Foros ›
Autor
Mensaxe
serxioooo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/03/19
100 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2019, 15:45
Asunto: Menos afluencia

Estou por inscribe a duas carreiras na zona de Vigo e arredores.
Para a primeira falta unha semana, e ten por límite de inscripcións 800 e polo momento case 100 anotados ; a segunda ten 750 e apenas 175.

Rematou a burbulla atlética popular? Os organizadores fan cálculos pensando que soamente se van a anotar con sorte un 25% do total? Influe a subida de prezos por inscripción? Hay demasiadas carreiras?

Cando miro o caso do fútbol no cal os clubes prefiren ter a vintemil persoas pagando 10 euros que a corentamil pagando 5, pregúntome se nos está pasando o menos coas carreiras.

Gustaría coñecer a opinión de organizadores e xente máis implicada do que o estou eu.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2019, 15:56
Asunto: Re: Menos afluencia

Cales son? Por curiosidade
serxioooo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/03/19
100 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2019, 16:35
Asunto: Re: Menos afluencia

Tomiño e Moaña
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2019, 16:53
Asunto: Re: Menos afluencia

Moaña mudou a data e coincide con Salcedo. Mal asunto.
O caso de Tomiño igual ao coincidir na metade de semana e sendo 1 de maio.

Eu vou a Moaña a ver se repiten o dos mexilóns
serxioooo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/03/19
100 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2019, 17:01
Asunto: Re: Menos afluencia

Gracias polo apunte.

De ser coincidencia coincidencia con estas duas, debo estar de malasorte, xa que á última carreira que fun (carnaval de Vigo) me pareceu que tamén había pouca xente a pesar de ser gratuita, con premios para os 3 primeiros e correr polo centro da cidade coa organización que implica.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2019, 18:00
Asunto: Re: Menos afluencia

Eu creo que o que hai nestes momentos é moita oferta de carreiras, si imos a calqueira fin de semana, hai unhas 8/9 carreiras en Galicia, e non todos os corredores son de participar todos os findes en carreiras, polo que loxicamente está acontecendo que moitas carreiras andan por pouco máis de 100 chegados a meta, e se imos as de montaña, que nestes 3/4 derradeiros anos houbo un boom delas, nalgunhas nin chegan aos 100 en meta.
A parte o que estou notando tamén é que a xente agarda bastante para inscribirse nas carreiras que non teñen tramos na cuota de inscripción, eu estouno facendo, xa que cos problemas físicos que estou encadenando un tras outro, xa perdín unhas cantas inscripcións e algunhas eran de medias maratóns.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Abr 2019, 12:56
Asunto: Re: Menos afluencia

El problema empieza a ser la masificación de carreras. Si parece que hay muchas de asfalto, empieza a haber tantas de montaña-trail, lo que duplica la coincidencia de fechas y la masificación. A mi me gustan los dos tipos y a veces no se a cual ir.

Otro detalle, no menos importante, son los precios que se empiezan a pagar en algunas, que no paran de subir, y si corres unas tres carreras al mes, entre inscripción, desplazamientos, etc, al final sale en un pico ser corredor popular. Pensando
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 24 Abr 2019, 14:12
Asunto: Re: Menos afluencia

Nos próximos anos vai haber unha boa criba de probas.
- Por prezo. Profesionalizar as probas (cronometraxe, vallas, podios en plan volta ciclista...), regalos e servicios varios (fisio, guardería, churrasco...) Pedimos moito e hai que pagalo.
- Relacionado co punto anterior... Os concellos están pechando a man.
- Calendario saturado. Evidentemente non se pode manter este número de carreiras.
- As organizacións pequenas estanse afogando. Tanto pola presión doutras probas máis mediáticas como por cansancio de traballar para os demais.
- Algúns corredores tamén estamos chegando a un punto de que unha vez participado nunha proba... para que volver tódolos anos? Salvo algunha puntual por mellorar tempo e tal, pero o normal é que despois dos dous 2-3 anos de furor no que te anotas en todas... acabes indo a menos carreiras e escollendo máis.

Vamos, que tódolos puntos teñen algo en común e que é o que move o noso primeiro mundo: o carto.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mér, 24 Abr 2019, 14:41
Asunto: Re: Menos afluencia

Cada vez hai mais probas, para organizar unha o primeiro que hai que facer é mirar o calendario e ver se é viable organizar o que ti queres.
Ir pouco a pouco, sabendo o presuposto que tes, na primeira edición poñer un obxetivo e intentar mellorar ano a ano.
Intentar darlle alma a proba, o ser tantas no calendario hai que buscar o que te diferencia, e mirar de explotalo.
Involucrar a xente da zona, tan importante coma facer a proba atractiva para o corredor, hai que facelo tamen para a xente da zona (concello, comercio, voluntarios...). Teñen que ver os beneficios do evento para todos.
Mirar de conseguir patrocinios. É moi dificil atopar empresas que queiran invertir, se das atopado algunha non hai que afogala, hai que pensar a largo plazo.
Ser un equipo a hora de organizar un evento, una sola persoa acaba deixandoo, nun equipo sempre haberá alguen que teña ideas e tire do carro en certos momentos.
E por ultimo, ter sorte. Teño estado en eventos moi ben organizados pero que non lograron arrancar.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 24 Abr 2019, 20:15
Asunto: Re: Menos afluencia

Eu solo sei que os correlegas repetimos nas que estamos en familia e moitas de esas xa van ala

You´ll never run alone
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2019, 21:14
Asunto: Re: Menos afluencia

Más que el estallido de una gran burbuja jabonosa, al running le ha venido ocurriendo como al champán al que se le ha bajado la espuma.
Para mi, en todo caso, sigue siendo un brebaje delicioso, y seguiré brindando con él mientras la salud, física y mental, me lo permita y aconseje. Silbar

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
JoeRace

Maratoniano
Maratoniano
11/09/06
1111 Carreiras
419 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 26 Abr 2019, 6:04
Asunto: Re: Menos afluencia

Bueno, también hay que tener en cuenta un detalle, el momento del año de determinadas carreras. Quien más quien menos (sobre todo en asfalto) en estos momentos viene de haber corrido alguna prueba que ha preparado "a conciencia". Que si maratón, que si media importante, que si está aquí la maratón de madrid, etc. Es un momento de "lugar de nadie" entre las de verano, a las que va mucha gente simplemente a disfrutar y muchas de ellas ya muy consolidadas, y el recuperarse del esfuerzo de meses de preparación para un objetivo. Sin ir más lejos, este sábado 27 por la tarde, víspera de elecciones, etc, en la happygorunning de vigo hay trescientos y pico a la distancia de 10K y casi 100 a la de 6,6K, más casi otros 100 a la andaina paralela. Para ser el día que es y a la hora que es, no está nada mal.
Por spuesto, también está el hecho de que unas se consolidad en el tiempo y otras no. Esta en concreto forma parte del circuito runrunvigo y eso siempre sube la afluencia.
jrvaca11

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/02/15
51 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Abr 2019, 15:27
Asunto: Re: Menos afluencia

Yo veo que en general ha descendido el número de asistentes a carreras, pero también se ve a menos gente corriendo a diario por parques y lugares propios para ello. Creo que era algo de esperar ya que hubo un boom que no parecía ni medio normal.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Ven, 26 Abr 2019, 16:10
Asunto: Re: Menos afluencia

Pues aquí va otra teoría: los que llevamos tiempo corriendo estamos cada día más cascados y pellejos. Yo al menos me estoy perdiendo infinidad de carreras por lesiones.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
JoeRace

Maratoniano
Maratoniano
11/09/06
1111 Carreiras
419 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 26 Abr 2019, 16:29
Asunto: Re: Menos afluencia

DoctorSlump escribió:
Pues aquí va otra teoría: los que llevamos tiempo corriendo estamos cada día más cascados y pellejos. Yo al menos me estoy perdiendo infinidad de carreras por lesiones.

Totalmente de acuerdo Doc. Nos hacemos mayores y cada vez seleccionamos más las carreras a las que vamos. Ya que toca pisarle un poco , al menos que sea en alguna que (por las razones de cada uno/a) valga la pena.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos