Foros ›
Compartir coche a las carreras
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 21 Nov 2017, 13:10
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Ola, alguén de Coruña que vaia á Media de Fene (A volta á ría) dende Coruña ou alrededores e teña coche e unha praza?
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 22 Nov 2017, 21:44
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Vacatola, tes unha mensaxe privada
GVzAlberto

Novo foreiro
Novo foreiro
21/06/18
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Xuñ 2018, 15:09
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Hola. Andaina 100 km Barbanza del 30 de junio. Voy sólo. Tengo 3 plazas libres. Salgo de Coruña a las 10 am. (Puedo salir un poco antes, pero no más tarde. Quiero estar allí pronto, coger el dorsal, comer, y descansar hasta las 15:30). El chófer para el regreso viene el domingo a la comida. Salida de Porto do Son después de las 17 h de la tarde.

Si a alguien interesa, que avise.
Weder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2018, 7:27
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Hola, sabedes se hay autbus desde vigo para el maraton de oporto 2018? La ultima vez que la corriera hubiera autobus organizado por un grupo de castrelos.
Saludos y gracias
Weder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2018, 22:21
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Alguen para compartir coche de de vigo a oporto???
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Dec 2018, 15:23
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Pareceme interesante reflotar este fío.

No meu caso concreto, son de Coruña, dispoño de coche, e estaría interesado en facer grupo de 3-4 persoas para facer desprazamentos a distintas carreiras de interese, por exemplo dende Coruña ata zonas coma Carballo, Ferrol, Santiago, Lugo, incluso Vigo.

O meu coche é de 2 portas e 4 plazas, non me importa poñer o meu coche, ou no seu defecto facelo no coche doutro usuario, co obxectivo de minimizar gastos de combustible e peaxes e poder participar en máis carreiras.
Ademais estaríamos minimizando a contaminación, e porsuposto axudando a non saturar as zonas de aparcamento cercanas ás carreiras.
A parte de facer grupo, que sempre se agradece a compañía e o bo rollo.
Forrestgon

Maratoniano
Maratoniano
29/09/07
34 Carreiras
59 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 14 Dec 2018, 9:34
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Hola Paticorto,

Buena idea. Lo tendré en cuenta para futuras carreras. Aparte de repartir gastos , los intercambios de experiencias y de impresiones durante el camino siempre suelen ser muy interesantes.


Un saludo.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Dec 2018, 16:32
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Forrestgon escribió:
Hola Paticorto,

Buena idea. Lo tendré en cuenta para futuras carreras. Aparte de repartir gastos , los intercambios de experiencias y de impresiones durante el camino siempre suelen ser muy interesantes.


Un saludo.

Yo en tema de compartir experiencias de momento mucho no puedo aportar, que apenas llevo un par de carreras, pero claro que la compañía se agradece y mucho.
Y a parte de eso, pues amenizar los trayectos, compartir opiniones y hacer grupo, siempre es un plus.
Forrestgon

Maratoniano
Maratoniano
29/09/07
34 Carreiras
59 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 10:07
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Hola a tod@s

Alguien tiene una plaza libre para compartir coche desde A Coruña para la SinSon del Domingo que viene? Obviamente gastos a medias. Es una carrera que nunca hice y tiene buena pinta...


Si es así, me apuntaría que el plazo acaba mañana.

Saludos.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 22:45
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Forrestgon escribió:
Hola a tod@s

Alguien tiene una plaza libre para compartir coche desde A Coruña para la SinSon del Domingo que viene? Obviamente gastos a medias. Es una carrera que nunca hice y tiene buena pinta...


Si es así, me apuntaría que el plazo acaba mañana.

Saludos.

Pues yo estoy planteandome el ir, aprovechando que el plazo termina mañana.
En caso de hacerla sería mi primer 10k.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 22:53
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Se me permites, paticorto, vouche dar un consello, vaite: É a carreira de 10k, coa que mellor recordo me quedei, por o seu circuíto. Se non vou e por que dende vigo, implica unha loxística familisr excesiva. Me encanta eses 2km finais baixando.(son máis, pero asi esta ben)
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 23:11
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

sanmikel escribió:
Se me permites, paticorto, vouche dar un consello, vaite: É a carreira de 10k, coa que mellor recordo me quedei, por o seu circuíto. Se non vou e por que dende vigo, implica unha loxística familisr excesiva. Me encanta eses 2km finais baixando.(son máis, pero asi esta ben)

Por falta de ganas non é jaja.
O tema principal é que apenas levo correndo 2 meses, nos que fixen 4 carreiras entre 5 e 6K. E de momento dame a impresión que os 10K se me van facer moi largos.
Sempre hai unha primeira vez dicen por ahí, pero non sei se estarei preparado Muro Muro
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 8:05
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Estás de sobra, deixa de chorar, e inscríbete. Non te arrepentirás.
Paticorto escribió:
sanmikel escribió:
Se me permites, paticorto, vouche dar un consello, vaite: É a carreira de 10k, coa que mellor recordo me quedei, por o seu circuíto. Se non vou e por que dende vigo, implica unha loxística familisr excesiva. Me encanta eses 2km finais baixando.(son máis, pero asi esta ben)

Por falta de ganas non é jaja.
O tema principal é que apenas levo correndo 2 meses, nos que fixen 4 carreiras entre 5 e 6K. E de momento dame a impresión que os 10K se me van facer moi largos.
Sempre hai unha primeira vez dicen por ahí, pero non sei se estarei preparado Muro Muro

Forrestgon

Maratoniano
Maratoniano
29/09/07
34 Carreiras
59 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 8:44
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

Hola Paticorto,

No lo dudes e inscribite. Mi primer 10 km fue hace 4 años en Carballo y llevaba un mes y 25 días entrenando. La haces con la gorra, la gente tita de ti. Yo solo había hecho un 5km en Coruña contra el cáncer. …
No te arrepentiras. Poco a poco verás a tiro tu primera media maratón. En mi humildad, deberias ir probando mayores distancias poco a poco, siempre disfrutando de ellas.


Y si al final decides ir y tienes a bien compratir plaza si tienes alguna libre me inscribo también.


Animo....
Forrestgon

Maratoniano
Maratoniano
29/09/07
34 Carreiras
59 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2018, 15:47
Asunto: Re: Compartir coche a las carreras

S.O.S. S.O.S.
Alguien tiene un plaza libre en el coche compartiendo gastos desde A Coruña para asistir a la Sin Son?

Acaba hoy el plazo......





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos