Foros ›
Autor
Mensaxe
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xuñ 2019, 6:30
Asunto: Mal ejemplo

Mal ejemplo de nuestros políticos.

Carrera de 5 km, nuestro presidente la hace en 27 minutos, el ganador en 15, pero el presi sale delante de todo para la foto. Mal, muy mal ejemplo. Ojo, esto no tiene ningún tinte político, creo que había otro político de otro partido de otro color junto a él.
Lo que quiero comentar es el mal ejemplo, esa actitud tan poco deportiva, promocionada por esta gente que deberían dar buen ejemplo.

www.rtve.es/noticias/2...3882.shtml

Más abajo sale el video del presi (haciendo de la suyas).
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xuñ 2019, 10:47
Asunto: Re: Mal ejemplo

Eu non son seguidor do "noso" presi, pero me parece unha tontería criticar isto. Unha carreira para visibilizar un problema real que é unha lacra como a violencia de Xenero. E o presidente do estado e está ahí para dar exemplo.

Anda que non hai carreiras competitivas durante todolos fins de semana que a xente se pon donde non é o seu sitio....
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xuñ 2019, 10:55
Asunto: Re: Mal ejemplo

[quote="chancletas"

Anda que non hai carreiras competitivas durante todolos fins de semana que a xente se pon donde non é o seu sitio....[/quote]

Precisamente, como esas cosas en España pasan y no deberían, estaría bien que diera ejemplo.
El tipo de carrera que sea no es relevante. Evidentemente sería más grave en una más competitiva que esta, pero la idea es la misma. Ponerse delante para la foto. Si ves el video, se ve que antes de la carrera dio un discurso hablando del tema, así que ya tuvo la posibilidad de ser visto y escuchado, no hay disculpa para que se ponga ahí delante.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 10 Xuñ 2019, 11:11
Asunto: Re: Mal ejemplo

Pois eu penso como Corredor101.
A foto de postureo penso que quedaría máis chula vendo ao "presi" no lugar que lle corresponde, é decir, da metade para atrás na zona de saida.
Unha foto tomada desde arriba, ou cun pao selfi, onde se vexa coa "xente", apoiando a causa coma un máis, sen trato preferente.
E xa postos a falar de caixóns de saída, aínda que me critique todo o exército de feminazis, a ver se apostamos por igualdade real, e se acaba coa pantomima de poñer a mulleres en caixóns diferenciados por tempos distintos dos homes en lugares que non lle corresponden.
Por exemplo, nun 10k, mulleres cun tempo de 40min, con dorsais asignados para o caixón preferente, mezcladas cos atletas masculinos que loiten pola victoria e os primeiros postos.
¿As mulleres non estorban na saída? Teñen habilidades innatas para evitar tapóns? Ou simplemente e puro postureo para a visibilización na saída?
JoeRace

Maratoniano
Maratoniano
11/09/06
1111 Carreiras
419 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 11 Xuñ 2019, 8:48
Asunto: Re: Mal ejemplo

Basándonos solamente en un video y un reportaje, aventurar algunas cosas es, por decirlo de una manera suave, "atrevido". Un presidente del gobierno en un acto público no puede ponerse "donde nos gustaría a nosotros". De entrada seguro que lleva algún guardaespaldas con él, tiene que estar visible ante determinadas medidas de seguridad. Y además está el hecho de que, si acudes como presidente del gobierno a un acto tan especial como este, tienes que estar bien visible, entre otras cuestiones porque todos hemos ido a carreras y vemos las galerías de fotos de después, y en el 99% de los casos, la prensa y los medios sólo sacan las fotos de rigor a los primeros en linea de salida y al cruzar la meta. El resto de imágenes suelen provenir de amigos y colegas y fotógrafos contratados por la organización, pero rara vez de la prensa "especializada". Así que...sus asesores le habrán dicho lo que tenía que hacer. Y, sinceramente, viendo la salida, no se aprecia que haya molestado a nadie.
Saludos.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 11 Xuñ 2019, 9:30
Asunto: Re: Mal ejemplo

Cita:
ponerse delante para la foto

este era o único obxetivo, para dar relevancia ao acto e a causa que promove. Que fose nunha "carreira" ou para xogar a chave daba igual.

Para min non hai caso, e mira que me parece ben que cada un se coloque onde lle corresponde por nivel, pero mellor denunciémolo (na miña opinión) con calquera das fotos das carreiras de por aquí, que hai quen se abona a estar en primeira fila.

grazas por suxerir o debate Guiño

-- Chámame "ghose"
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2019, 20:03
Asunto: Re: Mal ejemplo

XoseM escribió:
Cita:
ponerse delante para la foto

este era o único obxetivo, para dar relevancia ao acto e a causa que promove. Que fose nunha "carreira" ou para xogar a chave daba igual.

Para min non hai caso, e mira que me parece ben que cada un se coloque onde lle corresponde por nivel, pero mellor denunciémolo (na miña opinión) con calquera das fotos das carreiras de por aquí, que hai quen se abona a estar en primeira fila.

grazas por suxerir o debate Guiño
Boas. Pódese decir mais alto pero, na miña opinión, non mais claro. Pouca "cultura deportiva" se ve normalmente, ou mais ben deportistas do Marca, Sport, As..... (poñer calqueira periódico deportivo). Parece que hai certo perfil de "deportista" que soamente ten como obxectivo sair nas fotos de cabeceira e claro, logo pasa o que pasa.......... Por eso, aínda que moitas veces non me pareza xusta a clasificación que se fai, me gusta cada vez mais a salida por caixóns se hai moita xente (sempre e cando estean ben organizados e estructurados, o cal daría para outro debate polo menos). Amén de que hai quen pon a marca que lle peta nas inscripcións, e logo pasa o que pasa tamén.....

Paticorto escribió:
Pois eu penso como Corredor101.
E xa postos a falar de caixóns de saída, aínda que me critique todo o exército de feminazis, a ver se apostamos por igualdade real, e se acaba coa pantomima de poñer a mulleres en caixóns diferenciados por tempos distintos dos homes en lugares que non lle corresponden.
Por exemplo, nun 10k, mulleres cun tempo de 40min, con dorsais asignados para o caixón preferente, mezcladas cos atletas masculinos que loiten pola victoria e os primeiros postos.
¿As mulleres non estorban na saída? Teñen habilidades innatas para evitar tapóns? Ou simplemente e puro postureo para a visibilización na saída?
Estou dacordo contigo no fondo da mensaxe (é un tema que teño bastante falado coa xente que me rodea, sexan mulleres ou homes) pero, na miña opinión, a frase que resalto faiche perder as formas e, se non busco polémica porque si, non me parece apropiada para nada. Polo demais penso un pouco coma ti, pouco favor lle fan poñéndoas tan adiante (eu polo menos sentiríame moi incómodo se, como pasa no 99% dos casos, me pasase xente polas veiras a todo meter). A única explicación que lle atopo é a da visibilización, pero non me parece que esa discriminación positiva sexa boa. O tempo e a distancia con os mesmos, da igual que sexas muller, home, gata o cadelo. Pero repito, é a miña opinión Silbar Silbar
Abur meus Molón





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos