Foros ›
VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Mar 2019, 20:42
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Pois sorprendido co nº de inscritos a esta 1ª carreira. Un total de 370 na de 10 Kms., ainda que me imaxino que algúns deles apuntáronse a todo o circuito e se cadra non participan.
biry

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/12
4 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Mar 2019, 9:06
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Carreira moi moi bonita, esta de Camariñas.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 09 Mar 2019, 12:18
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

En Camariñas resulta dura a salida porque xa comeza a subir a partir dos 150 metros da saida por pista asfaltada hacia o pabellón, enfiando hacia o monte sempre subindo, e de repente saimos ás pistas de terra e pedra solta, moito ollo aqui non embalarse que despois da choiva fijo que está todo feito unha canteira ata o punto de avituallamiento. Unha vez chegados aquí, tranqui porque volvemos a subir por asfalto ata os gaiteiros que tódolos os anos ahi están animando! Agora recuperarse en varios llanos e baixadas, viramos a dereita e unha subida de 20 metros empinada para voltar a baixar e voltar polo paseo maritimo hacia a meta... Ánimo a todos e abrigadevos!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mar 2019, 16:08
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Joslem, graciñas pola descripción do percorrido, xa non me acordaba dela.

Xa temos os dorsais asignados na web (incluidos os do circuito).
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2019, 18:57
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Me cachis na mar. Se onte lera a excelente descrición da proba feita por Joslem iría con mais idea Muro (graciñas ainda que con retraso).
Moi moi bonita a proba, e o clima respetounos. Penso repetir o próximo ano se todo vai ben, e apretala un pouco mais coñecèndoa, que cheguei con demasiada gasolina ó final.
Próxima cita: Vimianzo!!!!
Abur meus Guiño
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mar 2019, 7:10
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Xa non me acordaba da dureza desta carreira, pese a descripción non a recordaba tan dura. Ainda que o percorrido ten unha gran parte dunha gran fermosura. Ademáis o tempo respetounos.
Sorprendeume gratamente a afluencia a carreira dos 10 Kms. con 299 chegados a meta.
Respecto a miña carreira, moi contento, ainda que se me fixo bastante dura, atopeime moi ben de sensacións e o sóleo non me molestou (hoxe lixeiras molestias).
O día 31 agardo estar na 2ª carreira deste circuito a de Vimianzo, que é a máis corrible de todas as do circuito.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 24 Mar 2019, 20:06
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

El domingo que viene se celebra la carrera de Vimianzo, que por celebrarse en el valle es muy asequible y con pocas cuestas. Además es un 10K homologado, por lo que vale la pena acercarse a Vimianzo y gastar zapatilla.
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Mar 2019, 7:51
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Alí estaremos gastando zapatilla jejejeje.
Abur meus Molón
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2019, 16:27
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Pois este Domingo temos unha nova carreira do circuito, toca a de Mazaricos, así que salvo novidade alí estaremos un ano máis, sendo ademáis a carreira do circuito que me queda máis cerca a uns 20', o pior o horario, as 12 da mañán paréceme moi tarde para correr, xa que se as previsións que dan hoxe para ese día son certas imos papar uns 24º/25º.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2019, 7:30
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Toda carreira que pase das 11 da mañá está fora de hora na miña opinión, que pouco afeitos estamos a madrugar...
Pregunta para os que xa correstes en Mazaricos, que tal o perfil da proba ?

www.youtube.com/channe...subscriber
biry

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/12
4 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2019, 15:16
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Eu escoitei que este ano cambiaban o circuito e era a unha soa volta. Nas edicions anteriores era un circuito a duas voltas, sen case zonas chans. Subidas moi largas e tendidas e unha baixada con moita pendente.
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2019, 15:44
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Boas. Eu viña preguntar tamèn polo percorrido, así que estarei atento a posibles respostas. Vin na web do circuito que parece que è un percorrido circular sen 2 voltas(ou eso entendo eu) pero ó non coñecer.....
correndopolacostadamor.../185/1738/
Respecto ó horario penso como vos que è un pouco tarde,pero saíndo desde Coruña acáeme mellor que así non madrugo tanto (ademais a calor, sin excesos, gústame para correr jejeje).
Abur meus Molón
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2019, 15:46
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

biry escribió:
Eu escoitei que este ano cambiaban o circuito e era a unha soa volta. Nas edicions anteriores era un circuito a duas voltas, sen case zonas chans. Subidas moi largas e tendidas e unha baixada con moita pendente.

Na páxina da carreira non aclara nada ao respecto do percorrido, se é o mesmo dos outros anos ou o cambiaron. Só pon esto:

El recorrido 10K de Mazaricos nos lleva en primer lugar por las calles de A Picota, para luego dejar la población y disfrutar de la carrera rodeado de las inmensas praderas y montes que caracterizan el paisaje mazaricano, para rematar la prueba de nuevo en la plaza de A Picota.

E despois ven o percorrido e a min paréceme que é distinto a dos outros anos.
www.correndopolacostad.../185/1738/
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2019, 9:22
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Boasss.Pois parece que mañá sairemos de dúbidas sobre o circuito de Mazaricos (vendo a súa web eu creo que è 1 volta). Esperemos que sexa do noso agrado e o disfrutemos tod@s.
Abur meus Molón
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Mai 2019, 20:07
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Pois, si que houbo cambio de percorrido, 10 kms. a unha soa volta, se o anterior era duro, a este tamén lle chega, ou pode ser que a tolemia de calor que padecemos, non me faga valoralo na sua xusta medida, aféctame en demasía o calor.
Se antes saiamos para riba, agora facémolo cara abaixo, primeiros 4 Kms. rápidos, sobre todo os 2 primeiros, e despois ven un sube baixa constante, por estradas secundarias, nas que non pillamos nada de sombra.
Eu a partir do 6, xa vin que o meu corpo empezaba a sufrir, e no 7 desconectei en certa medida, xa que a tendencia do perfil era de subida, e decidín acabar como boamente puiden, para chegar a meta cun único desexo, atopar unha sombra e por suposto beber. Muro Muro
Un bo número de chegados a meta, 243 en total facendo eu o 103, polo que satisfeito ca carreira.

Reiterome no publicado hai uns días, en Maio (mes tolo climatoloxicamente falando), pódeche sair un día de moita calor coma hoxe, e as 12, non son horas.
E outra cousa para a organización, de luxo coma sempre no circuito da Costa da Morte, as previsións para hoxe, eran de moita calor, polo que se podería habilitar outro avituallamento, facelos no 4 e 7 por exemplo.

Un saudo e o día 17 toca correr na casa en Outes.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos