Foros ›
Autor
Mensaxe
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2019, 21:58
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Espectacular crónica, Sonsuso. Mis felicitaciones por el éxito alcanzado en tan desfavorables y arriesgadas circunstancias.
No pudo ser, y la balanza del "clásico" con Sanmikel se inclinó de su lado, pero habrá más oportunidades de revancha. Mr. Green
Ahora recupérate bien para seguir disfrutando y haciéndonos disfrutar con tu diario.
Enhorabuena.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2019, 9:50
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Espectacular maratón Suso. Cuando todo va bien genial pero gestionar así 42 km y minimizar todas las dificultades es de tener un mérito enorme. Enhorabuena de verdad por la carrera
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2019, 11:53
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Pues, pasaba por aquí y quería darte la enhorabuena por esa carrera, y sobre todo por esa foto última en los brazos de tu compi, que me ha flipado mucho. Creo que es el mejor resumen. Aplauso
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2019, 15:02
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Una vez más extraordinarias carrera y crónica. Además dando una lección de bravura y deportividad, a pesar de las calamidades sufridas, al no dar nunca por perdidas las tres horas y finalizar con ese abrazo en meta con tu compi de "escudería". Guiño Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Homo homini gallicus canis
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 6:52
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Aplauso Aplauso Aplauso
Que podo dicir eu, que desfrutei un montón. Non puidemos correr xuntos toda a maratón, sen embargo a sensación que tiven o chegar a meta foi a mesma que se o fixesemos xunto.
Eu sufrín os entrenos contigo, estabas a outro nivel, pero os desfrutei. Sen ti algúns entrenos non os houbese feito ou acabado.
So podo agradecerche todo o que pasamos xuntos, e todo o que aportas a este foro, te aprecio un montón. Grazas Suso. Avergoñado
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 7:57
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Enhorabuena Suso!!

Muy buena la crónica Aplauso

Un abrazo compañero
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 16:04
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Moitas grazas a todos polos vosos comentarios! Aplauso

O certo é que si, esa foto final resume todo. Sensacións e sentimentos que conflúen nese momento. Saiu así, espontáneo e natural. O das cervexas das fotos que hai no diario de Sanmikel... Iso xa foi todo postureo jejeje

Pouquiño que comentar, que tampouco quero alongarme moito (por iso non menciono a ninguén, que normalmente gústame facelo). Agradecervos as felicitacións a todos e os ánimos, tanto aos que comentáchedes aquí como os que me faláchedes por outras vías. Ao final aquí somos como unha pequena familia, poñéndonos caras ou non, pero a un non lle importa perder o tempo en escribir aquí co bo ambiente que hai.
Así que mil grazas a vos! Sorriso

E pouquiño máis...

Tan só responder a Sanmikel. Como xa llo dixen a el, para min foi un placer compartir xuntos esta viaxe que comezou hai semanas. Non é nada fácil debutar en maratón, coas molestias que tivo todos estes meses, e facer o que fixo. Era o seu día, e vaia se o aproveitou! Se a alguén lle tiña que saír unha carreira así, era a el. Merecíao. Moitas grazas polas túas palabras, que son recíprocas Óscar, pero permitíchesme ser parte da túa aventura e disfrutar dela. Porque ao final esa foto reflexa un todo que conclúe cunha victoria triunfal, na que uns (coa nosa historia particular) non fomos máis que escudeiros. Eu non entendo as maratóns como saír a facer certo tempo e punto, senón que cada unha ten as súas particularidades e motivacións. Por iso me gustan tanto e por todo o que xa expliquei esta non puido saír mellor.

O dito Óscar, moitísimas grazas por todo e... e xa avisarás de cando fas a seguinte, que para aquela eu non me quedo atrás eh! Que eu tamén te aprezo moito, pero iso de que teñas mellor marca ca min cunha sóa maratón e eu nove é inaceptable! Demo sorrindo jejeje
Apertas amigo! Guiño
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 16:55
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Por certo... pouco que actualizar estes días. Descanso, algúns estiramentos e nada máis.

Case sen molestias no aquiles. Parece que non se resentiu. Maniotas e cansancio estes días, pero é o normal. O xemelgo si que me molestaba especialmente o luns, pero a partir do martes nada destacable, como os isquios ou os cuádriceps. Así que ben.

A ver se mañá ou pasado podo sacar algo de tempo para ir ao ximnaxio e facer unha horita de bicicleta.

Aproveito para desexar moita sorte ás maratonianas e maratonianos que vaian o domingo á Coruña! Tamén a Lobo, que creo que vai a París. Moito ánimo!!! Aplauso
Pollastre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/01/14
16 Carreiras
508 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 18:16
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Bueno, Sonsuso, felicitarte por una carrera es ya casi una costumbre, vas mejorando a cada una que te presentas. Esta no era para hacer una supermarca, pero ya llegarán.
Un saludo.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 21:12
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Contigo también agoto los calificativos,siempre buena cara y sonriendo,no sé si Dani debe invalidarte el maratón por eso,jajaja,enhorabuena de verdad,me alegro un montón por tu carrera.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Ven, 12 Abr 2019, 19:26
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Gran carrera y mejor crónica (que todavía he leído hoy)
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2019, 16:58
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Desde fai xa un tempo que non me prodigo moito nos diarios por falta de tempo. Hoxe simplemente quería deixar constancia do meu agradecemento polos ánimos que nos deches hoxe durante toda a carreira, todo un honor vindo dun crack coma ti !!!

Deume pena non poder pararme a charlar un rato cando nos cruzamos, pero tiña bastante presa e non podía pararme.

Un saúdo e vémonos na próxima.

www.24gramos.blogspot.com
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2019, 17:04
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Grazas polos comentarios aos tres! Sorriso

Lihto, hoxe Dani xa mo deixou caer. Pero eu nin caso, polo menos no momento fíxeme o duro Molón

Polo resto, seguimos de descanso. A ver se esta semana fago algo de bici ou similares. Pero creo vai costar atopar algún oco.

Tiña moito peso a opción de non correr ningunha maratón máis en 2019, pois dende setembro de 2016 fixen unha cada seis meses e parecíame unha boa opción descansar. Pero hoxe na Coruña42 xa entrou o gusanillo. Non é a maratón con máis ambiente, nin a que ten maior participación, pero é a de casa. Moita xente coñecida e moita máis que non se coñece pero que merece ánimos e folgos para os últimos quilómetros. Así que alí estivemos disfrutando dunha maratón por primeira vez dende fóra. Noraboa a todas as persoas que corríchedes! Aplauso
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2019, 22:05
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Boas Anarki!
Escribín a anterior mensaxe sen ver a túa. Nada que agradecer, ao revés! Tiña moitas ganas de acercarme para animar e poder disfrutar da maratón dende o outro lado. Alégrome moito de ter axudado por pouco que fose Sorriso
Cando marchaba cara a estación horas despois, unha chica que non coñecía de nada paroume e agradeceume os ánimos que lle dera na carreira. Parece unha tontería, pero a cara de tonto e cun sorriso enriba a levei durante varios minutos jejeje Esas cousas son unha pasada, son momentos de verdade!
Para a próxima xa nos vemos e falamos un rato.
Un saúdo e grazas por escribir Anarki!
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2019, 22:18
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

Suso, me doy cuenta de que no escribí nada en tu diario después del maratón, aunque ya hemos hablado en persona varias veces. En fin, ya tú sabes. Fenómeno.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos