Foros ›
III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2016, 22:48
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Aguita escribió:
En canto o precio: entendo que apuntarse a una proba con 3 meses de antelación, resulta mais complicado, pero apuntarse 12 días antes, non me parece un plazo alto; podo decir, no favor do compañeiro, que se queixa de que pase a 35 euros, que igual podía pasar de 20 a 25, pero non votarlle a culpa a organización dos vosos problemas ou da falta de previsión.

Teño observado últimamente que a xente espera a ultima semana a inscribirse as carreiras, despois da subida do precio, e logo van e queixanse do precio das carreiras.

As organizacions teñen que facer as suas previsions, en canto a avitullamentos, camisetas, voluntarios, etc, etc, e non poden ter en conta que se o dia da carreira a xente traballa ou hai una ponte e se vai o persoal de vacacions; cada organización ten o seu sistema de traballo, pode ser mellor ou peor, pero e o que eles consideran bo.

Ramiro, problemas ou falta de previsiòn?

Se a semàn antes corro en Portugal, e me lesiono?

ahhhh, vasme decir que non vaia a Portugal...

Tendes o exemplo de Chandrexa, non digo mais
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2016, 22:49
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Gondomar escribió:
Gran carrera con un recorrido muy duro pero bonito a la vez, gran organización con voluntarios cada 3 km o menos practicamente y con bastantes avituallamientos. En cuanto a lo personal estoy contento ya que este es mi primer trail de la temporada y logre acabarlo en 5h8min ya que en el km 25 y con el monte Alba por delante me dieron los primeros sintomas de golpe de calor y tuve que bajar mas aun el ritmo.

Felicidades a Sanmikel por el podio en el trail popular, haber si se te mete el gusanillo y nos vemos mas por el monte.

Felicidades a la organización,nos vemos para el año que viene

Aplauso Aplauso Aplauso
tur0

Novo foreiro
Novo foreiro
29/01/15
20 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2016, 8:40
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Hola, donde se pueden ver las fotos de la carrera?? Gracias
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2016, 11:12
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

xabierdeparada escribió:
Aguita escribió:
En canto o precio: entendo que apuntarse a una proba con 3 meses de antelación, resulta mais complicado, pero apuntarse 12 días antes, non me parece un plazo alto; podo decir, no favor do compañeiro, que se queixa de que pase a 35 euros, que igual podía pasar de 20 a 25, pero non votarlle a culpa a organización dos vosos problemas ou da falta de previsión.

Teño observado últimamente que a xente espera a ultima semana a inscribirse as carreiras, despois da subida do precio, e logo van e queixanse do precio das carreiras.

As organizacions teñen que facer as suas previsions, en canto a avitullamentos, camisetas, voluntarios, etc, etc, e non poden ter en conta que se o dia da carreira a xente traballa ou hai una ponte e se vai o persoal de vacacions; cada organización ten o seu sistema de traballo, pode ser mellor ou peor, pero e o que eles consideran bo.

Ramiro, problemas ou falta de previsiòn?

Se a semàn antes corro en Portugal, e me lesiono?

ahhhh, vasme decir que non vaia a Portugal...

Tendes o exemplo de Chandrexa, non digo mais

En primeiro lugar teño que decirche, que eu non teño nada que ver coa organizacion da prova, por se tiñas outra idea.

En canto o de lesionarse, iso pode pasar nun entrenamento, e pode pasarche por mala sorte, incluso 2 dias antes da prova, e por iso non vas ir adestrar?

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2016, 11:25
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Tamen se pode dar o caso contrario...estando lesionado como te vas a inscribir con tanta antelacion...e si consigues recuperarte a tempo, xa estas no tramo que mais te penaliza en canto o prezo da inscripcion...total que non vas.

en fin ...normas que cada vez se entenden menos...

saudos
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2016, 7:30
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Boas, persoalmente a carreira foí bonita e o trazado tiña un pouco de todo se bén non era montañeira coma Chadrexa ou Parada.
Algún corredor da longa me comentou que adiantara a uns cantos corredores que nín sairan diante de él nín o pasaran en ningún momento (e non participaban na corta). Supoño que houbo confusión co sistema de mezclar cintas e puntos vermellos, persoalmente me tiven que parar en algún cruces.
Os voluntarios bén e os avituallamientos normaís.
No que sí volto a discrepar en no 3º prazo de inscripción. 30 € para unha proba que aínda que sendo por Championchip, poís non había nin chip, nín alfombra de chegada ou saida e os resultados se apuntaban conforme se entraba en meta, me parece un precio fora de toda realidade.
automatic_eyes

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/12
61 Carreiras
33 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2016, 11:44
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Hola. ¿Dónde se pueden ver los resultados? Me extraña que todavía no estén publicados en Championchipnorte.
Lauren_Troy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/14
580 Carreiras
129 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2016, 22:17
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Se puede saber al menos si van a subir los resultados en alguna web? Esto no es normal..
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2016, 7:33
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Boas, que eu saíba o día da proba había uns resultados impresos nunha folla pegados na porta onde se recollían os dorsaís pero eran provisionaís xa que faltaban participantes por chegar a meta.
Un saudo.
mauxo

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/14
1 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2016, 17:54
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Clube xistra, federación
...montes de vigo....que sexa, vos lucichedes, e seguides, onde se ven as clasificación?
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2016, 9:38
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Na paxina da federación atopei o seguinte enlace cos resultados da larga

fgmontanismo.es/wp/wp-...-Xeral.pdf

o que me chama a atención e que dos 78 inscritos, so aparecemos no listado de chegados a meta 35

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2016, 11:09
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Poís eu fixen 03:49 e nín aparezo no listado Muro
E paseí todos os controles: 32,61 kms polo meu Garmin.
Bueno, polo menos o xamón sabía bén.
De 78 inscritos só 35 chegados, anda que Enfadado
Noutra non me pillan.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2016, 11:14
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

Existe a posibilidade de que neste listado so estemos os federados, pode ser?

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
MrZumbico

Montañés
Montañés
30/09/13
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2016, 12:52
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

mauxo escribió:
Clube xistra, federación
...montes de vigo....que sexa, vos lucichedes, e seguides, onde se ven as clasificación?

O problema é que o próximo ano, a pesar de todo, a xente seguirá apuntándose a esta carreira.
Eu xa vivín este percal o ano pasado (sumado ó dos tempos de paso marcados na última semana e a falta de comida no abituallamento de meta para os corredores que chegaban mais alá das 4h no trail longo). Así que a miña descisión foi a de no voltar a correr ningunha carreira que organice esta xente.
Obviamente esta é a miña opinión persoal e respeto as decisión de cada un de correr ou no correr o que queira, pero dende logo motivos para non voltar sobran.
xmunizmuniz

Novo foreiro
Novo foreiro
6/09/15
52 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2016, 19:16
Asunto: Re: III Trail Montes de Vigo, 30/10/2016

o das clasificacions para os federados aparte dos demais participantes é normal, tamen pasou no campionato galego de 10 km en ruta. supoño que será championchipnorte a que terá a clasificacion dos que somos só afeccionados a estas carreiras. o do avituallamento nono comporto pois cheguei preto das cinco horas e aínda que é certo que estaban a recoller pedin bebidas e deronme tanto refrescos como isotónicos sen problema. Por non aparecer nun anaco de papel co meu nome non vou deixar de facer o que me gusta. Parabens a organización.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos