Foros ›
Opiniones media maraton: objetivo 1,45
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
bianco

Novo foreiro
Novo foreiro
17/09/15
20 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Out 2015, 9:02
Asunto: Opiniones media maraton: objetivo 1,45

Muy buenos dias a todos y gracias por escucharme!
Voy a empezar a preparar la MM de la volta a ria el 13 de diciembre.
Hace dos años la marca que hize fue de 1,29 horas.
Despues de un año entrenando poco por algun problema lumbar y algun tema personal ,retomo con ganas e ilusion el preparar una carrera!
Logicamente mi principal objetivo es terminarla pero tras hacer ayer un test de 10 km en 46 minutos me planteo un objetivo de 1,45 aproximadamente.
Si hace 2 años entrene 4 dias por semana para bajar de hora y media mi idea ahora es entrenar 3 ( mas gym, y pilates que hago habitualmente)

Queria distribuirlo asi:
1°. Dia de series: una semana medias ( 8*1000) y la siguiente semana largas ( de 2.000(4) a 3.000(3)) los descansos sobre 90 segundos
2° dia de rodaje : empezando en 1 hora y 2 semanas antes llegar a 75 minutos.
3° .Dia de rodaje largo progresivo.Empezar con 80 minutos hasta los 110 2 semanas antes de la carrera.

Mis dudas son los ritmos....en las series de 1.000 empezar sobre 5,30 las del medio sobre 5 y las 3 ultimas sobre 4,40

En las de 2.000 empezarlas sobre 5,15 pasar a 5 y acabar sobre 4,45

En las de 3.000 la primera a 5,20 la segunda a 5 y la ultima a 4,50

En el primer rodaje ir a ritmos de entre 6 a 5,30

En el rodaje largo progresivo por ejemplo el dia de 90 minutos hacer 50 minutos entre 6-5,45 despues 20 minutos a 5,30 y los ultimos 20 a ritmo de carrera, 5 min/ km.

No se como lo veis....las series,los ritmos.....

Os agradeceria mucho vuestras opiniones!!!!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2015, 7:51
Asunto: Re: Opiniones media maraton: objetivo 1,45

Eu non son ningún experto en adestramentos, pero despois de leerte 3 reflexións. Partindo da base de que non hai tanto tempo corriste esa media en 1h29', é dicir non es ningún novato nesto de correr.
Coido, que para facer 1h45 non necesitarías series, ese día eu faría rodaxes intercalando cambios de ritmo "fartlek" sería suficiente.
E despois se como obxetivo tomas facer 90' paréceme excesivo meter tiradas de 110', eu sempre lein, e escoitei, que non se deben facer as tiradas superiores ao tempo obxetivo.
E se fixestes un test de 10Kms. a 4'36", que nunca é o mesmo que en competición, con facer tiradas longas para acostumar o corpo, o ritmo xa o tes, dise que a diferencia en segundos entre un 10K e a media soe rondar os 15" por Km. hai xente que fai 10" máis e outros 20". Pero como referencia son 15".
E tes ainda 2 meses para a carreira, e dicir 7 semanas de adestramento en condicións.
P.D.: Eu as series levoas sen facer dende principios de 2012, e ainda que os meus tempos non son os daquela, máis anos (45) e moito menos adestramento o ano pasado corrín en Vilagarcia en 1h26'06" e este ano 1h27 en Viana. Agora estou peor, a ver como me vai o Domingo en Pontevedra, con rondar 1h30/31 son feliz.
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Nov 2015, 17:32
Asunto: Re: Opiniones media maraton: objetivo 1,45

Paréceme un obxetivo demasiado modesto. O ritmo de adestramento ten pouco que ver co de competición. Eu son novato total e non fixen series para preparar a media de Pontevedra, no meu debut 1:39, tamén paso dos 45 anos. Opino como kurty, con teus antecedentes non che fan falla seris, con tres tiradas no entorno dos 10k a semana, entre 8 é 15 kilómetros como moito, como moito alguns entrenos en costa ou progresivos e cambios de ritmo , seguro que baixas de 1:40.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos