Foros ›
Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2018, 19:16
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

corredor101 escribió:
Vale, está bien. Lo de los calcetines técnicos tienes razón. Ayudan también a evitar ampollas. Yo me decidí definitivamente por usar calcetines técnicos el primer invierno que me tomé en serio lo de correr y me compré mallas largas, porque con los calcetines de algodón donde coincidía con las mallas me salían granitos del sudor.

Por otro lado: series, cambios de ritmo, cuestas, rodajes largos, carreras populares...vale, vale, pero acuérdate de descansar de vez en cuando que es muy importante.

Claro claro que hai que descansar, pero estamos en Galicia, e a nada empezará a chover, e con algo de orballo non me importa, e mais, incluso gústame correr con algo de auga, pero cando choiva de verdade non sairei.

Aparte que por mor do meu traballo a turnos, hai días que ando bastante canso e tamén virá descanso (obrigado) por ahí.

Aínda que tamén teño que decir que desde que salgo a correr de forma mais habitual cánsome menos en cada unha das facetas ao longo do día.

Nótase, e ben.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2018, 19:34
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Diario de adestramento // Mércores 12 de Setembro // Día 3

Bueno, pois hoxe tocaba facer algo de cambios de ritmo procurando mantelos no tempo, para irse acostumbrando a eses umbrais e ir amoldano o corpo a esas exixencias.

Tras uns 20-25 minutos de quentamento previo iniciamos as series de Fartlek, no meu caso piramidal, incrementando o tempo para logo volvendo a reducilo.

Aquí teño que decir dúas cousas. Por un lado ás veces cóstame ir a ritmos claramente mais lentos. E como si o corpo fora acostumbrándose a ritmos mais vivos e, de maneira instintiva, pedírame correr mais rápido. Pásame tanto no momento do quentamento suave como na fase de Fartlek na que hai que ir mais lento.

Por outro lado, estou empezando con bloques de minutos. Así a miña pirámide é :1-1, 2-2, 3-3, 2-2, 1-1, e decir: 1 minuto intenso...1 minuto suave, 2 minutos intensos....2 minutos suaves.....etc., pero noto que eses tramos de un só minuto fanse moi curtos. Supoño que como consecuencia do melloramento físico que estou experimentando dun tempo a esta parte.

Nas vindeiras semanas mirarei de aumentar o tempo en cada unha das fases, porque o ritmo si teño claro que debe ser o que persigo actualmente, que é correr a ritmo de 4 min/km nos sectores rápidos, e logo baixar claramente a 5:30, 5:40 nos lentos.

En canto sexa capaz de dominar ese ritmo en carreira de forma natural, como agora domino 4:20, pois entón xa será cuestión de aumentar tamén o ritmo nesas fases rápidas.

Como sempre, tedes en Strava as actividades:

-Quentamento previo: www.strava.com/activit...1837331728
-Fartlek piramidal: www.strava.com/activit...1837332315

Seguímonos leendo compañeir@s de fatigas! Guiño
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2018, 21:07
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Diario de adestramento // Xoves 13 de Setembro // Día 4

Hoxe tocaba facer algo de traballo con pesas e abdominais na casa, por 1 hora, para logo continuar con outra hora de carreira a un ritmo tal que anduvesen as pulsaciós a un 80% da miña máxima.

Tendo en conta que a miña máxima anda por 180, debería facer esa carreira tratando de manterme en 143-145 pulsaciós por minuto. Desa forma iremos traballando na zona que todavía andamos ben de respiración, zona na que se soe decir que seríamos capaces de manter unha conversa con un compañeiro de carreira (que non de máster....)

Hoxe daba moito vento de cara, de tal forma que decamiño chegaba a esas pulsaciós, polo que tiven que reducir a velocidade mais do normal para mantelas sen irme moito enriba.

O motivo real de meter estas tandas longas a baixo ritmo, pero tampouco máis baixo do 80% da máxima, e doble.

Por un lado está o feito de que, a o ir entre dous días de intensidade alta: onte intervalos, e mañá costas e velocidade curta, ou ben descansaba, que será o que faga mais dunha vez, ou ben saía a facer algo de non moi alta intensidade.

E por outro lado está o feito de querer mellorar ese umbral que nos permita ter mais capacidade de aguante nas carreiras, sobre todo nas longas, coa vista posta na medio maratón de Decembro.

Como sempre tedes as actividades en Srava:

-Quentamento: www.strava.com/activit...1839510610
-Tanda longa: www.strava.com/activit...1839522286

Veña, seguímonos lendo compañeir@s de fatigas! Guiño
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2018, 15:24
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Diario de adestramento // Venres 14 de Setembro // Día 5

Bueno, está claro que non sempre se podrá escribir o mesmo día que realices o adestramento.

Para onte venres tiña planificado algo de velocidade intensa e non moi longa, 100 metros, así como dar unhas subidas a unha costa de por aquí cerca duns 200 metros ao 6% de desnivel medio.

O de dar eses largos de velocidade é curioso.
Lembro ben cando, tras unha longa inactividade de varios anos, quixen retomar o tema e non era capaz de correr unha distancia coma esa de 100 metros.

Quero decir, que non era capaz de manter un ritmo alto ( de spring ou algo que se lle asemallase) nesa distancia. Decamiño notaba como que se me iban as pernas....era unha sensación moi rara, sí.

Hoxe en día as cousas son ben distintas, tanto que no tramo que marquei entre unha farola e unha fonte no paseo marítimo (mirando os metros polo GPS do reloxio), houbo veces que, inconscientemente, pasábame de esa distancia.

Iso é algo que ven no pack da mellora física: podes manter unha alta intensidade de esforzo por un maior tempo que hai uns meses.

Algo similar notei á hora de subir a costa, un lugar no que hai un par de anos apenas podía chegar á mitade (100 metros) a bon ritmo. Cansábame moito e non podía seguir con outros 100 metros mais hacia enriba se quería manter ese ritmo.

A día de hoxe, como digo, as cousas son moi diferentes, e noto como as cousas parecen ir cambiando dun día para outro, sobre todo no referente a ser capaz de manter un ritmo alto de pulsaciós por mais tempo.

Xa digo que mentres teñamos tempo adecuado para saír a correr debemos aproveitalo. Cando cheguen os días de chover ata decir basta e apenas poidas saír da casa para meterte no coche....entón ahí haberá que espaciar mais os adestramentos, pero mentras poidamos debemos ir combinando tiradas longas aeróbicas con outros exercicios mais anaeróbicos, para adestrar ben esa zona e facela o mais extensa posible de cara a aguantar altos ritmos.

Coma sempre, tedes en Strava as actividades:

-Quentamento previo: www.strava.com/activit...1841482769
-Series de velocidade e costas: www.strava.com/activit...1841483076

Seguímonos leendo, compañeir@s de fatigas! Guiño
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 17 Set 2018, 10:53
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

JuanBellas escribió:
Diario de adestramento // Venres 14 de Setembro // Día 5
[...]
Xa digo que mentres teñamos tempo adecuado para saír a correr debemos aproveitalo.

[..]

ahí tes razón

Que sigas mellorando e sobre todo pasándoo ben con saúde Guiño

-- Chámame "ghose"
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mar, 18 Set 2018, 14:42
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

XoseM escribió:
JuanBellas escribió:
Diario de adestramento // Venres 14 de Setembro // Día 5
[...]
Xa digo que mentres teñamos tempo adecuado para saír a correr debemos aproveitalo.

[..]

ahí tes razón

Que sigas mellorando e sobre todo pasándoo ben con saúde Guiño

Grazas! Guiño
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mar, 18 Set 2018, 14:58
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Diario de adestramento // Luns 17 de Setembro // Día 6

Bueno, pois outro día mais que vamos avanzando mentres somos capaces de apreciar os pequenos avances.

Neste caso tocaban unhas series, tras uns minutos de quentamento.

Dende a semana pasada decidín aumentar algo a lonxitude das series mais longas, as de 800 metros, e pasalas a 1000.

O primeiro día notei que non era capaz de continuar coas segundas series de 400, pero onte xa puiden facer alo menos dúas.

É certo que con bastante esforzo, pero nadie dixo que isto iba a ser un paseo polo parque...

Os entrenamentos coido que son para eso, procurando misturar ben momentos mais suaves con outros que nos poñan realmente a proba.

Ademáis, hai outro detalle que xa comentei noutra ocasión, e é que o corpo cada vez pídeme correr mais rápido. E claro....cando aumentas a distancia....e poido asegurar que esos 200 metros dan para abondo, ¿eh?

Un detalle que sí estou notando, eu que non son moito de andar pesańdome, nin cada pouco, nin cada moito (xa non recordo a última vez que o fixen.....), é que vou reducindo talla de roupa. Despois de moitos anos de noivo coa 44 (tras pasar antes pola 46....), resulta que vou mercar uns pantalós e.....¡ a talla que me sirve e a 42!....e o mesmo pasa cos pantalós de correr que comprei este día. Tras probar a talla L (a miña ata o de agora), resulta que a que mellor se adapta a min é a M....

Pois nada....a seguir recortando que aínda hai marxen Guiño

Como sempre, en Strava tedes as actividades:

-Quentamento: www.strava.com/activit...1848369605
-Series: www.strava.com/activit...1848370367

Leémonos compañeir@s de fatigas!
Pollastre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/01/14
16 Carreiras
508 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 18 Set 2018, 20:39
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Bienvenido a los diarios, Juan Bellas.
Soy de la misma opinión que tú. Aunque uno no se plantee objetivos ni marcas ni nada de eso, la variedad de entrenos permite evitar la monotonía y te mantiene siempre activo.
Me parece que coincidimos en muchas cosas, excepto en que a ti veo que te gustan mucho las series cortas. Yo las detesto de siempre, aunque en todos los programas de entrenamiento las ponen. Y ahora con más años, casi me da hasta miedo pegar un sprint y quedarme enganchado en una de esas.
Saludos y seguiremos tus andanzas y correrías.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 17:13
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Pollastre escribió:
Bienvenido a los diarios, Juan Bellas.
Soy de la misma opinión que tú. Aunque uno no se plantee objetivos ni marcas ni nada de eso, la variedad de entrenos permite evitar la monotonía y te mantiene siempre activo.
Me parece que coincidimos en muchas cosas, excepto en que a ti veo que te gustan mucho las series cortas. Yo las detesto de siempre, aunque en todos los programas de entrenamiento las ponen. Y ahora con más años, casi me da hasta miedo pegar un sprint y quedarme enganchado en una de esas.
Saludos y seguiremos tus andanzas y correrías.

Un abrazo!
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 17:23
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Diario de adestramento // Martes 18 de Setembro // Día 7

Pois outro día mais que escribo a touro pasado, xa que non é doado facelo o mesmo día do entrenamento. De feito dentro dun pouco sairei a facer o entrenamento de hoxe Mércores....

Ben, pois onte foi un de eses días nos que te plantexas correr suave, con ritmos por enriba de 5 claramente, pero que logo sae todo ao revés.

Xa dixen mais veces que é curioso, á vez que alentador, ir comprobando como o corpo pídeche mais cada vez, incluso para as series de quentamento, nas que por veces, sin darme de conta, estou correndo algo mais rápido do que debera.

Pois onte pasoume algo parecido, que pretendía correr por enriba de 5 min/km., e cando me din de conta estabaio facendo a 4:40-4:30....

Ahí amoderaba algo, para logo, algo mais tarde, volver a estar correndo mais rápido.

Nos 3-4 kms. finais xa decidín non ir tan lento apretar un pouco mais e acabar o último km. a 4:08 min/km.

Ao final quedoume, sen pretendelo de antemán, unha serie bastante chula de 10k con ritmos variados ao seu longo, algo que tamén está ben, facendo que evoluciones a mellor no teu estado de forma.

Coma sempre, en Strava tedes as sesiós:

-Quentamento: www.strava.com/activit...1850480092
-Tanda 10k: www.strava.com/activit...1850481158

Seguímonos leendo compañeir@s de fatigas! Guiño
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 17:51
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Como es eso de correr por la vía del tren debajo de la AP9? Hay una senda peatonal o algo no?

El finde nos acercamos por allí con las bicis fijo.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 20:06
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

freakyrunning escribió:
Como es eso de correr por la vía del tren debajo de la AP9? Hay una senda peatonal o algo no?

El finde nos acercamos por allí con las bicis fijo.

Hai unha ponte de madeira paralela á vía do tren que conecta Neda e o Couto.

Estivo pechada esta temporada, pero creo que xa a abriron.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 19 Set 2018, 20:24
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Diario de adestramento // Mércores 19 de Setembro // Día 8

Hoxe era día para facer unha especia de simulacro da carreira que nos espera este finde, que non é outra que a de ASOTRAME en Narón: www.carreirasgalegas.c...e8921dc38b

Normalmente, se as circunstancias non me fan cambiar os plans, xa dixen que tiña pensado saír a entrenar de luns a venres tódalas semanas, salvo cando haia carreira o fin de semana, que pararei os mércores, como neste caso, cun simulacro de carreira que pretendo facer ese finde.

Por esemplo, para o fin de semana que ven está a de 10k de Sada, entón o simulacro dos mércores será sobre esa distancia.

É unha forma de mentalizarse.

Despóis descanso de tres días ata o día sinalado.

E hoxe tocaba facer un 5k a un ritmo axeitado, sempre tendo en conta que logo, en carreira, andaremos entre 10 e 15 segundos por km. máis rápidos.

E iba bastante ben, a unha media de 4:14 nos 3 primeiros kms....ata que me topei con un can.

Que cando vas correndo se che acerque un can e corra ao teu lado é algo ao que un xa está acostumbrado. O problema ven cando ese can trae intenciós algo confusas.

Non lle din importancia e seguín correndo, pero o can continuaba detrás miña. Xa escoito como a, supoño, propietaria, berra por él, pero non lle fai caso, e entón noto como se me lanza ao muslo pola parte traseira e noto os seus colmillos.

Tampouco é que fose unha trabada como tal, pepro notei molestia, asusteime.

E claro, parei. Notei algo no muslo pola parte traseira, así como pequenas marcas no pantalón.

Xa non fun capaz de continuar.

Logo, ao ducharme, sentín algo na perna ao resbalarme a auga. Miro ben, xa que estaba por detrás e apenas se vía, e xa vexo unha pequena marca.

Non é grave, pero si molesta algo ao pasar a auga por ahí.

En fin....sesión truncada polas cisrcunstancias, supoño, imprevisibles.

Agora descanso ata a carreira do domingo.

As sesiós en Strava:

-Quentamento: www.strava.com/activit...1852807685
-Sesión 5k, máis ben 3k: www.strava.com/activit...1852808083

Seguímonos leendo compañeir@s de fatigas! Guiño
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 8:39
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Os inveitables cans e os seus donos. Como para denunciar a trabada... Que non sexa nada e non te inflúa nos entrenos
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 20 Set 2018, 9:40
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Meigalicix escribió:
Os inveitables cans e os seus donos. Como para denunciar a trabada... Que non sexa nada e non te inflúa nos entrenos

Grazas!.

Non, non creo que afecte en nada, aínda que as marcas seguen ahí....pero o susto leveino.

É un debate moi recurrente, mais vello que o mexar de pé, pero sempre se comenta se os cans deben ir atados ou non, xa non digo con bozal, en parques, paseos o similares.

No mesmo paseo de Xubia hai unha zoa delimitada para soltalos, e ahí andan como queren, pero no resto do traxecto....non teño eu moi claro que deban andar ceibos.

Igual que se me lanzou a min pódese lanzar a un neno que ande xogando por alí cerca, correndo cós seus amigos.

Non sei....é complicado, a verdade.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos