Foros ›
IV Carreira do Entroido Concello de Vigo ( 11-02-2018 )
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 11 Feb 2018, 22:46
Asunto: Re: IV Carreira do Entroido Concello de Vigo ( 11-02-2018 )

sanmikel escribió:
Dentro de unha carreira sen custo, non tería nada que decir de mellorar, ou como crítica "constructiva". Pero parace que en esta carreira non as oen:
-Non entendo o de non entregar os dorsais o día da carreira.
-Carreira gratuita, e entregase uns premios económicos considerables para os primeiros clasificados. Estaría moito mellor fometar que a xente veña, dando maís premos en disfraces e grupos disfrazados.
- ¿Sen auga no paso por meta do km 5? Sinto, pero iso non é xusto, sobre todo para os que ían disfrazados ata as orellas de roupa.
- ¿Sen duchas? ¿Organizada por o concello e non se xestiona?
Erros fácilmente solucionables, sempre que se queira
Por o demáis carreira sen máis que engadir, salvo que é vigo, e o pérfil é o que é.

Grazas a organización, protección civil, policía e voluntarios, pero por favor que isto chege a quen corresponda.
Un saúdo.

Totalmente dacordo co que dis, o tema é que levan 4 edicións e todo sigue igual. É sorprendente que unha Carreira gratuita no centro de Vigo ás 11 da mañá tan só consiga reunir a poco máis de 340 corredores, e eu sería partidario de empregar parte dos 1.200 euros en premios en traer animación musical, ou facer un sorteo para os cativos, etc...ahí está o exemplo da San Silvestre viguesa, unha proba non competitiva, festiva, e que reúne a milleiros de participantes.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2018, 17:00
Asunto: Re: IV Carreira do Entroido Concello de Vigo ( 11-02-2018 )

Antes de nada dar as grazas a Davidtorron, por recollerme o dorsal e entregarmo antes da carreira.

Bo detalle o do gardarroupa, ainda que como ben comentou Sanmikel, esta carreira presenta en cambio outras deficiencias.

Tras deixar a mochila no gardarroupa, (fun en tren, polo que para min foi un gran servicio). Quentei 5 minutiños e atopeime con 3 cracks do foro disfrazados DrSlump, Litho e Sanmikel, pequena charleta e xa nos chaman para a saida. Gran cantidade de xente disfrazada o que lle daba un bonito colorido a mesma.
Saida moi lenta, xa que a facemos costa arriba e saín de bastante atras, ao tratarse de 2 voltas, decido tomarme a 1ª coma un recoñecemento do perfil, que é moi parecido ao da Media de Vigo (en diferentes edicións).
Paso a 1ª volta en 24 minutos oficial, indo moi cómodo, así que tento aumentar o ritmo un pouco e ainda que ao remate iba un pouco xusto, os 2 derradeiros Kms. foron os máis rápidos da carreira, xa que axudaba que eran eminentemente en baixada. Para un crono final de 47'30", que me deixa máis que satisfeito, xa que ademáis hoxe teño as mesmas molestias na rodilla que o sábado.
Ainda que non chovera nada en todo o tempo, aos 5 minutos de rematar empezou a chover, polo que tras coller as miñas cousas, xa me fun para a estación de tren sen cambiar, e fixen nos baños un pequeno aseo personal de urxencia.
runrunrun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/13
60 Carreiras
71 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2018, 18:24
Asunto: Re: IV Carreira do Entroido Concello de Vigo ( 11-02-2018 )

Carrera chula, con poca gente disfrazada para ser carnaval, gratis que hoy en dia pocas quedan ya asi, un pena no gestionar el tema duchas, para los que vamos de fuera es una putada marchar sudados y mojados, nos respeto la lluvia. Gracias al DoctorSlump (ahora ya lo tengo controlado) por esa recogida y entrega de dorsales con una puntualidad británica.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2018, 19:17
Asunto: Re: IV Carreira do Entroido Concello de Vigo ( 11-02-2018 )

runrunrun escribió:
Carrera chula, con poca gente disfrazada para ser carnaval, gratis que hoy en dia pocas quedan ya asi, un pena no gestionar el tema duchas, para los que vamos de fuera es una putada marchar sudados y mojados, nos respeto la lluvia. Gracias al DoctorSlump (ahora ya lo tengo controlado) por esa recogida y entrega de dorsales con una puntualidad británica.
Por la de veces que te lo he señalado con odio en Viana ya podías conocerlo ya Silbar
Me alegro que lo disfrutarais.
runrunrun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/13
60 Carreiras
71 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2018, 19:29
Asunto: Re: IV Carreira do Entroido Concello de Vigo ( 11-02-2018 )

Andrés61 escribió:
runrunrun escribió:
Carrera chula, con poca gente disfrazada para ser carnaval, gratis que hoy en dia pocas quedan ya asi, un pena no gestionar el tema duchas, para los que vamos de fuera es una putada marchar sudados y mojados, nos respeto la lluvia. Gracias al DoctorSlump (ahora ya lo tengo controlado) por esa recogida y entrega de dorsales con una puntualidad británica.
Por la de veces que te lo he señalado con odio en Viana ya podías conocerlo ya Silbar
Me alegro que lo disfrutarais.

Hombre Andrés, como me dejaste tirado este año en Viana, desde luego no me lo esperaba, después vas a correr a lalín y faltas al carnaval, umm no se si te estaras enamorando o algo asi, pero estas fallando mucho Silbar
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2018, 19:31
Asunto: Re: IV Carreira do Entroido Concello de Vigo ( 11-02-2018 )

Eso me pasa por bocazas Disimulando
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2018, 20:35
Asunto: Re: IV Carreira do Entroido Concello de Vigo ( 11-02-2018 )

Sí, el DoctorSlump se portó en el tema de los dorsales.
Si en ese aspecto estuvo a la altura de lo que se espera de él, en el tema del disfraz arrasó. Y mira que nos tiene acostumbrados a cosas raras...
Pocas performances más originales se han visto, no digo ya en las carreras si no en las cabalgatas de carnaval propiamente dichas.
También estoy de acuerdo, con Sanmikel que una carrera dedicada al entroido no puede no tener un apartado donde se premien los disfraces más currados y originales, aunque solo fuera simbólicamente.

Homo homini gallicus canis
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 13 Feb 2018, 21:22
Asunto: Re: IV Carreira do Entroido Concello de Vigo ( 11-02-2018 )

Carrera entretenida,aunque correr disfrazado no es lo ideal,nos respetó la lluvia,y estoy de acuerdo en que un avituallamiento intermedio no vendría mal

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos