Foros ›
VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2019, 7:59
Asunto: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Abro hilo sobre esta carrera en la que debutaré este año,a ver si no nos mojamos.........
segun

Novo foreiro
Novo foreiro
12/04/14
10 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2019, 8:58
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Buenas, alguien puede hacer una descripción del circuito de 15km,asfalto, tierra etc
halfpenny

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/14
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2019, 19:49
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Case todo o percorrido é asfalto por carreteiras rurais e aldeas. Sáese do alto do Pico Sacro todo costa abaixo; terreo moi favorable ata o quilómetro 11-12 con algún sube-baixa pero, amigo, a partir de aí todo costa arriba ata o 15. Neste tramo final hai un anaco polo medio do monte. Ollo á última subida ao monte Gaiás e a Cidade da Cultura. Hai un tramo duns 150 mts con máis dun 20% de desnivel.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2019, 20:04
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Me he permitido recuperar la descripción que hizo Sonsuso de su carrera del año pasado.
Creo que es bastante esclarecedora,

Xoves 17 de maio: V Carreira Camiño das Letras

A primeira hora da mañá, 8h30, fixen 1,5km a trote suave ata o Sar e logo subín andando á Cidade da Cultura. Recollín dorsal e subínme ao autobús con Lete, compañeiro do Carma, que nos levaría ata o Pico Sacro. Xa alí, estiven con jose.losada, Amina, J.Paris e outros corredores. Seríamos uns 200, en familia. Despois de subir ao cumio con Lete a ver as vistas (nunca estivera alí) e de facer un Mannequin Challenge deses modernos, deuse a saída.

Os 3 primeiros kms de descenso continuo (chegamos a perder 250 metros de altitude), foron en 3'22", 3'20" e 3'18". Sabía que había baixada pero non tanta. Como vía ao primeiro ao lonxe e puiden contar, pensei que iría de 14º ou 15º. Non era a miña idea forzar nin intentar ir rápido, pero xa que estaba e como normalmente non me vexo tan arriba, pois había que intentar seguir. Non coñecía o perfil, pero sabía que ía ser duro. Viñemos a xogar.

A partir de aí, un continuo sube e baixa ata o km 11. Nese momento ía cun chico ao que alcancei uns kms antes e rodamos moi ben xuntos. A partir de aí (eu aínda non o sabía) sería todo subida.

No km 12 había unha subida de 900 metros por unha pista de terra ata a Ponte de Angrois. Durante toda a carreira hai subidas moi pronunciadas (como a do primer avituallamento no km 5 ou unha no km 8 que era case como ir parado), pero esta tan longa e ascendendo 65 metros en total, pareceume a máis dura da carreira (coa subida final á Cidade da Cultura). Ese km 12 de feito saiu en 5'20". Despois os kms 13 e 14 máis subida con algunha lixeira baixada. Xa no km 15, pouco antes de chegar aos pés da Cidade da Cultura, o chico co que ía acelerou e colleume uns metros. Eu, ao ver que subíamos por unha pista de asfalto con moita pendente pola parte de atrás da Cidade da Cultura, deixeime levar un pouco e tomeino con calma. Non había necesidade de forzar, por detrás non viña ninguén e daba igual uns segundos máis ou menos. A verdade é que non me apetecía moito sufrir. Foron 500 metros nos cales a pendente aumentaba a medida que se subía, 45m de altitude neses 500 metros.

Remata a subida e só queda un pequeno circuíto de 250 metros pola Cidade da Cultura. Chego a meta en 1h01' e algúns segundos, moi contento, agradecendo os ánimos, pero sen forzas para alardes. Por primeira vez en moito tempo acabo unha carreira sen forzas, sen enerxías, cunha sensación de cansancio en si mesma. A carreira fora dura dura.

Tempo: 1:01:15 (a 4'02"/km)
Posto da xeral: 5º
Posto de categoría: 3º

Sisi, 5º da xeral. Non me enterei ata xa pola tarde, cando mo dixo un compañeiro do equipo. Eu contaba con chegar 9º ou 10º máis ou menos. Con esa idea marchei para casa! Pero debín de contar mal e tivo que retirarse algún corredor, porque senón non saen as contas. Chego a sabelo e forzo un pouco máis por ver se tocaba a lotería, xa que o 4º quitoume 7 segundos e o 3º só 17 segundos. Dubido que puidera facelo na última subida, pero ao mellor tería forzado máis neses 4 kms finais. Agora que sei que estaba tan cerca facer podium na xeral, entra o gusanillo jejeje.

Charlas varias con foreiros e non foreiros ao rematar, disfrutar da proba de tenreira galega que había para os participantes e recoller o libro de regalo que daban. Volta para casa de novo a trote, 2 km máis a 5'30"/km aproximadamente, e a disfrutar do resto do día, do Día das Letras Galegas, do día das nosas letras.

(hasta aquí las impresiones de Sonsuso)

De todas formas, la página web de Erosky donde habla de los caminos a Santiago, también te puede ser bastante esclarecedora,.

caminodesantiago.consu...a-santiago

Sea como fuere, tiene una gran pinta esta trotada, para mi lo tiene casi todo, distancia (los 15 kms. me parece la distancia ideal), el recorrido (camino de Santiago), y final en el Monte Gaias, que me encanta.

A disfrutade do día
segun

Novo foreiro
Novo foreiro
12/04/14
10 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2019, 21:10
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Gracias por la descripción!!! A rezar para que no llueva y a disfrutar!!
martiniux

Novo foreiro
Novo foreiro
18/06/18
40 Carreiras
18 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2019, 21:26
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Muy buena la descripción para saber a qué atenerse, jejeje
B1cho

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/19
10 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Mai 2019, 9:17
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Pois algo de choiva si que dan
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 17 Mai 2019, 16:09
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Encantoume todo...

Penso que encontrei a miña trotada fetiche....

é dura, pero disfrutei tanto,..

Corrin por lugares que non coñecía e algún pareceume máxico. A Saída é para volver e pasar alí moito tempo, ...

A organización perfecta, era imposible perderse Mr. Green , fun una carreira moi segura, onde nós éramos os protagonistas, todos os cruces con alguén.. (gracias ó Concello de Boqueixón por ter todo tan controlado).

A chegada, a pesar das costas é para disfrutala e eso fixen.

Mereceu a pena, ademáis atopeime con Fleky que facía tanto tempo, así como o final con Miguelanxo, rapaces dos bos...

Esperaba facer menos tempo, pero é que os primeiros kms. de baixada tan pronuciada Molón deixáronme os cuádriceps de aquela maneira e non puide cumprir con unha das miñas primeiras ideas,que era non deixar de trotar nunca, pero na costa de terra tive que poñerme a caminar.

Se podo, voltarei, eu encontrei a miña proba especial...isa que o ten todo, rapaces, enamoreimeeeeeeeeeeeeeee

Nota: son castelán de orixe e por desgraza non son capaz de manter unha conversa en galego, pero non quería deixar de celebrar o día das nosas letras e que ademáis é un dos motivos para celebrar esta carreria.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 17 Mai 2019, 19:35
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Fema inda temos tamen pendente a media de Babilafuente ou como agora se chame.
Un pracer voltar atoparte meu gran capitan.

You´ll never run alone
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Sáb, 18 Mai 2019, 11:40
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Alegroume moito volverte ver Fema!! Espero coincidir pronto outra vez Moi feliz
Lete

Maratoniano
Maratoniano
13/09/13
0 Carreiras
135 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 18 Mai 2019, 17:09
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Estase a converter nunha das miñas fixas do calendário. Boa organización, fermoso (e duro) percorrido e bó ambente en meta cun abastecemento espectácular. No persoal moi satisfeito: Un ano máis vello e unha mellórate de 2’. Saúdos
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2019, 21:34
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Al final nos mojamos pero poco,carrera dura,desde el pico Sacro salir bajando 3 kms te destroza los cuádriceps,y los últimos 3 kms te destrozan los gemelos,dura pero entretenida,fui con Rubén hasta el km 12 y luego le dije que se fuera,porque lo estaba frenando,un placer conocer a Casper en carrera,y buen avituallamiento final,espero volver en mejor forma.
brioner

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/15
130 Carreiras
32 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2019, 19:26
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Buenas noches tropa.
Todos, recuperados?
Alguien sabe si se colgaron fotos de la carrera.
Un saludo.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2019, 20:14
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

En su página de Facebook, en este enlace, tienes de las dos carreras (larga y corta):

Camiño das letras (fotos)

Lo pongo aquí, ya que no creo que haya mas fotos publicadas y, para agradecérselo, con dar en el "me gusta" los organizadores ya se darán por enterados. Luego, si algún moderador cree conveniente pasarlo al foro de "fotos" y abrir un tema específico que lo haga. Yo lo dejo a su mejor criterio.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
brioner

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/15
130 Carreiras
32 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2019, 20:27
Asunto: Re: VI Carreira Camiño das Letras 17/05/19

Gracias, Maxi.






Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos