Foros ›
Autor
Mensaxe
belga

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
11 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2019, 20:14
Asunto: Asesoramento sobre tobillera

Moi boas
Resulta que teños os tobillos moi laxos. Xa levo moitos esguinces e torceduras, polo q ao mínimo terreo irregular váiseme o tobillo.
A ver se me podedes asesorar sobre un tobillera que me aguante os tobillos e o mesmo tempo me permita correr sen moita incomodidade.
Mirei por internet unhas compex (trizone) que me teñen boa pinta pero ...
Gracias de antemán pola axuda.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 5:13
Asunto: Re: Asesoramento sobre tobillera

ola Belga,

non teño experiencia con ese tipo de protección, pero calquer tipo de protección, axuda, prótese, vendaxe, etc. debería ser sempre temporal, como medida extraordinaria para paliar unha circunstancia aguda. Canto máis os vendes máis débiles van a ser. Pensa nunha escaiola e cómo quenda a musculatura e ligamentos con só unhas semanas sen utilizar.

Si me permites, e respetando o que penses que é mellor para ti, pensando a longo plazo, eu intentaría facer exercicios de propiocepción e que fortalecesen os sistemas que o noso corpo ten para adaptarse ao terreo irregular. Simplemente cousas como permanecer uns segundos erguido sobre unha pernas (mellor cos ollos pechados e descalza), pequenos saltos (moi pequenos) sobre a posición, etc. axudaránche a sentir cómo pisas. Esto pódese facer na casa/ximnasio/parque ...

-- Chámame "ghose"
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 7:22
Asunto: Re: Asesoramento sobre tobillera

Totalmente de acordó có que dí XOSEM. O uso indiscriminado da tobillera acabará co tempo empeorando a capacidade de adaptación do pé para contrarrestar posibles movimentos bruscos, polo que seu uso só debería ser para ocasións puntuaís. Mellor buscar terreos adaptados para correr.

Polo demáis, as Compex son unha moi boa opción.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
vmgon

Novo foreiro
Novo foreiro
29/03/12
65 Carreiras
10 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 10 Dec 2019, 19:17
Asunto: Re: Asesoramento sobre tobillera

A min pasabame o mesmo, mellorei facendo prociocepción en fortalecendo ligamentos é moi fácil e so che leba 20 minutiños o día.
www.youtube.com/watch?v=F2bd4_2WxPs
Proba con estes, a min funcionoume. Pero tes que ser constante es darlle un par de meses, faino días alternos.
Isto e unha opinion persoal, a min funcionoume, tiven que facelos despois dun esguince, a mínima torcía o pe, incluso no asfalto.
Janeiro99

Novo foreiro
Novo foreiro
27/11/18
21 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Dec 2019, 22:20
Asunto: Re: Asesoramento sobre tobillera

Eu son usuario da Compex, corro por montaña, si tes o tobillo laxo, vas torcer igual, tamen che digo que cheguei a torcer ata con vendaxe funcional, a tobillera en realidad, o principio me daba confianza, pero o ver que torzo igual... solo a utilizo os primeiros dias de torcer, por asfalto, e creo que moitas veces por tema psicoloxico. O básico, propiocepcion propiocepcion e mais propiocepcion... e cando te canses... propiocepcion.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos