Foros ›
Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 21 Nov 2016, 19:40
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Andrés61 escribió:
Que Carrera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ambientazo. 3 Globeros con 50 min. me permitieron bajar de 5 min/Km. cuando ya estaba agotado. GRACIAS.
Perfecta Organización sin colas para avituallamiento final.
Contad Conmigo Siempre Aplauso

Ha sido un placer, me alegro que consiguieses tu objetivo.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mar, 22 Nov 2016, 11:31
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Dar las gracias desde aqui de nuevo a la forera Meigalicix por recojerme y entregar los dorsales el mismo dia de la carrera desinteresadamente , un 10 para ti Aplauso .

Pd: Dar las gracias aqui tambien a otro forero que se me ofrecio a reocoger los dorsales a pesar de venir de Madrid y perdón por no contestar no habia leido el mensaje .

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Nov 2016, 15:56
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Dar as gracias aos voluntarios, especialmente a un dos que estaba no gardarroupas, que me axudou nun problema antes da carreira. E gracias tamén á empresa cronometradora.

Carreira ben organizada e pasada por auga, porque aínda que non choveu moito durante a mesma, enchoupámonos ben xa antes :D. Menos mal que as duchas con auga quente nunca fallan! Eu persoalmente para 10km con auga e isotónica paréceme suficiente, non é unha maratón. Despois, cada un xa poría o seu cocido Moi feliz
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 22 Nov 2016, 18:02
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

CHARLY escribió:
Dar las gracias desde aqui de nuevo a la forera Meigalicix por recojerme y entregar los dorsales el mismo dia de la carrera desinteresadamente , un 10 para ti Aplauso .

Non hai de que Charly. Como me decía estes dias Andrés 61, o bo que ten este foro é a "solidaridad runer". Tamén no seu momento a min me teñen axudado en temas semellantes. Este é o espíritu de Correr en Galicia
Cruz69

Novo foreiro
Novo foreiro
3/05/15
6 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Nov 2016, 11:49
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Otro año mas y repetiremos, fantástica organización.
Fidal

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/16
59 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Nov 2016, 19:24
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

El domingo en la carrera SAN MARTIÑO DE OURENSE, en el vestuario alguien cogio seguramente equivocado mi ropa y chip amarillo.
En la bolsa había una camiseta de tirantes naranja del equipo BEER RUNNER(con el dorsal 671 puesto), un pantalon corto azul, unos manguitos negros y el chip amarillo en una tobillera rosa.
POR FAVOR DIFUNDIDLO PARA VER SI LLEGA A QUIEN LO TENGA Y ME LO PUEDE DEVOLVER. Gracias
Datos de contacto: 657 721 838 apozas656 @ hotmail.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos