Foros ›
V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
julio606

Novo foreiro
Novo foreiro
7/10/11
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Mar 2017, 21:12
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Buenas noches a tod@s.


Ya tenemos la clasificación , perdón por la tardanza.

Clasificación_2017
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 05 Mar 2017, 21:37
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Muchas gracias Julio por la información
Superfresh

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/11/12
5 Carreiras
94 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 05 Mar 2017, 23:18
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

carreira fantástica coma sempre
xoseanton72

Novo foreiro
Novo foreiro
20/05/13
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 9:33
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Bos días, ao fío das persoas que se perderon nesta proba. Eu era a persoa que estaba animando, de feito animei ao rapaz que fixo a protesta neste foro e a Bujan, e é certo que lles dixen "a esquerda, rodear a capela e xa é todo correr". Estiven animando aos quince primeiros corredores no cumio e ningún se perdeu dándolle esa indicación, quero pensar, e seguro que foi así, que como o último ano baixabase por alí, xirastedes a DEREITA e baixachedes polas escaleiras, temos todos a manía no monte, que cando deixamos de ver unha marca seguimos para adiante cando o sensato e racional e volver sobre os nosos pasos a última marca. Dito o que antecede, teño moi claro que tal como íades de ritmo, a ventaxa que levavades e sobre todo, porque ata teño a sensación que baixando esas escaleiras atrasavades mais que gañadaves non vos deberon descalificar, pero esa é a miña opinión, fai tres anos xa se descalificara a xente por algo parecido, e tampouco fora a intención desta xente adiantar ou quitar unha ventaxa facendo isto.
Master_Trail

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/12/15
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 9:56
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Bos días, vades a colgar fotos da carreira?
Rucar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/16
0 Carreiras
70 Mensaxes
O Milladoiro - Ames
Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 11:28
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Noraboa un ano máis! A carrera estuvo moi chula, e a difencia de alguns compañeiros, gústame más la subida ao pico do ano pasado. Esta está moooooi ben e disfrutei moita da baixa.
Con unha subida o a outra, o ano q ven espero non faltar!!
Tripode

Novo foreiro
Novo foreiro
15/02/13
0 Carreiras
13 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 13:01
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Buenos días chic@s. Tengo la agenda un poco apretada pero espero compartir mis fotos de la carrera (las del pico) a lo largo de esta semana. Gracias por vuestra paciencia.

Un saludo.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 13:20
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Muchas gracias Tripode, estamos impacientes por ver esas fotos Sorriso
julio606

Novo foreiro
Novo foreiro
7/10/11
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 13:26
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Rucar escribió:
Noraboa un ano máis! A carrera estuvo moi chula, e a difencia de alguns compañeiros, gústame más la subida ao pico do ano pasado. Esta está moooooi ben e disfrutei moita da baixa.
Con unha subida o a outra, o ano q ven espero non faltar!!

Hola RUCAR,
Gracias por la opinión (es lo que buscamos para tratar de mejorar), lo que paso fue que este año arreglaron la zona por donde se subía el año pasado y pusieron unas vallas de madera....no nos dejaban subir por ahí.
PabloAyagarim

Novo foreiro
Novo foreiro
4/03/17
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 13:34
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Está claro que non houbo mala fe na indicación. Dixechesnos "á esquerda e pabaixo" que era o que realmente habia que facer, só que se viraba un nada á esquerda antes do camiño verdadeiro e con eso xa chegou para trabucarnos... Guiño Do erro dubidamos moito mais abaixo nas novas sinais correctas... Tendo en conta que alí se chega moi xusto de osixeno e que non hai track que descargar previamente para poder consultar de antemán ou mesmo levar no reloxio, quizais unha cinta q pechase ese paso como habia en cruces moito mais sinxelos evitaría a confusión en todo caso... As carreiras de trail non son de orientacion, debería gañar o que mais folgos ten ese día, normalmente se te trabucas e porque a sinalizacion (ainda que fose correcta) é mellorable. De todos modos, o meu cabreo non vén pola sanción senón por non ter deixado claro na explicación pública que fora un erro e non unha acción voluntaria. E creo que iso xa está aclarado. Un saúdo a tod@s!
ramon.iglesias

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/11
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 13:46
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Gracias Pablo !!!

Saludos
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 14:34
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Boas, a sinalización ó meu modo de ver era correcta.
Sobre o tema das "mareiras" de anunciar o ocurrido non podo opinar xa que non estaba alí, a mín me dixeron que iban a descalificar ou penalizar os dous primeiros por saltarse parte do precorrido e o vexo lóxico igual que é meritorio que a xente implicada ó dixera ó chegar a meta.
Outra cousa é o tema da calificar "sinalización mallorable" xa que se de 154 participantes se trabucan só 2 ou 5 non creo que sexa culpa da sinalización.
un saludo.
PabloAyagarim

Novo foreiro
Novo foreiro
4/03/17
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 15:08
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Non concordo contigo, Rufino. Calqueira carreira con boa vontade debe aspirar a 0 erros por parte dos seus corredores xa que entendo que os valora moito e non quere que sufran ningún percance ou disgusto... Todo é mellorable nesta vida, eu por suposto podo mirar mellor e a organización tamén pode poñer unha cintiña extra que non pasa nada.
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
308 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 15:35
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Gracias polos folgos que nos destes na parte alta do pico xoseanton. Para o ano querote ahi codo con codo.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 06 Mar 2017, 17:54
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro

Foi a miña segunda carrera de montaña,co que son totalmente novato nisto, pero si podo dicir que a sinalización era totalmente entendible. E diferencia si que se sacou...as formas non sei se foron as correctas ou non, pero nin nos somos Kilian nin esto é o Mont Blanc como para poñerse así...a min tampouco me gustou quedar terceiro habendo quedado quinto.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos