Foros ›
Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 5:06
Asunto: DEP compañeira Laura L

Onte luns atopouse o corpo sen vida de unha MULLER desaparecida desde que uns días atrás saíra a correr. Descanse en paz xa Laura Chorando Roubáronlle a vida (presumiblemente) mentras foi correr soa igual que lle puido pasar mentras ía mercar o pan. O problema non é o que facía ela, se non de quen (presumiblemente) a matou, o problema é que haxa persoas malas. Malas nun sentido amplo, unha podredume íntima do ser.

Estos días de incertidume desde a súa desaparición non podía deixar de pensar acerca de todos esos momentos de paz e serenidade que atopo correndo eu só polo monte. Son momentos vedados a unha muller polo simple feito de selo. Imaxino que calquer muller que lle gusta correr, xa non polo monte, se non no parque ese que temos ahí ao lado, esa ruta xunto ao río que non está moi frecuentada de xente, ese tramo con mala iluminación,...

Cando saio a dar unha volta na bici de carretera sempre teño un pequeno intre no que penso, ao dicir na casa que marcho, que "igual non volvo", que "espero non cruzarme cun drogado ao volante", ... son só dous segundos nos que che pasa pola cabeza e xa esqueces ao dar dúas pedaladas, pero están ahí.

Imaxino a unha muller que lle encanta pasear, correr, estar soa consigo mesma durante unha hora, con un medo similar engadindo un elemento máis a lista anterior: "eu son muller".

Si es muller e les esto non sei moi ben que facer para axudarche a que non sintas ese medo. Ese medo ten raíz profunda na nosa sociedade, e exprésase a través de traxedias como a de Laura. Que sepas que, de algún xeito, espero atopes formas para poder desfrutar da túa vida do xeito en que che apeteza e sen esa alerta permanente.

Puto mundo.


Escribo esto aquí porque esta muller saíra a "correr", era unha "compañeira", pero non nos despistemos con esta "coincidencia".

-- Chámame "ghose"


correr_sin_miedo_600.jpg
Descrición: Correr sen medo e non por medo.
Visto: 4689 veces
correr_sin_miedo_600.jpg

helsinki

Maratoniano
Maratoniano
4/04/08
680 Carreiras
264 Mensaxes
o barco
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 8:29
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Completamente de acuerdo. Nada que añadir más que mi respeto y tristeza.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 8:36
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Gracias por abrir este Foro XoseM.
Es un Auténtico Horror.
Siento Asco y Vergüenza.
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 8:56
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Totalmente de acuerdo.

D.E.P Laura
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 9:07
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Totalmente de acuerdo

D.E.P. Laura L.
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 9:33
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Muchas gracias, ayer entré para abrir un hilo pero no encontré las fuerzas. No queremos vivir con miedo, queremos sentirnos libres y volver a casa.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 10:31
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Horrible...qué triste . D.E.P Laura

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
713 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 11:27
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

D.E.P Laura
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 11:52
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Todos sentimos rabia ante a morte dunha compañeira.
Grito polo meu direito a correr libre, sin medo, sin medo a que me maten, sin medo a que me digan nada, sin medo a ter medo.
Que sirva este foro de protesta para que non ocurra máis, para que non teñamos medo.
Forrestgon

Maratoniano
Maratoniano
29/09/07
34 Carreiras
59 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 15:17
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Conmovedora reflexión.

Por un mundo mejor. Basta ya.

D.E.P. Laura.
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 17:21
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Grazas XoseM, eu non o podería expresar mellor.
Que tristeza! Adeus, compañeira.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 17:31
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

No veo como se puede concienciar a sujetos criminales que dan rienda suelta a sus bajos instintos, pero al menos a modo de homenaje a Laura Luelmo, participaré esta tarde en la concentración de repulsa de mi ciudad.
D.E.P.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 20:26
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Nadie debería tener miedo de ir solo por la calle, por la carretera, por el monte...nadie.

Ninguna chica debería escuchar "¿y vas a ir sola?¿y si te pasa algo?"

Algo falla en esta sociedad.

Con Laura, y tantas otras antes que ella, muere un poco más la seguridad.

Mi pésame para su familia y amigos.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2018, 11:22
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Boas, antes de nada quero dar o pésame a familia.
Agora bén, sobre os meus sentimentos:
-Poís como é habitual, de pena pola morte de unha persoa sobretodo cando é nunha situación violenta sexa do xénero que sexa.
-De incredulidade por escoitar expresións (moitas de outras mulleres) como "e que a quen se lle ocurre sair soa", "pq non se quedou en casa"....
-De rabía por éste sistema que permite que persoas como a que matou a Laura éstean en libertade. O que está claro e que algo falla xa que haí un alto número de casos de mortes, violacións etc por persoas reíncidentes. Ó mellor cando o mort@ sexa pariente de un político seguro que se plantean cambiar a normativa vixente.
E curioso como ante casos de violacións, mortes, atentados a resposta da sociedade é quedarse en casa para protexerse, e dicir, sacrificar a libertade.
O dito, o meu pésame pero lamentablemente o de Laura non vaí ser nín a primeira nín a última vez.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2018, 14:14
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L

Estou bastante de acordo con Rufino.

Penso que hai un problema grande na sociedade actual, o correccionismo político, é decir, non sairse daquilo que una parte da sociedade pensa que é políticamente correcto, por medo a ser tildado de "radical" ou extremista dun ou outro bando.

E antes de que se me tilde como algo que non son, direi que son liberal.
Liberal coma os pais fundadores dos USA. Liberal coma os que aboliron a escravitude. Liberal coma Clara de Campoamor, a quen admiro profundamente, quizá a muller que máis loitou en España por conseguir o sufraxio femenino, a mesma que dixo "estoy tan alejada del fascismo como del comunismo, soy liberal".
Todos coñecemos o lema "liberdade, igualdade e fraternidade", pois penso que sen liberdade é imposible acadar os outros dous aspectos.
Con esto quero decir que a liberdade é o ben máis preciado que temos. Debemos loitar por defendelo e protexelo.
Todo aquilo que atente contra a liberdade dos individuos debería ser penado.

Casos de violacion e/ou asasinato deberían estar penados coa máxima pena posible.
Está claro que debemos atacar o problema de raíz, e iso pasa fundamentalmente pola educación e concienciación das xeracións actuales e sobre todo das vindeiras. Educar debidamente ás novas xeracións para evitar que existan monstruos.
Pero iso non é incompatible con tomar medidas severas lexislativas.

Laura L, xa non estará máis entre nós, deixando a familas e amigos cun inmenso dolor e tristeza que os acompañará de por vida.
O monstruo Montoya, ao igual que outros moitos coma el, no peor dos casos teran unha prisión permanente revisable (coñecida como "cadena perpetua" revisable e coa que moitos se levan as mans á cabeza por considerala abominable) nunha cárcere española, que se pode considerar un Hotel 3 estrellas en comparación coa mayoría do resto de carceres do mundo. (boas camas, calefaccions, biblioteca, aulas de ocio, TV, actividades...) que supoñen un coste para o Estado (é decir para todos os españois) de aprox 1800eu ao mes por cada preso. (con esos 1800 eu se cubre alimentacion, sanidad, instalacions e salario dos funcionarios de prisións).

Agora pensade vos, máis aló do políticamente correcto, se a cárcere permanente non se pode quedar "curta" para determinados monstruos asesinos/violadores.

PD: sinto toda a parrafada, pero necesitaba expresarme libremente.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos