Foros ›
Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 24 Xan 2019, 4:57
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

... ola, qué tal vai todo? Moi feliz

-- Chámame "ghose"
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 02 Abr 2019, 20:25
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Actualizo o diario. Que xa choveu algo...
Despois de haberme adentrado nas carreiras curtas de entre 5 e 7km como son as do Circuito Coruña Corre, este domingo pasado 31 de Marzo animeime co meu primeiro 10K en Vimianzo.
Fun mentalizado primeiramente de acabar, cun ritmo co que estivera cómodo. Finalmente fixen 57:08 con boas sensacións. Penso que apretando un pouco podía estar nos sub55'.
Aínda así, mirando cara atrás, xustamente a finais de setembro cando abrín este diario, tiña como principal meta a de facer un 10K por debaixo de 1h, así que conseguido e antes do imaxinado.
Para o pouco que entreno correndo ao aire libre (1 ou 2 dias á semana) pois doume cun canto nos dentes, e son consciente de que teño que ser máis constante e ir esixíndome máis.

O próximo día 14 estarei vivindo o ambiente do día máis importante do running coruñés, participarei no 10K paralelo e despois estarei animando aos gladiadores da maratón.

Como obxetivo, pois mellorar esos 57' min de Vimianzo, e oxalá poida facer sub 55'.

Vémonos o 14 no Obelisco / María Pita.

Un abrazo!
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 02 Abr 2019, 21:06
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Ánimo, a poco que consigas un poco de regularidad en los entrenamientos ya verás como mejoras. Lo importante, de momento, es que tengas ganas de más. No dudes en actualizar el diario!
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 03 Abr 2019, 8:43
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Y en nada a medida que cojas confianza y que corras estarás en 50 min. A seguir así.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Sáb, 06 Abr 2019, 21:38
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Maseda está en lo cierto, con regularidad corriendo ya verás como el sub50 simplemente sucede.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 17 Abr 2019, 16:29
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Vou intentar darlle algo de vida a esto.

Como xa comentei noutro fio (creo que no do trail da Garda Civil), teño unha operación pendente de radiofrecuencia de cornetes.
Pois xa teño data: próximo mércores día 24. (esta semana que ven)

A operación será sinxela: sedación, anestesia local, procedemento sen bisturí nin cicatrices (Similar a un laser a través de sonda nasal). En cousa dun par de horas xa debo estar de volta na casa.
Un par de días de reposo sen actividade física (para evitar sangrados) e despois volta á normalidade.
Espero ter unha boa recuperación, e o máis importante de todo, espero mellorar a miña capacidade de respiración nasal, e quen sabe se tamén poda mellorar algo o rendemento correndo.

As datas en principio coincídenme xenial xa que neste fin de mes non teño programada ningunha carreira.
Se todo sae ben, o día 1 de maio espero estar correndo en Arteixo, e de non ser así, malo será que o 5 non poda estar na de San Pedro de Visma.
E por suposto, non me penso perder o meu primer trail, o día 12, organizado pola Garda Civil na Zapateita.

Por certo, espero que este Trail da Garda Civil, sexa un gran evento, no que me poida levar unha gran primeira experiencia, que poda seguir coincidindo con vari@s de vosoutr@s e ir poñendo cara a alguén máis.

Un abrazo a tod@s!
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2019, 13:11
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Pois o pasado mércores 24 de abril, tiven a operación, unha radiofrecuencia de cornetes, unha sinxela operación nasal co propósito de mellorar a entrada de aire polas fosas nasais.
A operación, levou consigo, unha sedación, e a parte, anestesia local.
Foi todo moi rápido e sinxelo, a operación en sí un éxito. Polas 2 do mediodía xa estaba operado, e descansando na habitación de planta.

Agora chega o "guai" da historia. Ás 7 da tarde danme a alta. Vou para o baño da habitación a cambiarme de roupa (aínda estaba co pixama do hospital). Sácome a parte de arriba do pixama, e cando estaba afloxando o nudo do pantalón, desmaieime ipso facto, sen sinal previa (non sentin nin mareo nin nada). O seguinte que recordo era estar no chan, despertarme con sensación de sono, e enfermeiras reanimándome.
Parece ser que me desplomei totalmente cara atras, de espaldas, golpeei co cogote da cabeza, cunha brecha duns 4,5 centímetros, e puxéronme 3 grapas.
Obviamente quedei ingresado en observación todo o resto da tarde e noite, e déronme finalmente a alta na mañá do xoves.
Os motivos? Quizá tiña ainda restos de sedación no corpo, unha baixada de tensión...

O caso que foi un susto, eu penso niso e quédome algo acojonadillo ao mesmo tempo que admito que tiven sorte, por varios motivos :
-de desmaiarme así, mellor que fose xa no hospital e non noutro sitio.
-caín cara atrás nunha zona libre de obxectos, de haber caido contra algo puiden partir a espalda ou desnucarme. Igual que se caigo de lado era para desnucarme, e se caera de cara pois era para romper boca, nariz ou co que dera.

O caso é, que do nariz quedei bastante ben, xa noto unha mellor respiración, e iso que os resultados completos ainda tardarei outra semana máis en notalos.
Podemos sacar unha conclusión, que por sinxela que parezca unha operación, poden surxir diversas complicacions e máis cando se somete ao corpo a sedacións e anestesias.

Por certo, agora pola tarde teño que ir a que me saquen as grapas da cabeza.
Fastidioume bastante non haber podido ir onte a Arteixo, pero quizá foi o máis sensato.

Este domingo si que estarei en Visma, espero poder veros a algunh@s!

Un abrazo a tod@s!
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2019, 13:25
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Casi con toda seguridad una bajada de tensión. No le des importancia. Pero eso si, el porrazo fue de aupa.
Descansa, en Visma coincideremos.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2019, 13:39
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Caray Antonio, vaya susto. Coincido con Fran en que tiene toda la pinta de haber sido un bajonazo de tensión consecuencia del estrés de la intervención y de la anestesia. Que muchas veces nos pensamos que por estar anestesiados el cuerpo no sufre, y no es así.

Tómate con calma la recuperación, y el domingo si vas a San Pedro de Visma hazlo "de paisano". Nada de correr ese día. Solo te aceptaremos como público y en el café previo Guiño
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Mai 2019, 13:47
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

maseda escribió:
Casi con toda seguridad una bajada de tensión. No le des importancia. Pero eso si, el porrazo fue de aupa.
Descansa, en Visma coincideremos.

Coincido con Maseda. Cuídate estos días Paticorto.
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 03 Mai 2019, 11:08
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Vamoooooooooooooos Antonio !!!!
Ya me extrañó que no te dejaras caer por la kedada de Arteixo Chorando
Ánimo y cabeciña, sin prisas.....un abrazo.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 03 Mai 2019, 12:44
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Gracias por los ánimos chicos.

Si que me lo estoy tomando con calma, pero también tengo claro que el domingo estaré en Visma. Corriendo corriendo...se puede decir incluso que a día de hoy nunca corrí, pero si que estaré trotando ligero con dorsal jeje
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2019, 16:15
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Muy buenas gente!

Pues el domingo corrí en Visma, me lo tomé como una prueba, y la verdad que de piernas y respiración bastante bien (estrenando fosas nasales después de la operación), lo malo que mentalmente estaba con cierta incertidumbre o temor a sufrir un desmayo, y de hecho hubo un momento en la última cuesta dentro del parque de Bens que estuve a punto de abandonar porque me agobié en ese punto. Si no fuese por Gonzalo "Forestgon" que me hizo de liebre y de apoyo mental, seguro que me hubiese retirado.
Así que muchas gracias a Gonzalo por haberme acompañado!

Este domingo estaré en el trail de la Guardia Civil (que le tengo ganas) y espero tener mayor seguridad y confianza habiendo superado el test de Visma.

Un abrazo a tod@s
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Ven, 10 Mai 2019, 12:51
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Animo para este domingo señor. Recuerda, si hay que andar, se anda y punto. y sobre todo, ser positivos y disfrutar
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 17 Mai 2019, 18:52
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Pues el trail de la Guardia Civil la verdad es que lo disfruté bastante.
En comparación con el asfalto, fui entretenido todo el camino, y se me hizo muy ameno.

Y este domingo prácticamente repito trail por Zapateira, esta vez el Brigantia Aventura, gracias a un dorsal que gané hace unas semanas en uno de los sorteos del foro.

Está anunciado como que serán 12.5km (el trail corto), un poco más corto que el de la Guardia Civil, e imagino que el nivel de "dureza" del recorrido y perfil será similar.

Creo que le voy a coger el gustillo a esto del Trail running.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos