pero nada. Chego a meta cansado e contento,mantendo o mesmo posto que no principio e con boas sensacións a pesares do día.
O meu mellor tempo nun 10k mellorando case 20" o feito en Carballo o finde anterior. Nen tan mal jejeje. Falo coa xente que chegou algo antes ca min e con Fran e algúns mais que chegan xusto logo. Un bo rato a falar con miña moza e unha amiga dela,e un ratillo de trote para soltar pernas e entrar en calor porque de estar ó parado me collía o frío,mentras María leva o coche cara o poli.Ducha con auga quentiña,pero antes parrafada con Angel e Fran mentras saía Laura e cea de camiño a casa.
Primeira nocturna con tempo de cans e bo resultado. Pouco mais se pode pedir jejeje
Abur meus Molón
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mar, 25 Xuñ 2019, 14:58
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Ya están abiertas las inscripciones para la siguiente carrera del circuito Correndo pola Costa da Morte, la VI Carreira Pedestre Concello de Muxía

Recordad que esta carrera se celebrará el próximo 14 de julio.

Los que estéis inscritos al circuito completo de carreras, no os olvidéis de confirmar vuestra asistencia para poder tener derecho a la camiseta conmemorativa.

Las inscripciones y confirmaciones de asistencia están disponibles en el siguiente link:

championchipnorte.com/...os/id/1743
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2019, 21:41
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Estaremos en Muxía entonces el domingo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Xul 2019, 22:14
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Pois temos o Domingo Muxía, ainda non sei seguro si irei, depende canto e como alargue a noite do sábado.
Esta só a corrin unha vez hai 2 anos, e por suposto que ten unhas boas costas, para os que fuchedes o ano pasado e anteriores, seguen sendo 2 voltas, pero polo que vin na páxina creo que cambiaron o sentido das mesmas non si?
Considerades que é máis levadeira agora?
Un saudo.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 11 Xul 2019, 6:39
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Iremos prevenidos luego. Gracias kurty. No pude correr la de Dumbria y Mazaricos pero de todas formas tengo la impresión de la que resultaba así quizás un poco más dura del resto fue la primera de Camariñas. Veremos ahora Muxia
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2019, 18:22
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Pois rematada esta carreira de Muxía, o percorrido suavizouse moito co cambio de dirección do sentido da carreira.
De todas formas como non as tiña conmigo, xa que tanto o venres coma o sábado pola noite estiven na Feira Medieval de noia, (ainda que non cometín moitos excesos), decidín sair reservón na 1ª volta para recoñecer o percorrido e na 2ª como me encontrei mellor puiden aumentar o ritmo, facendo a 2º volta 24" mais rápido para un oficial de 45' clavados, uns segundos menos no neto.
Agora como dura, ten a subida polas lousas a carón do Santuario, pero ainda que ten moito desnivel, non é moi longa. E despois ten unhas cantas subidas que son corribles.

Próxima parada do circuito o vindeiro 18 de Agosto na carreira que máis me gusta do circuito, a das Areas de Carnota.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2019, 21:30
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Recorrido chulo y bastante llevadero a 2 vueltas. Incluso me gustó esa subida que no llegaba a 50 m junto a la ermita pero tenía una pendiente considerable. La metereologia nos respetó a pesar de ser verano.
Todo muy bien como es habitual en este circuito.
La anécdota fue la ducha que si muchas veces tememos que se acabe el agua caliente esta vez meterse fue poco menos que imposible. No hubo ..... Para ducharse no sé pero si se metia un pollo sin plumas a los pocos segundos lo tenías cocinado.
Próxima parada como dice Kurty carnota.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2019, 7:25
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Me gusta correr por Muxía,además el clima estuvo espectacular para correr,gracias a la organización.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2019, 18:17
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Muchas gracias a los organizadores de la carrera por preparar este evento. La verdad es que no somos conscientes de la cantidad de trabajo que hay detrás de todo el circuito. El año pasado la carrera fue un poco accidentada por los resbalones que provocó la lluvia que nos cayó el día de la prueba, pero este año tuvimos más suerte. No llovió y tampoco despejó, lo cual es de agradecer. No me quiero imaginar correr con un sol plomizo este domingo pasado.

Gracias también a los fotógrafos y a los voluntarios. Y destacar también el tema de las duchas, siempre me estoy quejando de cuando está el agua fría... y en este caso estaba para desplumar pollos! Estoy segura de que lo arreglaron y que los que se fueron a duchar más tarde ya pudieron meterse debajo del chorro de agua.

Una carrera menos del circuito, nos veremos de nuevo en agosto por las playas de Carnota.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2019, 20:07
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Efectivamente, las duchas cuando fui yo después de soltar un rato al terminar el 10k, (un rato largo ) tenían el agua más fría que caliente, y comentaban que las habían regulado.
Como siempre, el ambiente en estas pruebas, increíble, el entorno espectacular y la jornada fuera de serie. Sorriso

www.youtube.com/channe...subscriber





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos