Foros ›
I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 8:56
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

karris escribió:

Moitas gracias. Debes ter datos da organización, porque pola web o que se di é outra cousa. Paréceme máis dura deste xeito, porque subir Vite 3 veces vai custar.
Karris, non teño datos da organización, nen teño contacto con eles.
Básicamente é a conclusión que chegei de analizar o que expuñeron na web, e ademáis dan exactamente os km que din.
¿Como entendes ti o que pon na web? Para estar seguro que non me engano no circuíto.
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 9:08
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

sanmikel escribió:
karris escribió:

Moitas gracias. Debes ter datos da organización, porque pola web o que se di é outra cousa. Paréceme máis dura deste xeito, porque subir Vite 3 veces vai custar.
Karris, non teño datos da organización, nen teño contacto con eles.
Básicamente é a conclusión que chegei de analizar o que expuñeron na web, e ademáis dan exactamente os km que din.
¿Como entendes ti o que pon na web? Para estar seguro que non me engano no circuíto.

Pois, a ver, se temos isto: "Salida Avenida de Samil, a la altura del Hotel Samil, utilizando todo el ancho de la calzada. Continúa por rúa Canido, Cesáreo Vázquez, PO-325 (Ricardo Mella) hasta cruce con rúa Mide (Todo el ancho).(Km 1,2,3,4,5 más 700m donde está la rotonda) A partir de ahí se usara el carril derecho (Km. 6,7,8,9,10) A la altura del Km.11 se hará un cambio de sentido para usar el carril derecho de vuelta a Vigo . Los Kilómetros 12,13,14,15,16,17,18,19,20 y 21 se harán por el carril derecho hacia Samil (en Samil se usaran los dos carriles) Allí se dará la vuelta (cambio de sentido) antes de la rotonda de la Avd. de Europa."
Entendo que di que sae coma sempre ata o cruce con Mide (km 5.7) e a partir de aí segue no mesmo sentido ata case a baixada a praia América, pero só cun carril. Danme os km (km11). Cambio de sentido (ata o momento non dixeron en ningún sitio cambio de sentido. E especifica volta para Vigo. E despois ata facer os outros 10 e pico non fala de outro cambio de sentido (na rotonda de Samil). Eso é o que entendo eu lendo o da web.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 9:33
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Boas Karris, lendo outra vez con máis calma, tes razón, saese ata o km 11, e volta atrás..
franito

Maratoniano
Maratoniano
4/07/14
0 Carreiras
382 Mensaxes
coruña
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 11:41
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Gracias por la info
obranabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/10/12
20 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 11:52
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

A mi me parece demasiado duro para un maraton. Mucho sube y baja que va castigando y no deja coger ritmo, y el monte Lourido que va a romper a mucha gente. Muy dura, incluso para ir suave.
apostol

Maratoniano
Maratoniano
14/10/04
0 Carreiras
83 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 14:25
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Yo la voy a correr el Maratón, después de haber corrido la Media unas 15 veces, y como decia alguien anteriormente Playa América sobre km 35, Monte Lourido 36, Ramallosa km 38... va a ser durísimo, y si hace calor ni os cuento. Yo lo tomaría con calma, sin ir a por marca por supuesto. Disfrutar y el fin de semana siguiente puedes hacer marca en el Maratón de Coruña (je, je, es broma).
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2018, 18:52
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Me parece una iniciativa muy buena la de un nuevo maratón en Galicia.

Ahora se habré la duda que puede pasar con el Maratón de Coruña?, tiene la fecha confirmada pero la falta de información con antelación hace que corredores de fuera vengan pocos y los de casa me da la sensación que se van a ir a Vigo.

Los datos están claros el año pasado 655 en meta en A Coruña, lleva 200 inscritos la Vig-Bay en 1 día.

Se espera el batacazo de Coruña como no muevan su fecha en mi opinión.
manolo76

Novo foreiro
Novo foreiro
14/03/16
1 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Out 2018, 14:27
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Facer 30 km por circuíto pareceme innecesario, mais que un regalo polo xx aniversario pode ser unha tortura. Mira que non aí terreo pa lucirse e quedar un maratón de referencia para todo o norte.
Cando unha cousa funciona, coma e a media (20 anos) intentala estropear cun maratón (super anunciado) nada atractivo... É millor non tocala, poñanse de acordo organización, concellos de Vigo, Nigrán e Baiona, e autoridades competentes e fagan un maratón que quede pa historia e por moitos anos, se queren claro.
Lete

Maratoniano
Maratoniano
13/09/13
0 Carreiras
135 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 21 Out 2018, 18:57
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Inscrito tamén. No 2019 trocarei C42 pola Maraton da Vig-Bay. Non me podería perder semellante festa. E aínda sendo da Coruña de nacemento como son, a verdade é que facer mal as cousas nos últimos anos podelles traer un disgusto potente en canto a participación no 2019 cunha competencia tan potente. Por outra banda, ogallá se consolide un maratón en Vigo, cidade cunha tremenda tradición atlética e que o ten ben merecido. Penso que aínda que dura sería unha maratón referencia pola súa beleza, incluso a nivel estatal. Non todos os circuitos teñen que ser "Monza"para facer marca. O espiríto do maratón é outro na miña opinión. Saúdos
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Out 2018, 19:53
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Hai opinións e opinións. Non estou dacordo con Manolo76 sobretodo co de maratón nada atractivo. A min me encanta e ne apetece infinito facelo porque é na casa e vou a disfrutalo. Sen máis pretensións.
manolo76

Novo foreiro
Novo foreiro
14/03/16
1 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Out 2018, 20:55
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

A min tamén me encantara facela, o único que digo ou poño en cuestión e que con toda a costa que aí ter que facer 10km voltar pa Samil e volver, non sei, penso que o recorrido sería mellorable.
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2018, 9:10
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Sí, el recorrido del maratón es teóricamente mejorable. Pero siendo realistas es el mejor posible sin trastocar mucho la organización de un evento que lleva 20 años estabilizandose. Tened en cuenta que, en principio, se trata de un evento excepcional que no va a repetirse, así que buscar, coordinar y preparar un recorrido diferente es un gran trabajo que quizá no merezca la pena. Así que aprovechar el recorrido de la media es la mejor opción, sin duda. Como hacer un ida y vuelta completo (o vuelta e ida) supondría tener en algún lugar salida/meta y meta en el otro (o viceversa), lo más fácil desde el punto de vista organizativo es mantener una salida y una meta. Con lo cual el recorrido es el obvio, salida en Samil, llegada en Baiona y con un bucle de 21 km en medio con ida y vuelta en el trayecto ya controlado. Así, lo único que hay que añadir es una salida más temprana, dos giros nuevos, y cortar un carril adicional en una parte del trayecto.

Quizá no sea el recorrido más bonito para hacer un maratón, pero cualquier otra variante añadiría una complejidad organizativa brutal. Y ya no digo lo que supondría ese maratón soñado por muchos saliendo del puente de Rande, les diría que prueben a organizarlo ellos y poner en común todos los organismos implicados (incluída Audasa). Soñar es gratis, pero una prueba de estas características necesita mucho trabajo detrás.

Por cierto, un detalle. Si entiendo bien el maratón no está homologado ya que en el reglamento de la media habla de circuito homologado pero en el del maratón no. Tiene lógica por que no van a homologar la mínima variante (los dos giros, más la diferencia de distancia medida por el otro carril) para un evento excepcional, pero creo que puede haber gente que piense que lo está (creo recordar haber oído en algún lado que lo estaría) y quizá se lleven un chasco.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2018, 9:13
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

anpefi escribió:
...
Por cierto, un detalle. Si entiendo bien el maratón no está homologado ya que en el reglamento de la media habla de circuito homologado pero en el del maratón no. Tiene lógica por que no van a homologar la mínima variante (los dos giros, más la diferencia de distancia medida por el otro carril) para un evento excepcional, pero creo que puede haber gente que piense que lo está (creo recordar haber oído en algún lado que lo estaría) y quizá se lleven un chasco.

So informar que no facebook da organización, indicaron que xa está pedida a homolagación a Federación Española de Atletismo.
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2018, 9:30
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

sanmikel escribió:
anpefi escribió:
...
Por cierto, un detalle. Si entiendo bien el maratón no está homologado ya que en el reglamento de la media habla de circuito homologado pero en el del maratón no. Tiene lógica por que no van a homologar la mínima variante (los dos giros, más la diferencia de distancia medida por el otro carril) para un evento excepcional, pero creo que puede haber gente que piense que lo está (creo recordar haber oído en algún lado que lo estaría) y quizá se lleven un chasco.

So informar que no facebook da organización, indicaron que xa está pedida a homolagación a Federación Española de Atletismo.

Pues genial! Gracias por la info. Aplauso
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2018, 9:39
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

cadenaser.com/emisora/...74515.html

Entrevista na cadena ser de Vigo de 5 minutos de duración a Pilar Ruíz, responsable da organización.
Onde se sorprenden da cantidade de inscritos que levan en unha semán, e que indicarán máis novidades e sorpesas a partir do 27 de febreiro de 2019, o día que fai 20 anos da primeira edición da carreira.
Case levan 1/3 das prazas da maratón cubertas e faltan 6 meses.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos