Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2017, 13:05
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Xa era hora de rescatar este pobre diario do fondo do foso do foro (moitas "os".
A semán pasada iniquei que ía intentar seguir un plan de adestramento, pero iso será para despois de Vilagarcía.
Tamén dixen que ía intentar facer 4 saídas a semán, pero iso tamén para despois ...
Por o demáis a semán pasada foi moi pobre.
O luns 13,un trote de 40m, 8k
O martes uns cambios de ritmo de 10x400 a ritmo de 3:40 aprox, 11k.
Día 15, descanso obrigado.
O xoves, fixen unha rodaxe moi cómoda. 65m, para facer 13k a 5:00 aprox.
Despois pachanga de futbol sala de 1h:30m, cos colegas.; voltei o vício, pero debido a que como me doían os xeonllos ,decidín probar se me doía algo máis, e unha cousas levou a outra, e leveo dende xuño, todos os xoves xogando unha pachanga de 90minutos.
Venres nada, sábado nada.

Domingo, case nada 500m onde me sacaron os cores.
A peque maior tiña un cross escolar e a acompañei. Como so íamos correr e marchar, pois tiñamos plans, non levei nada. A condenada fixo podium , é non quixo marchar así que nos quedamos a entrega de premios. Para máis inri, había carreira de pais, é un servidor correu con vaqueiros, pois había que contribuír.
500m, 250 en pequena baixada e 250 en subida. Me sacaron os cores, e rematei con ácido láctico por as nubes. Pedazo de 3 sprints me larguei para pillar a algúns... Que locos están algúns, era peor que unha popular a full!!
O meu non son as carreiras curtas, xa o teño claro!!
Semán con 275 minutos de actividade e 33km
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2017, 13:11
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Luns 22, rodaxe.
Quería facer unha rodaxe, pois vou moi curto de km(por decir algo) para facer a MM Vilagarcía do domingo.
3.5km ata castrelos a 4:50, depois, 3k a 4:35, 3k a 4:25, e depois 5 a 4:40 (era para facelos a 4:20, pero veu maikel, e preferín ir acompañado con él, pois me estaba aburrindo por o anel)
3 km de volta a casa, o primeir oa 4:30, e dos dous úlitmo a 4:50.

En total, 17.5km é 1:21:17
ppm 143, peso 56.1 kg.

Voltamos!

pd: me doían os dous xeonllos, pero vamos a pensar que foi por estar tanto tempo enriba deles, e por ir a un ritmo lento que fai sempre o noto moito máis.

Editado: peso 65.1 kg.


Última edición por sanmikel o Lun, 27 Nov 2017, 7:24; editado 1 vez
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2017, 15:19
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Cuidado Óscar, que si las armas las carga el diablo, al futbito lo carga el traumatólogo.

Homo homini gallicus canis
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Nov 2017, 9:50
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Boas Guillermo, sabemos que para as articulacións e malo, moi malo. Sen embargo cando xa estaba desesperado na miña andadura no deserto sen poder entrenar dende abril a xullo, o non ter melloría, dedicín tirar a casa por a ventá, e me prantei.
A raíz diso, alá por as 24 horas voltei a 2-3 saídas a semán, e agora estou neste compas.
O fútbol me xenera outra sensación distinta a correr, so pensas en xogar e no equipo, non eres capaz a pensar en outra cousa.

Ademáis non me doe absolutamente nada cando xogo o fútbol e trotando algo.

Agradecer a Suso ese bonito comentario para que non me olvide de cales son os termos por os que ten que ir o diario, xa sabes, a cabra tira o monte.

Martes 22, 9km, 41minutos:
10 cambios de ritmo de 1 minuto a ritmo moi cómodo, 4:00 aproximadamente, o resto de km 4:45.
So quería rodar e darme algo de alegría, pois hoxe teño pensado facer unhas series de 1000 a ritmo aproximado do ritmo que teño pensado levar na media o domingo.
Xa contarei..
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 23 Nov 2017, 13:14
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

pois vamos a contar pouco....
Mércres, Anel de Castrelos, intento de series...
Saquei tempo, para ir un pouco antes, pois facía vente e parecía que ía chover, e me acerquei as 18:30 o parque.
3.5 km de quecemente a 4:45 ou así, con moito vento na zona de 700 o 900.
As pernas parecía que as tiña entumecidas, e xa non tiña moi claro que fose poder facer a series.
Era para 7x1000 a ritmo de 3:50.
Os 500m da primeira xa estiven a punto de abandoar, pero aguantei e saiu a 3:54. A recuperación era de 2 minutos, pero tiña pensado facelo como sempre, reducila a 1:, pero non foi a caso me facía falta,
A segunda tampouco mellorou nen as pernas nen as sensacións, e saiu a 3:54.
Na úlitma xa por o 500 había decidido que con esta me ía para a casa, entre as sensacións, vento, e que quería empezar a chover así o decicín. Saíu a 3:47, pero o esforzo que sentín e que estaba indo a tope.
500m para o coche e fin.

Vamos a procurar descanso para ver como estou para Vilagarcía, ainda que hoxe teño o compromiso do futbol sala (esta vez non irei correr antes para non cansarme).
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 7:28
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Menos mal que teño a amigos lendo os diarios e se atreven e decirche que estás moi delgado . Un puco si claro, pero con respecto a fai 6 meses, non como por alá no 2014. Fé de erratas: son pequeno, pero non estou nos osos; día 11 de novembro 65.1 kg en vez dos 56.1. (Na miña etapa de maioría de idade (21 anos),nunca tiven ese peso, me daría igual, con unha condición, non pasar fame...
Vamos o grano, e actualizamos.
Xoves 23, 1 hora de futbol sála.
Venres e sábado nada de nada.
Domingo unha das miñas carreira prefereidas, Media Maratón de Vilagarcía, o lado da miña casa de nacemento, pouco desprazamenteo.
Recollida moi áxil do dorsal e da camiseta, xa empezamos a saúdar a moitos coñecidos, Monte, Dr Slump, Moncho, Isaías, César, Miguel...
Tomei café con Gefreiter e una amigos, e cando me dei conta xa pasaban das 10:00, se me había olvidado a fotokedada.
Chegamos pero alí so estamabos poucos amiguetes, o final unha mini fotokedada con Gefreiter, papero, pepe losada e algún máis, nos vamos o coche, e o voltar unha macroquedada montada de aupa... como quen di todos os participantes nas escaleiras. Vilagarcía ten o record de fotokedadas multitudinarias, sen lugar a dúbidas.
Pouco quecemento, e saída case sen aviso.
A verdade e que non pensei nin que tempo quería facer, pois despois das series abortadas do mércores, non tiña nin idea.
Me coloquei en unha posición cómoda, onde creía, pero os 300m xa tiña diante uns 80 corredores como mínimo, eu flipaba. Saída moi cómodo, pero cando vin que ía con algún que sabía que ía para 1:20 e que sei que van moi estables, baixei o ritmo, para non pasarme.
Primer km a 3:45, sen despeinarme, me relaxei e deixei que fosen máis tranquilos, todos os pasos de tempo por os km homologados do circuíto.
Km 2 e km 3 a 3:56 calzados. Aquí ía en cabeza dun grupo de uns 15 corredores, onde un deles me recoñoceu de lebre do ano pasado.
Km 4 e 5 a 3:57 de media, xa era descarado, nin un relevo, era oficial: era a lebre de 1:23, nin un relevo, todos detrás, incluso en un tramo de uns 300m que daba un pouco o vento.
No seguinte saíu a 3:52, peguei un pequeno cambio para ver se algún se enteraba pero nada, todos me seguiron.
Km 7, 8 e 9 a 3:56 de media, todos a eses ritmos, pouca animación ,pero gaiteiros en varios puntos do recorrido que algo máis ameno o facían. No km 7 Pepe Losada, se vai, e ainda que vou ben, decido non seguilo.
Km 10 39:09.
km 11, 12 e 13 en 3:56, non camiou nada o panorama, xa que incluso me decían que ía moi constante, un grupo de uns 12 corredores.
En Vilaxoan, vimos moi pegada a nos nunha curva a lebre de 4, non lle levamaos nen 30 segundos, algúns pensaban que ian mal os cálculos, pero eu lle dixen que íamos para 1:23 baixos mantendose así.
O 14 sae e 3:59 en unha zona con uns 300m que nos da vento (so en dous tramos moi pequenos en todo o recorrido, non afectou case nada o vento).
15 e 16 en 3:54, o grupo se ruduce un pouco pois 2 corredores se van e algúns se quedan (eu xa non miro atrás me da igual), quero apretar máis pero as pernas xa empezan a queixarse, noto a falta de km, vou canso. Olvidome delas e sigo, 17 en 3:54 18 en 3:58, con un tramo de un pouco vento.
Faltan 3 km, podería pegar un cambio de ritmo e rebaixar un pouco , pero non me vexo con gañas, así que simpremente manteño e me deixo levar, ainda que ese esforzo fai qu eo 19 e 20 salgan en 3:50, e o úlitmo km en 3:45, e entrada en meta sen esprintar.
Podía haber sido unha motivación no km 17 ir a por Pepe que estaba a uns 100m miña, pero non foi aliciente suficiente para min, ademáis de que non quería quitarlle o seu momento facendolle unha pasada das de Mateo.
Tempo final de 1:22:23, un pouco lonxe do 1:21:04 que teño aquí fai 2 anos, pero a segundos das outra miñas marcas.

Saíu ben, controlei mentalmente o ritmo e non me deixei ir, pois sabía que o podía pagar nos km finais.
Unha posición de carreira moi discreta, 71 de 375, con un 27% dos chegados por debaixo de 1:25, e unh 48% por debaixo de 1:30, que non é broma!!!

Despois saúdos, conversas, moitas conversas, chocolate con churros, ducha, entrega de premeios e unhas cervexas en Vilgarcía; andres, xb74, césar, isaías, manu, moncho, dr. slump, e a archipremiada e mmp Montse, da que se ten que felicitar...

So me queda felicitar a Gefreiter que o final consigueu baixar o meu tempo de media, por o menos xa ten un hito máis que conmemorar.. Silbar

Como curiosidade o ano pasado un rapaz que veu conmigo no grupo de 1:25, este ano fixo 1:20 pelados...
Aquí o que non correo voa.. Despois din que non entrenan.....
Como detalle, moi pouca participación femenina, case ínfima.

Mulcularmente ben, un pouco cargado o xemelgo esquerdo pero nada grave.
1:22:23, MediaMaratón, 3:54, 170ppm, 65,0 kg.
O luns descansei, e hoxe non sei...


Última edición por sanmikel o Mar, 28 Nov 2017, 12:04; editado 4 veces
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 8:36
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Buena carrera. Lo importante es que sólo estén las piernas cargadas. Me alegro.de que vaya bien la cosa y ya empieces a volver a tus tiempos. A darle duro.
jose.losada

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/06/13
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 13:16
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Eres un crack, para o ano fasme de liebre e imos a por eses 1:21:00.
Ou ó mellor xa o podemos intentar na C21 Satisfecho xuntámonos os 4 do ano pasado e a correr.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 13:25
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Moitas grazas fran, os tempos empezan a proximarse, pero non teño intención de facer moitas series, rodaxes, cambios de ritmo, series cortas.. Non quero pasarme que despois igual voltan as molestias antes de tempo. Coidado co que anda decindo "Pepe".
De crack nada, un máis, o de 1:21 xa toma corpo en serio, pero quizais para c21 teña outros obxetivos máis ambiciosos... Agora intentarei ir a 21, e xuntarnos os 4, case podíamos facer un grupo.... "Malumba" e "Felicies los 4".. Ríndose Ríndose
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 20:24
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Enhorabuena sanmikel! Es un tiempazo con lo que entrenas. Me alegra que vuelvas a estar ahí, en el tomate. Y aprovecho para felicitar a pepe, que vaya marcón! Me alegra que os haya salido así, una pena no haber podido estar siquiera para animaros desde atrás.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 8:32
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Felicidades por la carrera Sanmikel y un gusto haberte podido saludar en persona.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 13:26
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Para ir a medio gas non está mal Moi feliz


Pensei que che respondera ao mensaxe privado Pensando pero agora non o vexo, así que douche aquí as gracias e vémonos Guiño

-- Chámame "ghose"
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 13:38
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Moitas grazas rapaciños; non fun a medio gas, iso non, saín con calma, para intentar chegar con forzas.
O dos entrenos e o que toca, e como se pode.
Xosé, si recibín o privado, un pracer!!

Luns descanso, e martes lio laboral que obrigou descanso.
Hoxe espero poder trotar un rato..

E un pracer voltar os foros é as carreiras con amigos..
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 13:55
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Bueno. Por ahora estais por encima de mis posibilidades después del pequeño parón. Todavía tengo que bajar ese 1:24 del año pasado. Voy a intentar coger ritmo con la Adolfo Ros este domingo a ver si puedo ir retomando. C21? Quien sabe veremos a ver. Disimulando
Aprovecho para dar ánimo en tu diario a Mateo. No te fies de ese diagnóstico. El tiempo dirá. Lo mismo esas molestias no son lo que parecen o si. Pero por ahora calma y a ver como evolucionas.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 04 Dec 2017, 8:45
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

As semana pasada foi complicado entrear, entre o luns que o tomei como descanso e o Martes se complicou o día.
Mércores 29 , 9k, por castrelos empezando a 4:40 e rematando a 4:25.
Xoves 30, tiña pensado trotar media hora antes da pachanga dos xoves, pero foi imposible, 5m de trote e 1h:20 de fútbol sala.
Venres por loxística tampouco foi posible, e o sábado me levantei coa garganta fatal, despois dunha mala noite, así que descartado.

Domingo 3 de decembro, Media Maratón de Vigo.
Me inscribín a última hora, para obrigarme a entrear, se non sabía que o domingo podía quedar en nada.
Teño bo recordos dos relevos do anoa pasado, pero non recordaba a proba en si, como media. Estiven a pique de non ir, non me apetecía nin o sábado nin o domingo o levantarme, pero fíxeno igual.
Todo moi xusto e medido de tempo, recollida do dorsal o sábado, me levantei tarde e cheguei o aparcadoiro debaixo da saída media hora antes. Trotei por debaixo do aparcadoiro sen frío, e o nos últimos minutos subín.
Non quería saír rápido pero me xuntei coa gañadora da proba, e sen decatarme o premer km a 3:45, me relaxei e o seguinte a 4:04, e ai me pareceu moi frouxo. Non me compliquei moito, non quería ir a tope, pero tampouco relaxado.
So indicar que a proba se me fixo dura, xa non o recordaba do ano pasado, a subida de García Barbón cara Paseo Alfonso se fai dura. Me xuntei cun grupo de 3 corredores cos que estivemos facéndonos a goma un rato da proba, eu ía o meu, non tiña intención de tirar. so quería levar ben a proba ata o 12 aproximadamente e despois ir un pouco máis forte.
Case todos os parciais entre 03:55 e 4:06, as subidas en 4:19 e as baixadas a 3:40.
No 12 me dei conta que non tiña forzas para tirar, a falta de km en xeral, e os poucos dos últimos 15 días se facían notar antes de tempo. Non baixei o ritmo, pero tiven que apretar. As costas facían dano, e algún corredor pasei, pero sen embargo tamén me pasaron outros.
Era raro o dos relevos, pois cando ían detrás túa che pasaban como cohetes, este ano se distinguían ben, pois tiñan un dorsal na espalda, para telo claro.
Os últimos 3km cara meta a 3:45.
Entrada en meta en 1:24:51, costando o seu.
Non tiña pensado ter que esforzarme tanto, pero todos os condicionantes fixeron que o final si me esforzase. Este circuíto é duro, aínda que ten moitos tramos constantes de baixadas, pero se non ves con forza e km, as subidas se atragantan.
Peso: 66.8, mmp: 166 ppMax 184.
Km semanais: 30 Muro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos