Foros ›
Axuda adestramento media maraton sub 1h40min
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mrzapas

Novo foreiro
Novo foreiro
4/07/14
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Xuñ 2018, 13:42
Asunto: Axuda adestramento media maraton sub 1h40min

Boas!
Levo un ano de moito traballo e casi non fixen exercicio e engordei 6 kilos. Agora xa teño tempo e teño como obxetivo correr a media maraton adolfo ros en decembro e facela en 1h 40min ou menos. Miña mellor marca nunha media foi 1h 35min e ahora mesmo estou moi baixo de forma(estoy correndo os 10k a 5:30) pero creo que teño moitos meses por diante para recuperar a forma e chegar bem o dia da carreira.
Vos quería pedir se me podedes dicir un plan de adestramento para facer sub 1h40min? Espero vosas respostas. Un saludo xente!
Craseski

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/10/14
0 Carreiras
178 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Xuñ 2018, 10:40
Asunto: Re: Axuda adestramento media maraton sub 1h40min

Combinación de series largas (600m hasta 3000m) dependiendo de si esa semana trabajaras volumen o carga pero eso esta relacionado con todo lo demás, ejercicios de fuerza y ejercicios de tobillos y dos tiradas largas de menos ritmo a mas ritmo.
Yo te recomendaría hacer el primer mes basado en el fondo y ganar fuerza y después empezar a hacer series. Si tuvieras tiempo no seria tan descabellado hacer series cortas de 400 o 500 metros.
En cuanto al descanso entre series eso ya depende de si quieres ganar velocidad o trabajar el ritmo seguramente lo más óptimo serian descansos superiores a dos minutos(eso es algo que tienes que ver tu que eres el que mejor se conoce y sabe cuanto se puede exprimir).
Por lo demás unos consejo, los entrenamientos tienen el problema de que son casi intransferibles lo que le funciona a uno a otro puede que no, el segundo es que al principio hagas lo que hagas veras que casi no mejoras nada... Pero si que estarás mejorando lo único que como estarás cargando no se verán tus esfuerzos recompensados, así que paciencia y confía y por último la dieta y los descansos son los mejores aliados de los entrenamientos
Un saludo y mucha suerte!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos