Foros ›
Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 3:37
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

qué historia!! Abraiado

Alégrome de que "non fose nada". Cando lles vexo actitude agresiva a min póñenme moi nervioso e deixo de correr.

Dis "é complicado", e a min paréceme que si, pero a responsable é a persoa, non o can, que debe ser consciente da actitude do animal. O can non tolea dun día para outro e si ves que se tira a por calquer bicicleta ou persoa que pasa correndo telo que levar atado ou con bozal.

Hai moitos cans educados ou ben están afeitos a compartir camiños con outros cans e persoas, pero hainos que non, e o dono teno que saber distinguir o non virche BERRANDO A CEN METROS CANDO O CAN SE BOTA A TI co de "non che fai nada! é moi manso! Chuski ven!! Pasapaquí!!!" e o can ladrándoche a un metro.

-- Chámame "ghose"
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 6:33
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Totalmente dacordo que non se deben cargalas tintas sobre o can, senón sobre os propietarios do mesmo.

De tódalas formas quero pensar que foi un caso aislado, e que sorprendeu, ata, ao seu dono.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 7:42
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

JuanBellas escribió:
Totalmente dacordo que non se deben cargalas tintas sobre o can, senón sobre os propietarios do mesmo.

De tódalas formas quero pensar que foi un caso aislado, e que sorprendeu, ata, ao seu dono.

No seas templado con este tema Juan. Yo voy en la linea de XoseM, son los dueños los responsables, y aunque haya zona de perros libre, si el animal es agresivo tiene que ir atado. Al dueño le basta con un solo ataque para sacar esta conclusión. No es nuestro problema, es el suyo.

Esa es la teoría.

La práctica es un clásico de los diarios. La práctica es prepararse para el encontronazo. Los dueños de los perros son en general responsables en su actitud y civismo, pero basta con uno que no lo sea para crear el mal rollo. En Coruña tenemos varios canes famosos: está el pastor alemán del Monte de Bens, también el dogo del Parque de la Torre. Por no hablar de los entornos menos urbanos que tienen, digamos, distintas reglas (eso afecta más a los ciclistas que a los runners).

Métodos prácticos:

- Simulación de coger piedra del suelo.
- No simulación, efectivamente coger piedra del suelo.
- Correr con un palo.
- Correr con un filete panado en el bolsillo.

Con respecto de los dueños de perros agresivos, yo nunca cuento con demasiada colaboración. Cuando me veo venir la situación, simplemente tengo que sopesar si me apetece tener o no bulla. Depende del día que tenga. Tener una actitud agresiva de cada vez no me parece la mejor solución (acabas loco), como tampoco me parece que sea buena solución ser pasivos siempre.

Es cultural en este país, es muy complicada la solución.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 8:06
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Eu recoñezo que son dos que cando ven un can dos chamados "de raza perigosa", penso moi ben por donde pasar, e si teño que pasar polo seu lado, vou con calma.

E posible que logo non sexa para tanto pero, de entrada, impóñenme respeto.

O que pasa é que este can có que me topei no paseo, non tiña, de ningunha maneira, aspecto de agresivo, ao contrario. Era un can deses, mais ben pequenos, con moito pelo...vamos un can como outro calqueira, que non supón que te fixes nel o mais mínimo.

Non sei se o seu comportamento sorprendeu ou non ao seu dono/a, pero si foi así, quero supoñer que, en adiante, irá atado.

Todos nos sorprendemos algunha vez por primeira vez.

E si é algo que xa lle ten pasado mais veces....entón ahí o dono/a xa ten toda a culpa, claro.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 15:14
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Yo cuando vivía en Coruña tuve varios sustos con perros y discusiones con sus dueños. La cuestión es que si tienes una mascota tienes que educarla, igual que a tus hijos. Hay gente que no educa ni a sus hijos ni a sus perros.

Aquí en Dinamarca los perros están bien educados, no ladran, no corren detrás de los corredores, no se te meten en medio...Dr. Slump puede dar fe.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 18:08
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

corredor101 escribió:
Yo cuando vivía en Coruña tuve varios sustos con perros y discusiones con sus dueños. La cuestión es que si tienes una mascota tienes que educarla, igual que a tus hijos. Hay gente que no educa ni a sus hijos ni a sus perros.

Aquí en Dinamarca los perros están bien educados, no ladran, no corren detrás de los corredores, no se te meten en medio...Dr. Slump puede dar fe.

Seguramente sexa outra cultura....outra mentalidade.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2018, 5:04
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

corredor101 escribió:

Aquí en Dinamarca los perros están bien educados, no ladran, no corren detrás de los corredores, no se te meten en medio...Dr. Slump puede dar fe.

seguro que son cans? Pensando ou igual están alienados por tanta educación e civismo que os rodea Razz


edito: é unha broma eh! Guiño xa arriba puxen a miña opinión (sobre a responsabilidade)

-- Chámame "ghose"
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2018, 5:43
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Estamos de acuerdo en que la culpa es de los dueños, de las personas. Y muy cierto lo de que los dueños lo que hacen es gritar desde lejos que si no hace nada, que si ven aquí...

La verdad es que aquí si oyes ladras un perro es como si oyes un bocinazo, te llama la atención porque es algo que no suele pasar.

Por ponerte un ejemplo cercano, la prima de mi mujer tiene dos perros. Estuvimos allí muchas veces, incluso pasamos fines de semana cuando son las fiestas del pueblo. Bueno, pues solamente les oí ladrar dos veces: una estando en el jardín porque pasaba por la calle un perro vecino y uno de los perros ladró para saludar. La otra, estando en casa viendo la tele porque pusieron un anuncio del zoo, y por lo visto a la perra pequeña no le gusta ver otros animales en la tele.

A mí, corriendo, nunca me ladró un perro ni salió detrás de mí amenazante.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2018, 12:06
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

XoseM escribió:
corredor101 escribió:

Aquí en Dinamarca los perros están bien educados, no ladran, no corren detrás de los corredores, no se te meten en medio...Dr. Slump puede dar fe.

seguro que son cans? Pensando ou igual están alienados por tanta educación e civismo que os rodea Razz


edito: é unha broma eh! Guiño xa arriba puxen a miña opinión (sobre a responsabilidade)

Siguiendo con la coña diré que los daneses son grandes productores de fármacos (fármacos legales, por supuesto), de los cuales también son usuarios los perros. Una pastilla tres ladridos, dos pastillas dos ladridos, tres pastillas uno. Los perros de aquí son usuarios de Estrella Galicia y Don Simón, aparte de ladridos ilimitados, eructan y ventosean, y atacan ...
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Lun, 24 Set 2018, 19:00
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Bueno, pois hoxe, trala carreira de onte en Narón, tocou día de descanso, non tanto pola distancia, 5k, coma polo feito de que esta semana ando de turno de noite, saíndo ás 7 da maña, e para ir a correr o domingo fun sin dormir. E claro, aínda que durmas logo pola tarde, non é o mesmo, aparte de que ese mesmo domingo había que voltar a traballar de noite....

É por iso que hoxe necesitaba descanso....e moita cama Guiño

Despois de moito pensalo, e de ver o calendario de carreiras que me resta ata fin de ano, con esa media maratón Adolfo Ros marcada en roxo, decidín variar os meus entrenamentos a partir de agora, pasando a darlle mais importancia ás tandas longas e non tanto ás series de velocidade curtas.

Por internet adiante hai infinidade de plans e métodos de traballo para preparar esa distancia que, por certo, eu nunca corrín.

Desa forma, calquer consello que estedes a ben dar, será ben recibido Guiño
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 14:31
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Diario de adestramento // Martes 25 de Setembro // Día 9

Onte martes tocaba retomar as cousas tralo descanso do luns no que andaba có depósito do sono na reserva...

Esta semana só haberá tres días de entrenamento, martes, mércores e xoves, xa que o domingo toca ir a Sada ao 10k da Auga, e convén ter, polo menos, un par de días de descanso dende o último entrenamento.

Por iso decidín que esta semana facería un día de series, onte, un día de traballo de pesas na casa mais 1 hora de carreira continua ao 80% e outro día adicado ao simulacro de carreira, neste caso de 10k.

A verdade é que onte petaba o vento que daba gusto, tal e como xa fora o día anterior, polo que buscaba unha zoa algo abrigada que me permitira facer as series, de 300 metros, na menos mala das condiciós.

De todas formas, tampouco puiden librarme do vento que viña de cara a un dos sentidos polo paseo de Xuvia.

Supoño que iso será algo así como correr costas hacia enriba...

Tamén pensei en facer as series tan só có vento a favor, pero si o pensas ben daste de conta de que os entrenamentos son para iso, para entrenar, para poñerte a proba, facendo que coste realmente o esforzo que estás a facer, salvo que toque xornada de recuperación, claro.

Pero si saes buscando a forma fácil de cumplir có día....tampouco é esa a maneira de progresar, ou parécemo a min, vaia.

Tamén vou notando os progresos á hora de afrontar percorridos a mais velocidade.

Hai uns meses empecei con series de 300-400 metros a ritmo de 3:50-4:00, e agora xa me pide o corpo correr a 3:20-3:30

Supoño que na medida que sexa capaz de recortar algo do meu peso, actualmente ando en 77 kg, para 1,75 cm de estatura, tamén podrei rebaixar algo eses ritmos, sen olvidar nunca que xa ando por 52 primaveras, e teño que controlarme un pouco mais...

As sesiós en Strava:
-Quentamento previo: www.strava.com/activit...1865272732
-Series 6x300: www.strava.com/activit...1865273543

Seguímonos leendo compañeir@s de fatigas! Guiño
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2018, 21:50
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Buena carrera la del domingo en Narón. Y gracias por poner perfil y fotos de la de Sada en el foro y en strava. Yo me estrenaré en Sada este domingo y viene bien situar donde están las zonas de cuesta.

Respecto a la media maratón yo no puedo dar ni un consejo... solamente he hecho 6 y la más rápida fue la primera, en la que entrenaba poco y mal. Más tarde seguí durante un tiempo un plan de entrenamiento que tienen colgado en la web de la media maratón de Gijón. Me gustaba más que nada porque era capaz de entenderlo. Mr. Green Mr. Green
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 8:35
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Sobre o que comentas da media maratón, eu de plans non sei moito, porque nunca tiven un e son un pouco caótico e desastre nese sentido (aínda que cada vez menos, pois intento facer algúns bocetos para ter unha idea do que podo ir facendo). En calquera caso, o único que che podo dicir é que non teñas medo a levar ritmos lentos nas tiradas longas e a descansar varios días á semana. Penso que ás veces adestramos a ritmos moi altos (demasiado próximos ao ritmo de carreira) e que non descansamos o suficiente. Dígoo sen ter agora en mente os teus ritmos, dado que aínda que os teño visto en strava, non os analicei con detalle xD Pero iso, o meu consello é non ter medo a facer esas tiradas longas bastante máis lentas do ritmo obxectivo e a descansar si ou si varios días á semana, aínda que ao corpo non o pida.
Ánimo e noraboa! Que como ti dis, xa se nota moita melloría! Aplauso
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 10:26
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Taser.



Mejor dos. Uno para el perro y otro para el perrero.

Bienvenido a los diarios.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2018, 13:05
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

beuckelssen escribió:
Buena carrera la del domingo en Narón. Y gracias por poner perfil y fotos de la de Sada en el foro y en strava. Yo me estrenaré en Sada este domingo y viene bien situar donde están las zonas de cuesta.

Respecto a la media maratón yo no puedo dar ni un consejo... solamente he hecho 6 y la más rápida fue la primera, en la que entrenaba poco y mal. Más tarde seguí durante un tiempo un plan de entrenamiento que tienen colgado en la web de la media maratón de Gijón. Me gustaba más que nada porque era capaz de entenderlo. Mr. Green Mr. Green

Grazas e de nada Guiño

O de poñer os perfis das carreiras é algo que pretendo facer a cada carreira que vou, polo menos estas primeiras veces, que están sendo as miñas primeiras veces nas mesmas, e paréceme boa cousa o ter unha idea de antemán por donde poden vir as cousas.

E como a min gústame compartir as cousas por Internet....pois iso Guiño

A min tamén me parece moi importante o ser capaz de entender aquilo que estou a facer, por iso xa estou mirando cousas....persoalizándoias....A ver que sae de ahí.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos