Foros ›
I Carreira por Montaña da F.G.M.
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2007, 9:59
Asunto:

Pois si, precisamente creo que é ese domigo cando comenza a tempada de caza :?. Esperemos que non anden moi ansiosos por "abatir" algo e se lles vaia a man (o dedo) :lol:.

Eu tamén estarei por alí. A ver se coincidimos porque creo que non vos conozco a case ningún (ou polo menos non dou asociado os nicks cas caras :oops:).

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2007, 11:37
Asunto:

U escribió:
Eu tamén estarei por alí. A ver se coincidimos porque creo que non vos conozco a case ningún (ou polo menos non dou asociado os nicks cas caras :oops:).

pero vas a correr Demo sorrindo ou vas de espectador Molón ??

saúdos Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2007, 13:31
Asunto:

yosi escribió:
pero vas a correr Demo sorrindo ou vas de espectador Molón ??
Home, vou participar, saierei correndo e procurarei chegar á meta correndo, inda que polo medio teña que andar un poquiño :lol:.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2007, 18:37
Asunto:

U escribió:
vou participar, saierei correndo e procurarei chegar á meta correndo, inda que polo medio teña que andar un poquiño :lol:.

andar, o que se di andar, penso que imos ter que facelo todos, que me da a min que vai haber boas costas...

pois un máis na lista Razz

Afiador
Obelix
U
Yosi

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2007, 14:07
Asunto:

Despues de unas horas y ya de vuelta a casa os cuento algo de la carrera. El día maravilloso, ideal para disfrutar, buena temperatura y suelo seco. La salida rápida, nos tiramos todos durante los primeros kms con ganas de comernos el mundo a los 6+-empezaba la subida todo por un magnífico paisaje entre castaños y robles hasta el primer cortafuegos donde la vegetación baja ya nos indicaba lo que iba a pasar hasta los mil y pico metros de altitud. Despues casi todo hacia abajo y llaneando. El recorrido muy bonito, duro pero asequible. La organización magnífica y una cosa que es de agradecer en este tipo de pruebas es que estaba bien señalizada Moi feliz . No pude conocer a nadie del foro pq llegamos casi justos de tiempo. Para ser mi primera experiencia con la montaña, me gustó mucho. Pienso hacer más carreras de este tipo si las hay.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2007, 23:03
Asunto:

Espero que manteñan a carreira no calendario dos próximos anos porque a min encantoume.......a paisaxe hai que ir o canón porque eu desde logo non sei describila, os camiños......tal como eran fai anos antes de aparecer a maquinaria que hai hoxe.......con moitos coios e sen tubos nos regatos...(sorte que non habia casi auga).
Noraboa a organización dende a sinalización deica as duchas que para ser improvisadas foron funcionais e con auga quente para todos........
Tamén destacar que tanto o xantar-aperitivo como os avituallamentos estaban moi por encima do que se pode pedir por unha inscripción de dez euros.........para rematar darlle os meus parabens os organizadores, e tamén animo a seguir adiante con esta prova.....
can-oso

Montañés
Montañés
16/09/07
0 Carreiras
166 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2007, 23:43
Asunto:

Que gozada. Sufriendo para correr, y mientras, disfrutando corriendo.
Que pedazo paisajes, desde la parte alta de la carrera, las vistas eran alucinantes. Y para pedazo, la organizacion, recorrido, marcaje, bebidas, comida, y por si fuera poco " agradecimiento por participar", y a esto le contesto:
" gracias por organizar así"
Espero que el proximo año continue esta tendencia creciente de carreras de montaña y se multipliquen los eventos a lo largo de toda galicia, por que nadie pondra en duda que para esto tenemos un paraiso en la puerta de casa.
Hasta el proximo año Parada y saludos a todos.
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 0:20
Asunto:

Afiador escribió:
Espero que manteñan a carreira no calendario dos próximos anos porque a min encantoume.......a paisaxe hai que ir o canón porque eu desde logo non sei describila, os camiños......tal como eran fai anos antes de aparecer a maquinaria que hai hoxe.......con moitos coios e sen tubos nos regatos...(sorte que non habia casi auga).
Noraboa a organización dende a sinalización deica as duchas que para ser improvisadas foron funcionais e con auga quente para todos........
Tamén destacar que tanto o xantar-aperitivo como os avituallamentos estaban moi por encima do que se pode pedir por unha inscripción de dez euros.........para rematar darlle os meus parabens os organizadores, e tamén animo a seguir adiante con esta prova.....

Completamente de acuerdo con Afiador. Qué pasada de carrera y un 10 para la organización!!

En cuanto a mi carrera, salí a darlo todo ya que, para las pocas veces que tenemos en Galicia de disfrutar de una carrera por montaña de estas características..

Lo cierto es que el dia anterior no las tenía todas conmigo. Salí a correr el sábado por la mañana por una ruta entre San Estevo de Ribas de Sil y la iglesia de San Xoán de Cachón (un sendero increíble) pero no me sentía fuerte e incluso con la sensación de estar empezando un resfriado.

Por la noche me acerqué a Parada de Sil para la reunión informativa y allí ya se percibía la buena voluntad de todos los implicados en la organización de la carrera por hacerlo lo mejor posible.

El caso es que ese amago de resfriado se quedó en nada y a la mañana siguiente me levanté con buenas sensaciones e hiper-motivado para la carrera. Me preparo concienzudamente para la carrera y hago un calentamiento bastante riguroso.

Dan la salida y trato de mantenerme delante a toda costa. El ritmo es fuerte pero lo aguanto bien. Al poco entramos en un sendero en el que se genera un pequeño tapón y resulta difícil adelantar, pero bueno, no me preocupa demasiado porque estoy bien posicionado. En este camino había que estar atento a dónde se ponían los pies. La velocidad es alta y es relativamente fácil pisar mal. Después de un par de kilómetros desde la salida entramos en un sendero ancho en bajada que durará unos cuatro kilómetros. Aquí la velocidad es espectacular (3:25 min./km). Aproximadamente en la mitad de este sendero Yosi me reconoce y hacemos las presentaciones oportunas mientras bajamos "a toda leche". Intercambiamos unas cuantas palabras y después nos concentramos en la carrera de nuevo. Al acabar esta larga bajada comenzamos a subir. Aquí el sendero ya es más abrupto pero la inclinación de la subida no es excesivamente fuerte y se puede correr a un ritmo fluido sin problema. En este tramo hemos hecho un grupo de tres personas (Faraon (participante esporádico en este foro), otro chico y yo). Subimos a un ritmo realmente vivo y pronto tenemos un margen grande de tranquilidad detrás nuestro. En la subida al punto más alto de la carrera (aproximadamente a 1200 mts. de altitud) se intercala sendero ancho y sin dificultad técnica con la subida por dos cortafuegos que tienen una inclinación bastante fuerte. En estos cortafuegos nos es imposible correr pero ascendemos andando lo más rápido que podemos. Después del segundo cortafuegos ya nos hemos quedado solos Faraon y yo. Entre los dos cortafuegos el terreno nos da una pequeña tregua en la que Faraon y yo aprovechamos para hablar de kayaks. Al coronar había un avituallamiento sólido y líquido (un acierto la situación de todos los avituallamientos) y aquí agarro dos barritas energéticas (hasta el momento no había tomado nada sólido y ya estábamos en el kilómetro 17'5 aproximadamente). Tras unos metros de bajada por una zona apenas sin pisar y llena de vegetación, enlazamos con un camino ancho que incitaba a "darle caña", como así hicimos. Tan solo había que tener un poco de cuidado con las piedras sueltas, que podían en un momento dado jugarte una mala pasada. La verdad es que bajábamos con la sensación de que este sendero ancho nos llevaría de nuevo a Parada de Sil, pero no era así. De vez en cuanto entrábamos en senderos más estrechos en los que el terreno era bastante irregular con piedras sueltas escondidas entre la hierba y alguna que otra zona de lodo. Aquí era muy importante mantener la concentración al 100% para mantener una velocidad buena sin lesionarse. El cansancio empezaba a manifestarse pero era la hora de apretar los dientes y aguantar.

Antes de llegar a la meta aun teníamos que afrontar alguna que otra subida. Si éstas llegan a estar en los primeros kilómetros las habríamos superado sin mayores problemas, pero a estas alturas de la película, resultaban de lo más duras. Finalmente, tras compartir con Faraon aproximadamente 3/4 partes de la carrera decidimos entrar juntos en meta. La verdad es que si existe alguna foto de nuestra llegada me encantaría conseguirla.

Otro detalle de profesionalidad y de buena voluntad por parte de los organizadores es el hecho de que me acerqué al árbitro de la FEDME para comentarle si iban a publicar las clasificaciones y no tardó ni un segundo en ponerse en marcha. A los dos minutos ya teníamos una lista colgada con la clasificación de los que habíamos llegado hasta ese momento. Lista que fueron actualizando cada pocos minutos. Allí pude comprobar que había tardado 2:30:09 y que había quedado en el puesto 10º. Una lástima no haberme podido quedarme hasta las 14:30, seguro que todo lo que vino después también mereció mucho la pena.

Por último, agradecer de nuevo a la organización por su fantástico trabajo y animarles que el año que viene vuelvan a afrontar el difícil reto de organizar una carrera por montaña. Lo han hecho fenomenalmente y eso que era la primera edición!!!. También saludar a Yosi y a Faraon. Encantado de haberos conocido, haber compartido kilómetros y espero coincidir en otra carrera con vosotros. Un saludo!!
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 10:53
Asunto:

Bueno poi eu tamén quero contar as miñas impresións da carreira do domingo.
En primeiro lugar felicitar a organización e animala a que sigan coa iniciativa que escomenzou este ano, creo que o nivel organizativo foi altísimo, non puiden apreciar fallos ...avituallamentos completísimos, marcación perfecta que facía imposible perderse (talón de Aquiles de tantas outras carreiras de montaña), trato amable e servicial, cumplimento dos horarios...etc. Incluso os paisanos con que nos cruzamos durante o percorrido (moitos deles traballando na recollida da castaña) deixaron a un lado os clásicos comentarios "¡ si te puxeras a cavar un pouco!" e outros similares e animaban con unha amabilidade moi de agradecer.
O percorrido da carreira DURO (seguramente mais para min que non solo son "ocasional" neste foro senon tamén nas carreiras de montaña) pero precioso, cunhas paisaxes impresionantes que merecerá a pena volver para miralas con algo mais de calma.
Personalmente saín con moito medo pola falla de praparación previa (os meus adestramentos rara vez superan a hora) e optei por seguir a unha certa distancia a un grupiño que me tiñan "pinta " de expertos entre os que coñecía a un colega ourensán; casualmente no grupo atopábanse Curro e Yosi , ós que tiven a sorte de coñecer. Con Curro compartín practicamente toda a carreira e téñolle que agradecer que foi un magnífico acompañante...para aqueles que non acostumbramos a estar tanto tempo correndo ter unha conversa agradable anima moito e distrae o "cansancio", incluso me indicaba os Km. que faltaban, a altura na que estabamos, o ritmo...(marabillas do Forerunner...) Cando me quixen dar conta de que as pernas xa non tiñan mais reservas un amigo da organización cantounos que quedaban 700 m. e efectivamente como conta Curro entramos xuntos na meta...creo que era él o que estaba mais fresco pero foi o xusto despois de compartir tantos km.
Ben a conclusión inmellorable, corrín unha boa carreira e coñecín boa xente, que aínda é mais importante. Espero voltar a velos pronto en outro evento tan bonito.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 11:41
Asunto:

Moita envexa é o que teño de vós. Lamentablemente, non puden acudir por coincidencia con outro evento deportivo e me temo que para o ano vai pasar o mesmo o que me provoca unha enorme fustración, dado que as carreiras de montaña e o que máis me gusta.
En canto o que dí faraon dos comentarios dos paisanos, na miña zona, en Aguiño, o que che dín é !si colleras o rastro (o das ameixas) palanquín!. Afortunadamente, cada vez son menos os que dín tal cousa e máis os que se animan a correr.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 12:20
Asunto:

El próximo año según el periodico La Región igual cambian la fecha y puedes venir. Yo ya estoy pensando en hacer otra de estas carreras de montaña(en cuanto me pasen las agujetas Disimulando )
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 13:13
Asunto:

Pois é toda unha alegría, porque normalmente o escomenzo da tempada de natación sempre é nas mesmas datas e si a organización da carreira quer establecer o mesmo criterio difícil o ia ter.
Teño o mesmo caso ca integral dos Picos de Europa e o campeonato galego de natación, sempre coinciden no mesmo fin de semana.
En calquer caso, para mín unha boa nova e espero poder ser para o ano da partida. Grazas pola información amigo Obelix.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 18:04
Asunto:

bueno, pois con un pouquiño de retraso, pero aquí estou para relatar a miña experiencia... Ríndose Ríndose

non vou volver a describir o percorrido porque xa o fixeron algúns compañeiros que me precederon (e moi ben, por certo), pero dicir que me encantou o entorno, que particularmente non coñecía (pese a ser ourensan... Avergoñado )
impresionante a subida dende a zona de Rabacallos, por uns fermosísimos sendeiros entre soutos e reboleiras... e tamén as vistas dende a zona máis elevada do percorrido... con toda a zona da Serra de Queixa (Manzaneda), os canóns a vista case de paxaro, o val de Lemos... Abraiado Abraiado

dicir que a organización se merece un 10... e máis por tratarse da primeira edición... por todo: información, avituallamentos, sinalización, comida post-carreira, pero sobre todo polo trato ao corredor, con unha atención especial que iá tempo que non vía... Notábase que puxeron moito cariño e moita dedicación no tema... e iso é de agradecer Guiño

no tema meramente competitivo, dicir que o pasei demasiado mal... Confuso Confuso saín moi tranquilo na primeira zona de baixada, tratando de entrar en calor sen castigar moito as pernas... chegando ao río aproveitei para presentarme a curro, ao que recoñecín pola camiseta da Transalpine, como non?...
comezando a subir xa me din conta de que non podía seguilo, pois pese a ir bastante ben de folgos, empezaba a notar molestias a nivel "intestinal"... sempre me pasa o mesmo e en canto noto algo de frío, alí que me afecta... efectivamente, un treito máis adiante me tiven que tirar tras un castiñeiro para "evacuar" de forma urxente... Avergoñado a partir de ahí, comodidade e ritmo tranquilo no resto da subida, que conseguín facer bastante rápido, pero sen forzar... Demo sorrindo Demo sorrindo

o malo veu nos 10 kms de baixada restantes... empecei a notar calambres por todos lados, mesmo me fixeron tirar ao chan un par de veces... foi un suplicio ver como me adiantaban corredores un tras outro e eu case non podía nin andar... Chorando Chorando

ó final, 2h51' e posto 31... non está mal, pero penso que estaba para facelo algo mellor, sobre todo esa baixada final...

o caso é que sain moi tranquilo, coa idea de forzar pouco ou nada, pois Atenas está preto e esta carreira ma quería tomar máis coma unha rodaxe que outra cousa, para facer kms. sinxelamente...
pero non pensei que o fora a pasar tan mal, de feito aínda é hoxe o día que estou tocado e que non podo adestrar con normalidade... me da rabia porque me encanta a montaña, pero chegado o momento sufro demasiado... sei que é porque non a entreno, pero admiro a aqueles que se atopan máis cómodos no sendeiro que no asfalto... eu non, desde logo... pero seguirémolo intentando. Frecha Frecha

un saúdo afectuoso tanto para curro2000 como para faraon, ao que tiven acasión de coñecer na liña de meta... noraboa, monstros, por eses tempos e por eses postos... por esa carreira, en definitiva... unha mágoa non poder coincidir nos pinchos de despois... outra vez será.

saúdos. Razz Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos