Foros ›
III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ManuelCR

Maratoniano
Maratoniano
21/12/14
0 Carreiras
218 Mensaxes
PontepicosTrail
Respostar citando Envío Mér, 03 Xul 2019, 16:31
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Camiseta de asas que son las que me gustan y guapa medalla finisher. Habrá que ganarselas. Aplauso Aplauso Aplauso
GranCamiño

Organización
Organización
14/06/17
1 Carreiras
26 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Xov, 04 Xul 2019, 10:43
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Aquí tendes a camiseta de "O Gran Camiño" 2019.

Lembrade!!: Remata o prazo de inscrición hoxe ás 14 horas!!:

eventos.emesports.es/i...hp?id=9560


Diéguez

Novo foreiro
Novo foreiro
27/07/14
1 Carreiras
14 Mensaxes
Arzúa
Respostar citando Envío Ven, 05 Xul 2019, 17:04
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

A recollida da bolsa e dorsal non pode facerse na saida???
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2019, 14:21
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Preciosa carrera,y muy buena organización,agradecer a Iván y a todos los voluntarios el trabajo,y a ambos concellos el esfuerzo y el apoyo por sacarla adelante,sinceramente esta carrera se merece mas corredores.
Quiero acordarme de todos esos que tiran las botellas de agua al suelo después de los avituallamientos,cuando no cuesta nada correr con ella unos metros mas,de acuerdo que sólo había una cesta para recogerlas,pero por favor,es el Camino de Santiago,patrimonio de todos nosotros.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2019, 17:45
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Pois debut onte nesta carreira e vou facer o resume da mesma.
Gran día que tivemos para correr, pero eu cando me dirixía cara Arca, non tiña gañas ningunha de correr, notaba cargadas as pernas nos cuadriceps.
Saida de poucos corredores, (un montón de caras coñecidas, é dicir os habituais das distancias longas), llaneando e xa ó pouco unha gran baixada, e ao rematala unha gran subida, sensacións malas neses comenzos, a carreira nos primeiros Kms. é moi dificil de correr, xa que ou ben baixas ou subes . Eu dentro das miñas posibilidades (algúns kilos de máis) case que subo mellor do que baixo, polo que era unha constante sobrepasar corredores nas subidas e despois estos devolvíanme a xogada.
Siguen pasando os Kms. e dentro do que cabe procuro disfrutar dos lugares polos que pasamos (menos animación que nos 21 do Camiño), xa que cansancio levo dabondo, a partir do 10 a carreira faixe máis levadeira, ainda que é un rompepernas constante ata o remate, algunhas das subidas son bastante corribles.
Chegada a meta con moita fatiga nas pernas e cando me poñen a medalla de "finisher" case que me dobla co que pesa.
Bo avituallamento. 2 camillas co servicio de fisio e atencións varias.
Unha magoa que só se inscribiran 219, (rematando 197), cando hai 3 semanas Os 21 do Camiño houbo 802 inscritos e uns cantos máis que se quedaron cas gañas. Esperemos que ano a ano se vaia consolidando e aumente o nº de inscritos, eu espero facelo en máis ocasións.

Respecto a cal é máis dura, que planteei nun post, non o teño moi claro despois de correr as 2.
Quizais sexa menos dura esta, xa que eu onte non tiña o meu día, para o ano hai que correlas outra vez e espero resolver completamente a cuestión. Aplauso
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2019, 17:50
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Como ben dí Litho, un suspenso para os que tiran as botellas, podo "entendelo" nos que se están xogando a carreira (cartiños), pero os que somos do montón, se non as tiramos nas redes postas por emesports que están moi cerca dos avituallamentos, cada certa distancia había algún voluntario, contenedor ou recipientes postos no medio do camiño onde arroxala, cosa que fixen eu, xa que me gusta ir bebendo pouco a pouco.
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2019, 17:50
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Se non cambian moito as cousas esta será unhas das miñas futuribles no 2020. Litho, a xente e un pouco....... en fin. Haiche moito "pro" de mentira...........
E digo eu, igual ter tan preto os 21 non lle poderá afectar para o número de inscritos??
Abur meus Molón
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2019, 19:01
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Diego, tienes tantos futuribles que un año no te va a llegar para hacerlos todos Sorriso

Esta ha sido mi segunda participación en O Gran Camiño, hice la primera edición, me perdí la segunda y en la tercera regresé, y la verdad es que no la recordaba tan dura. Ya sé que han modificado el recorrido, pero supongo que en mi sensación de dureza tiene más que ver mi estado que la orografía misma del recorrido.

Llegamos con tiempo para recoger tranquilamente los dorsales, saludar a conocidos, cambiarnos y coger el autobús que nos llevaría hasta la salida. Teníamos la duda de si acabaría lloviendo porque lo cierto es que el cielo estaba bastante oscuro, pero al final no fue así, y pensándolo bien, con el calor que hizo, casi se habría agradecido un poco de agua.

Ya en Arzúa nos dio tiempo de seguir saludando gente, fotos de rigor en plan "equipo" con conocidos, café, y nada, a ponerse en el cajón de salida sin calentar. Teníamos 21 km para eso...

La primera parte se me hizo dura, muchas cuestas (mi punto débil, no sé ya cuantas veces lo he escrito en el foro) que me dejaron las piernas temblando, y aunque en las bajadas conseguía recuperar no iban todo lo alegres que deberían. Noté que tras cada punto de avituallamiento me encontraba mejor, supongo que no me hidraté lo suficientemente bien antes de la salida.

Llegada a meta, minicharla con el speaker, coger agua y tirarme al suelo fue casi todo uno. Una vez un poco recuperada ya estuve charlando con otros corredores, poniéndonos al día de las carreras que hay pendientes de realizar/organizar en lo que queda de año.

Agradecer a la organización, en especial a Iván, por preparar esta media maratón. La verdad es que el recorrido es precioso. Sí que se notó que al hacerla más tarde, apenas había gente animando por el recorrido. Hubo varios tramos en los que me encontré sola corriendo por el bosque (que dicho sea de paso, me encantó). Y gracias también a los fotógrafos que estuvieron tomando instantáneas, a los voluntarios, y al equipo de O Pino que se dividió entre participantes de la carrera y voluntarios que se encargaban de atender a los corredores (entrega de dorsales, camisetas, agua, fruta, bolsas del ropero, etc). ¡Valéis un mundo!

Como anécdota, según nos conto Iván, hubo un inscrito de ultimísimo momento. Un peregrino que lo vio marcando el recorrido por la mañana le preguntó que si podía participar (¡después de haber recorrido ya ese día un tramo del Camino de Santiago caminando!), e Iván le dijo que sin problema. Pues este chico acabó llegando en el puesto 25, ¡ahí es nada! Podéis leer la noticia aquí:

opino.gal/lolo-penas-e...xC3mloFYA8

Si la gente de fuera de Galicia se apunta tan pronto sabe que hay una carrera... ¿por qué no hay más inscritos en O Gran Camiño? Creo que es algo a reflexionar. No todos los fines de semana se puede correr por el Patrimonio de la Humanidad. A veces no somos conscientes de lo afortunados que somos por lo que tenemos, y no solo no lo disfrutamos sino que lo destrozamos (aquí me refiero a lo comentado por Ángel de tirar las botellas de agua vacías). Parafraseando el lema de la carrera, me siento orgullosa de "formar parte da fermosa historia da miña terra".

El año que viene, vuelvo, y espero que para entonces seamos más los inscritos Sorriso
ian1

Maratoniano
Maratoniano
8/05/12
0 Carreiras
57 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 07 Xul 2019, 23:04
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Mi primera participación en esta media y me ha parecido muy chula. Tiene varios trayectos con árboles a ambos lados y uniéndose por la parte superior que son espectaculares.

Se nota que es camino de santiago y todo está muy cuidado y por eso que no entiendo lo que ya se ha dicho de corredores tirando las botellas en cualquier parte. Es cierto que las redes para recogerlas estaban muy cerca del avituallamiento (creo que fue en el primero que me la dieron con tapón y cuando aún no la había abierto ya había pasado la red) pero también es cierto que después de beber en cuatro o cinco sorbos y echarte un poco de agua por encima, había algún contenedor o cubo donde tirarla sin tener que llevarla mucho tiempo en la mano.

Camiseta bien. Los buses bien. En arzua en la zona de salida buen ambiente. Medalla al terminar.

La carrera con una salida en bajada genial para coger velocidad y confianza. Después unos repechos durechos que te hacían ajustar el ritmo. En mi caso dosificando mucho en las subidas, soltando y recuperando en las bajadas e intentado mantener ritmo en llano.

Me gustó la sensación general de los últimos km como de bajada (salvo un subidón creo que en el 19) y una buena entrada a meta.

No se porque de la poca gente (por ser en julio, por estar muy pegada a os 21 do camiño, por llevar pocas ediciones, por avisar con poca antelación....) pero a mi me gustó mucho y creo que es para repetir y recomendarsela a la gente.

Gracias por organizarla y ojalá se mantenga y crezca.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 08 Xul 2019, 14:01
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Bueno ya está casi todo comentado. Me parece que esta media se merece una buena participación. El recorrido es muy bonito. A pesar de que ir compitiendo lo disfruté. Es un continuo sube y baja en el que regularse supone un reto. La organización mas que correcta. Vamos un placer haber corrido allí
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xul 2019, 19:10
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Amina escribió:
Diego, tienes tantos futuribles que un año no te va a llegar para hacerlos todos
Ángel e mais ti poñèdesvos de acordo para decirmo ehhhh jajajajaja.
È que hai tantas e con tan boa pinta.....
Habería que facer un post de "imprescindibles" en función de varios parámetros (tipo as mellores por ambiente, as mais rápidas por distancia, as mellores postcarreiras.... algo así jejejeje. Ahí o deixo).
E para ti, as costas precisan traballo de costas específico, pasar polo ximnasio ou ambas cousas. O de hidratarse antes nada que non saibas xa e....tirón de orellas por un comezar sen quentar Enfadado Enfadado Logo pasa o que pasa Muro Muro Xa sabes que todo de bo rollo jeejeje. Vèmonos Guiño Guiño
Abur meus Molón
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 08 Xul 2019, 19:18
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Dieggokasas escribió:
E para ti, as costas precisan traballo de costas específico, pasar polo ximnasio ou ambas cousas. O de hidratarse antes nada que non saibas xa e....tirón de orellas por un comezar sen quentar Enfadado Enfadado Logo pasa o que pasa Muro Muro Xa sabes que todo de bo rollo jeejeje. Vèmonos Guiño Guiño
Abur meus Molón

Soy muy anárquica con los entrenamientos... por decirlo de alguna manera Triste
GranCamiño

Organización
Organización
14/06/17
1 Carreiras
26 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mar, 09 Xul 2019, 9:13
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Bós días e moitas moitas grazas polos vosos comentarios. Desde O Gran Camiño seguimos traballando para que esta proba siga medrando ano tras ano. Certo é que nos costa ter participación e probamos nesta edición a facela incluso en sábado aver si melloraba. De todos xeitos cremos firmemente que esto é unha carreira de "longo percorrido" en todos os sentidos, así que o único que podemos facer é tratar de seguila mellorando e pulindo eses detalles.
Facemos un inciso para tratar o tema botellas, e dicirvos que viña un vehículo detrás recollendo todo, xa tivemos en conta esa circunstancia Guiño .

Reiteramos o noso agradecemento aos/as que tomachedes parte neste proxecto Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Para 2020 más e mellor ... agardamos Molón
JaimeRV

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/06/13
35 Carreiras
125 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Xul 2019, 16:22
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Gran carreira e moi boa organización. Participei na primeira edición e repetín este ano (o ano pasado foime imposible). Unha experiencia incrible. Correr por eses camiños non ten precio.
Son as miñas duas únicas medias e como natural de Arzúa espero que siga moitos anos e poder seguir participando.
Desde aquí animo a todos a correr esta proba. Espero que nas próximas edicións aumente o número de participantes e se achegue os números de Os 21 do Camiño.
Gracias á organización.
P.D.: o meu reloxo marcou 20.5 Km e o primeiro ano clavou os 21 Km.
JaimeRV

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/06/13
35 Carreiras
125 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2022, 11:14
Asunto: Re: III Medio Maratón Arzúa - O Pino 06/07

Bos días quería saber se esta ano haberá esta fermosa carreira que discorre polo camino de Francés de Santiago. Sería unha pena que se perdera.
Gracias





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos