Foros ›
Infusiones o hierbas para aguantar más corriendo
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Leobaxi

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/19
41 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2019, 13:41
Asunto: Infusiones o hierbas para aguantar más corriendo

Buenas a todos, he buscado y rebuscado información pero no encuentro nada interesante. El caso es que me gustaría encontrar algunos remedios caseros o naturales para que me ayuden a aguantar un poco más, es decir, para darte un poco más de energía (tipo redbull) pero natural, ya que el tema del dopaje en general no me gusta nada.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2019, 14:00
Asunto: Re: Infusiones o hierbas para aguantar más corriendo

Unas hojas de María... más natural imposible....
Saludos.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2019, 14:05
Asunto: Re: Infusiones o hierbas para aguantar más corriendo

Bebidas milagrosas no creo que vayas a encontrar.

Donde si puedes encontrar algo de ayuda es en el té verde, tomándolo antes y/o después de los entrenos.

Sus principales características:
- Mejora ligeramente tu resistencia, por efecto de la teína.
- Ayuda a la recuperación muscular.
- Aumenta la oxidación de ácidos grasos durante la actividad física (gracias a los flavonoides).
- Es bueno para reforzar el sistema inmunológico y es diurético.
- Funciona como un suplemento termogénico (te ayuda a reducir grasa sin afectar el sistema cardiovascular).
- Disminuye el ácido láctico después de un entrenamiento fuerte.

Y lo más importante, no causa problemas gástricos.

Incluso ahora, con el calor, puedes prepararlo con limón y miel (carbohidratos) para tomarlo frío.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2019, 15:43
Asunto: Re: Infusiones o hierbas para aguantar más corriendo

Entrena , punto .

Dejáos de hierbas, bebidas, o chorradas....incluso me atrevo a decir de zapatillas, fisios, calcetines y toda la mandanga que se ha montado ahora alrededor del running. Yo he visto correr a 2 45 con tenis paredes de los de toda la vida y que ahora usa la gente para vestir en modo vintage. Dejarse de tonterías y a entrenar....¿queréis correr más rápido o más tiempo? pues entrenadlo...correr más tiempo cada día y tratad de hacer series más rápidas cada semana,....y dejarse de truquitos, atajos y caralladas que enmascaran una falta de voluntad y de ganas de sufrir a diario que es lo que realmente caracteriza al corredor que quiere correr más y mejor. Como le dijo el gran Haile a nuestro querido Pedro Nimo: " ¿por qué estás nervioso?, solo es correr " Así de fácil, ¿queréis correr?, pues CORRED ¡¡¡

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2019, 16:42
Asunto: Re: Infusiones o hierbas para aguantar más corriendo

Vamos, que só entrenas ti ¿non? Silbar

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2019, 17:39
Asunto: Re: Infusiones o hierbas para aguantar más corriendo

Maxi escribió:
Vamos, que só entrenas ti ¿non? Silbar

Querido Maxi, hai xa 25 anos que deixei de entrenar. Aghora pouco mais fagho que correr e pedalear por ghusto e afición. Aquí somos todos familia como sabes...o que me disgusta un pouco é cando que me preguntan cómo facer para correr mais pero poñendo as alternativas no tipo de zapas, na comida da semana antes da carreira, nos complementos nutritivos...todo sempre sen falar de acabar a catro patas nun entreno...eso nunca.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Ven, 31 Mai 2019, 22:51
Asunto: Re: Infusiones o hierbas para aguantar más corriendo

Eu non creo que se fale de ir o fácil. Parto da base de que todos entrenamos e todos sufrimos, en maior ou menor medida.

Todos temos escoitado frases como "eu non tomo leite", "eu métolle un chute de cafeína antes de competir", "sin geles non paso dos 10 k", "durmo tantas horas para recuperar", "esta marca de zapas van de luxo" (a mengano vanlle mellor as outras)... Todos buscamos, a parte de entrenar, aquelas axudas que nos sirvan para mellorar ou incluso resistir. Compañeiros meus se volveron sibaritas do té verde (outros da quinoa, da cúrcuma...).

Por poñerche un exemplo, para os "ultras" (que a veces fago), meto uns entrenos moi esixentes nos meses previos, xa que trato de afacer o corpo a todos eses kms. que lle esperan. Pero iso non quita que o día da proba leve conmigo pastillas con magnesio a fin de retrasar ou evitar no posible a aparición dos temidos calambres (debido a que o elimino en abundancia o sudar moito). Non creo que entrenando máis (que xa me resulta imposible) me asegure que istes non aparezan.

En resumen, comparto contigo que o entreno é a base, pero todos botamos mán de todos os medios auxiliares o noso alcance, que son moitos (dende encomendarse a un santo a comprarse o último modelo), para levar a cabo as nosas metas.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2019, 10:35
Asunto: Re: Infusiones o hierbas para aguantar más corriendo

Totalmente dacordo Maxi. Eu son o primeiro que me tomo un café unha horiña antes da carreira. O que me chirríou deste fío é a maneira de presentalo; o título xa é esclarecedor dabondo...pero o do redbull...a ver...non estamos a falar de hidratarse ben, ou de tomar algo para estar activo e non sair xa medio morto despois de unha semana de trabalho, madrugóns e cansancio,..e moito menos de tomar magnesio ou potasio para non ter que ser rescatado no medio de un trail ( que xa ten mérito de carallo esas barbaridades que facedes)...Ten pinta mais ben, tal e como foi presentado, de "quero tomar algo natural que non sexa un redbull pero que sea ighual de estimulante...vaia: un chute pra sair cos ollos fora da cabesa. Ben sei co teu consello da teína foi de boa fé, de feito sempre estás dando bos consellos e axudando aos colegas,...pero de verdá querido Maxi...que éste me ten pinta do de sempre, e sabes do que falo porque a tí tamén te terán amolado coas mandangas de "quero correr mais pero a base de compras non a base de kms" . Apertas...e nos vemos pola estrada.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xuñ 2019, 14:10
Asunto: Re: Infusiones o hierbas para aguantar más corriendo

Xa sei a que te refires LOU_PETÓ, e poida que teñas razón. Pero prefiro pensar que non iba por ahí a cousa, ainda a risco de parecer eu algo pardillo.´
Vémonos nas carreiras. Guiño

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos