Foros ›
Autor
Mensaxe
SonRunner

Novo foreiro
Novo foreiro
4/11/16
5 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Nov 2016, 14:45
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Boas tardes Kartiza. Disculpa se nalgún momento houbo algún tipo de malentendido, mais eu non me declarei portavoz en ningún momento da carreira. Comento a información porque son do Son e sinto moi nosa esta gran festa do atletismo. Por ese motivo, comentábavos que lles preguntaría á organización se existía algún erro e que tan pronto pudera vos comentaría as novas.

kartiza escribió:
Me parece ridículo que el forero SON RUNNER se declare portavoz de la organización de esta carrera

kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 15 Nov 2016, 15:36
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

El foro es utilizado por mucha gente del mundillo para informarse de reglamentos y dudas que puedan surgir de los mismos a parte de ser un medio de debate, me parece una falta de respeto a los que utilizamos esta plataforma. En su día esta carrera envió reglamento para informarnos; resultado, muchas dudas, poca seriedad y mala elección a la hora de darle la responsabilidad a un forero que no controla de lo que habla y aún por encima "escurre el bulto" diciendo que no pertenece a tal organización, cuando se ve claramente en comentarios anteriores frases de agradecimiento de todos los ánimos y fuerza que "estamos recibiendo".
no sé porque calendais por este medio la carrera si no sois capaces de atender unas simples dudas y recomendaciones de los que formamos parte desde hace años del mundillo del running y atletismo popular.
SonRunner

Novo foreiro
Novo foreiro
4/11/16
5 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Nov 2016, 16:05
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Entendo perfectamente o teu malestar polo erro no envío dun reglamento que non era, e de novo sinto se che levei á confusión, pero a situación é a que menciono. Erro meu se trantando de axudar, che provoquei máis dúbidas, desculpa Triste
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mér, 16 Nov 2016, 2:00
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Tocarame ir por terceira vez consecutiva, unha carreira que non ma perdo nin tolo.

Saudos e ali nos vemos !!!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 16 Nov 2016, 5:28
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

SonRunner escribió:
Erro meu se trantando de axudar, che provoquei máis dúbidas, desculpa Triste

Simplemente non asumas a "portavocía" da carreira si non o eres Angel Así todas saberemos que eres un corredor máis que aporta información con boa vontade pero sen máis responsabilidade.

Esta é a web dos organizadores: www.sin-son10k.com
Cita:

El Concello de Porto do Son organiza

de ahí, do regulamento publicado, deberemos sacar a información. Si non o fan ben ou se é incompleta, entón dirémolo, pero non lle botemos culpa aos organizadores de algo que escribe un usuario no foro (refírome a calquera de nos).

Tamén en facebook e twitter

-- Chámame "ghose"
SonRunner

Novo foreiro
Novo foreiro
4/11/16
5 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Nov 2016, 9:17
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Modo: cando entras nun foro e non citas ben as fontes Frecha Muro
Non a asumín, nin a asumo, porque non me pertence, pero doume de conta da diferenza de ton entre as miñas citas e as túas. Graciñas pola 'lección' XoseM Moi feliz

Ademáis, non se podía explicar mellor! Vémonos na Sin-Son 10K

XoseM escribió:
SonRunner escribió:
Erro meu se trantando de axudar, che provoquei máis dúbidas, desculpa Triste

Simplemente non asumas a "portavocía" da carreira si non o eres Angel Así todas saberemos que eres un corredor máis que aporta información con boa vontade pero sen máis responsabilidade.

Esta é a web dos organizadores: www.sin-son10k.com
Cita:

El Concello de Porto do Son organiza

de ahí, do regulamento publicado, deberemos sacar a información. Si non o fan ben ou se é incompleta, entón dirémolo, pero non lle botemos culpa aos organizadores de algo que escribe un usuario no foro (refírome a calquera de nos).

Tamén en facebook e twitter

kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mér, 16 Nov 2016, 9:53
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Está claro XoseM seguro que el forero SONRUNNER ha aprendido la lección y a partir de ahora escribirá como un forero más. Lo que me indigna de todo esto es que nadie de la organización se ha dignado a resolver está polémica.
Debemos ser cosa de poca importancia.

esté apartado corresponde a la web de Emesports:

Artículo 9.- La organización establecerá los siguientes premios y obsequios:
 Trofeo para l@s tres primer@s clasificad@s de todas las categorías establecidas en el presente
reglamento.
 Trofeo para los tres primeros sonenses hombres y mujeres de la general.
 Trofeo a los 3 equipos federados. (Sólo en la carrera ABSOLUTA de 10KM). Na clasificación por equipos
puntuarán os 6 primeiros atletas de cada equipo,dándolle 1 punto o 1º , 2 puntos o 2º,etc,…, o equipo que
menos puntos teña será o vencedor.O empate resolverase según o disposto no regulamento da IAFF. Para
poder optar ó premio os equipos federados , deberase presentar o certificado da federación,acreditando os
membros do equipo.

Y ahora este corresponde a la web del organizador:

Artículo 9.- La organización establecerá los siguientes premios y obsequios:
 Trofeo para l@s tres primer@s clasificad@s de todas las categorías establecidas en el presente
reglamento.
 Trofeo para los tres primeros sonenses hombres y mujeres de la general.
 Trofeo a los 3 equipos federados. (Sólo en la carrera ABSOLUTA de 10KM).
 CAMISETA TÉCNICA para todos los inscritos. (Sólo en la carrera ABSOLUTA de 10KM).
 Avituallamiento FINAL (2 frutas, yogurt, chocolatina, agua, bebida isotónica, roscón casero).

Si esto es serio que baje Dios y lo vea, un reglamento es el pilar... si se cometen estos errores....
El cronometrador por un lado y el organizador por el otro. (ponerse de acuerdo).
Tambien me gustaría hacer llegar a la organización recuperar el PUNTO DE RECOGIDA EN LUGO. Gracias
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 17 Nov 2016, 6:42
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

recibistes un email da organización? Mellor dito: dous emails.

ademáis da confirmación da estrela invitada a proba semella que intentan aclarar os puntos indicados por kartiza.

Igual si que nos leen Silbar

-- Chámame "ghose"
SonRunner

Novo foreiro
Novo foreiro
4/11/16
5 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Nov 2016, 12:25
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Coido que os de EME Sports (dado que a min aparéceme o e-mail como enviado dende o soporte deles) están tratando de poñer en claro o problema que houbo co tema dos reglamentos e incluso coas páxinas, posto que no e-mail de onte a páxina que viña anexada ós botóns era a da carreira do ano pasado Disimulando

Os cambios na organización a veces provocan pequenos erros, pero todos somos humanos. O importante é que... Queda un mes para a Sin-Son 10K! Que ganas!

XoseM escribió:
recibistes un email da organización? Mellor dito: dous emails.

ademáis da confirmación da estrela invitada a proba semella que intentan aclarar os puntos indicados por kartiza.

Igual si que nos leen Silbar

kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 18 Nov 2016, 9:07
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Mod: [por favor, as alusións personais facédeas de forma privada, gracias]
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Nov 2016, 15:39
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Se tes tantas dúbidas, ponte directamente en contacto ca organización a través da páxina Web deles, que hai un formulario para facelo.


Para falar algo da carreira en sí, comentar que haberá que apuntarse ao longo da semana que ven, xa que o 30 cambia de 6€ a 9€.

Saudos.
astert

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/04/05
0 Carreiras
109 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 18 Nov 2016, 16:36
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Ríndose
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Nov 2016, 20:56
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

totalmente de acuerdo con kurty y astert
furancho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/04/16
0 Carreiras
82 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Nov 2016, 6:20
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Sonrunner, aguantando ese chaparrón con semejante talante demuestras que eres un tipo cojonudo. Angel


Mod: o fío vai sobre a SinSon Angel
enmasoriano85

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/16
7 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Nov 2016, 12:53
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Una duda, a mi también me ha llegado un correo de rectificación de reglamento, se puede hacer eso? Pensando es decir, yo estando inscrita y con mis hijos tambien inscritos me cambian el reglamento?? (me da igual que sea un articulo que hable de los premios de los equipo como si habla de que ahora deciden no dar camiseta) no es algo que me afecte directamente ese cambio pero ultimamente me siento un poco indignada entre la San martiño que no ofrece recogida in situ digamos, y la sin son también reduce su punto de recogida de dorsales y cambios en el reglamento una vez hecha la inscripción y otras carreras que me he visto afectada,
La culpa es mia por mirar el reglamento en la pagina donde me inscribí, y no mirarlo en la que nos facilita el organizador,parece ser que hai que hacerlo asi para salir de dudas. Muro Muro


Última edición por enmasoriano85 o Sáb, 19 Nov 2016, 13:15; editado 2 veces





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos