Foros ›
Autor
Mensaxe
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
471 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Nov 2016, 18:34
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

pitola escribió:
"""recollida de chips
(agás os que teñen chip en propiedade), dorsais e camisetas é o
venres día 18 de novembro de 16h a 20h e o sábado día 19 de novembro de 9h a 20h na
Cancha Central do Pavillón dos Remedios.
Se a inscrición se realiza como grupo, a recollida de chips, dorsais e camisetas será do
mesmo xeito, nunca de maneira individual.
A
recollida anticipada
de chips (para os inscritos ata o 5 de novembro de 2016) será os
días 17, 18 e 19 de novembro de 2016 nos puntos acordados."""

LOS ORGANIZADORES PODIAN PENSAR UN POCO EN LOS QUE ACUDEN DE ALGUN LUGAR QUE NO SEA OURENSE O SUS ALREDEORES Y ENTREGAR LOS CHIPS, CAMISESTAS EN EL MISMO DIA DE LA CARRERA.

Tiven ocasión de participar nesta carreira fai varias edicións. Sen dúbida é unha das grandes carreiras populares de Galicia.

Pero co criterio de non entregar chips o día da carreira, eu que vivo nunha pequena vila, tería que facer malabares para poder participar e no regresei dende que aplican este criterio. Supoño que coma eu, máis xente.

É moi cómodo para a organización non ter que preocuparse de entregar dorsais o mesmo día da carreira, pero iso non é pensar na realidade de moitos posibles participantes. Hai moitos exemplos en Galicia de carreiras masivas en Galicia, que permiten a opción de entregar dorsais o mesmo día da carreira.
Gusaio

Maratoniano
Maratoniano
23/03/15
12 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2016, 17:04
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Nosotros estamos con el mismo problema. Ya estamos fuera de la opción de solicitar que nos envíen el dorsal y a la vez, no podemos ir el sábado (vivimos en Coruña) así que no podremos participar Muro
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2016, 22:30
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Otro en el mismo caso de Vigo sin posibilidad de recoger dorsal ,¿algún voluntario que se ofrezca a recoger un par de dorsales?
Pd:A las 1906 invito yo después de la carrera... Moi feliz
Por mp please.

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
jamardios

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/16
25 Carreiras
19 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2016, 21:01
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Boas foreiros,

Anoteime este ano por primeira vez cuns amigos na San Martiño da que todo o mundo fala moi ben.
Por sorte, cando me inscribín aínda puiden escoller a opción de recoller o dorsal na miña localidade, Vigo, pero concordo con outros compañeiros que o feito de non poder recollelas no día, bota cara atrás a moita xente (aínda que é unha carreira tan numerosa...).
A miña dúbida é a seguinte, lin o regulamento e non vin nada relativo a servicio de duchas, algún veterano pode arroxar algo de luz acerca disto?
E para rematar, como está o tema do aparcamento? Recomendades aparcar por algunha zona en concreto ou directamente ó parking?
Gracias, saude e kilómetros!!!
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2016, 22:27
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

jamardios escribió:
Boas foreiros,

Anoteime este ano por primeira vez cuns amigos na San Martiño da que todo o mundo fala moi ben.
Por sorte, cando me inscribín aínda puiden escoller a opción de recoller o dorsal na miña localidade, Vigo, pero concordo con outros compañeiros que o feito de non poder recollelas no día, bota cara atrás a moita xente (aínda que é unha carreira tan numerosa...).
A miña dúbida é a seguinte, lin o regulamento e non vin nada relativo a servicio de duchas, algún veterano pode arroxar algo de luz acerca disto?
E para rematar, como está o tema do aparcamento? Recomendades aparcar por algunha zona en concreto ou directamente ó parking?
Gracias, saude e kilómetros!!!
Ola,as duchas están mesmo na meta,no pabellón dos Remedios e para aparcar si chegas cedo non suele haber problema nas rúas aledañas ou si non directamentr o parquin do centro comercial que é gratuito e está moi preto da saída.
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2016, 22:30
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Ola jamardios!!!

O gardarroupas e as duchas están na zona de Salida e de meta, nunca pabillon que ali hai. Cando entras en meta xa te dirixen por zona vaiada para o avituallamiento e para o pabellón donde están as duchas, non ten perda.

Respeto o aparcar eu todolos anos que fin atopei aparcamento sen problema, espero que este ano tampouco o teña, pero creo lembrar que habilitaban un parking que se non era gratuito tiña un desconto para OS participantes. De non ser así que alguén me corrixa.
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2016, 16:34
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Boas tardes.
O ano pasado o parking era gratuito nun centro comercial proximo a salida. Creo que se chama ponte vella este ano non sei si sigue sendo gratuito ou non.
Haber si alguen proximo a organizacion pode confirmar este tema.
Saudos.
jamardios

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/16
25 Carreiras
19 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2016, 21:14
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Grazas rapaces, xa me parecía raro que non houbese duchas. E do tema do parking, a opción de aparcar no Pontevella é moi cómoda, a ver se é como dicides.
Saúdos e vémonos en Ourense!!!
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 09 Nov 2016, 8:22
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Lo que dice el folleto del San Martiño:

"Os participantes disporán de parking gratuito no Ponte Vella Centro Comercial"

Quién tenga más dudas, guardarropa, dorsales, etc... aquí se lo puede descargar.
www.deportesourense.co...1&sa=1

Aquí más info.
www.deportesourense.co...na-sm2016/

Homo homini gallicus canis
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2016, 20:04
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

A ver, eu podería recoller un par de dorsais, non me importa jejejeje. Pero sede puntuais o domingo eh?!!
Fernan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2016, 20:36
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Non acabo de entender o veto nestas carreiras populares a corredores que lle daban un salto de calidade moi importante, máxime cando está demostrado que ese proteccionismo a corredores nacionais non está a dar froito algún
gudino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/07/13
11 Carreiras
72 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Lun, 14 Nov 2016, 16:53
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

CHARLY escribió:
Otro en el mismo caso de Vigo sin posibilidad de recoger dorsal ,¿algún voluntario que se ofrezca a recoger un par de dorsales?
Pd:A las 1906 invito yo después de la carrera... Moi feliz
Por mp please.
Hola,yo llegare en tren desde Madrid el sabado por la tarde,y si lo necesitas puedo recogerte el dorsal,,,,mandame un mensaje interno con tu telefono y quedamos.
Lo mismo digo para cualquier otro que lo necesite,
alexv

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/05/15
0 Carreiras
431 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Nov 2016, 9:03
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

tenia ganas de ir a esta carrera y participar por primera vez,me salieron unas cosas para ese dia y justo me levanto con la noticia de que al final no tengo que hacer dichas cosas.....me quedare con las fotos que suban al foro.
otro año sera.
Javifd84

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/14
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Nov 2016, 14:49
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Alguen sabe cales son os puntos de recollida para os dorsais de recollida anticipada? E horarios do jueves para recollelos?
Gracias e disfrutade da SanMartiño
nerrod

Novo foreiro
Novo foreiro
15/02/16
91 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Nov 2016, 15:17
Asunto: Re: San Martiño Ourense 2016

Javifd84 escribió:
Alguen sabe cales son os puntos de recollida para os dorsais de recollida anticipada? E horarios do jueves para recollelos?
Gracias e disfrutade da SanMartiño


Hola! En el momento de hacer la inscripción deberías haber elegido el punto de recogida. De todas formas, a través de championchipnorte.com/...-recogida/ puedes ver los puntos de recogida autorizados por Champion Chip Norte. Saludos!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos