Foros ›
Autor
Mensaxe
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 15:43
Asunto: MÉTODO MAFFETONE

Hola atletas y triatletas, ¿alguién ha puesto en práctica el método Maffetone? ¿funciona? lo pregunto porque estoy leyendo artículos sobre Maffetone y su método del 180 y quiero saber un poco más de este tema. Saludos. Chupete
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 16:03
Asunto: Re: MÉTODO MAFFETONE

sportadictos.com/2014/...-maffetone Os dejo un enlace para curiosear. Saludos.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 16:19
Asunto: Re: MÉTODO MAFFETONE

Me dan la risa ésto de los métodos....otro más para la saca del olvido. Según este nuevo descubrimiento yo tendría que trabajar aeróbico con 135 de pulso...en fin, eso es mi pulso con sólo montar en la bici...o al dar 10 zancadas en un calentamiento....vamos...cada vez tengo más claro que esta gente saca estos métodos realmente para "eliminar" rivales....igual se lo cree alguno y pica. Todo me recuerda a cuando competíamos en la pista: "Nada, nada...yo apenas entreno 2 días a la semana, pero al 50% eh? ..para no lesionarme y tal y tal....cuando la realidad era que entrenábamos como salvajes todos los putos días y ajumitábamos y echábamos las vísceras como mínimo una vez a la semana...en fin...Si te vale de algo mi experiencia, éste es mi método: cada día motivación y sufrimiento...no hay más,...cuando me he relajado en alguno de estos 2 parámetros he bajado mi rendimiento indefectiblemente...además, con la edad peor...con 20 años puedes permitirte relajarte que enseguida te pones a tu nivel....con 45 te relajas un mes y el punto de no retorno se hace montaña.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 16:37
Asunto: Re: MÉTODO MAFFETONE

Gracias lou_petó, la verdad es que a mí también me parece raro mejorar en mi caso a 126-136 ppm. Lo único es que parece ser que es para construir una base aeróbica y que "dice" el tío que con el tiempo y las mismas pulsaciones vas más rápido. No sé, esto es de locos...gente que dice que es mejor no estirar, otros que es sagrado estirar, otros que si las series, otros que si tiradas largas de tres horas........MENUDO CACAO. Salud y km.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 17:04
Asunto: Re: MÉTODO MAFFETONE

Date cuenta que ese método lo planta un tío harto de hacer ironmans. Yo conozco a varios y ahí cobra un poco más de sentido, pero ojo..., en la fase de generación aeróbica...esos animales se hacen tiradas de 200 kms en bici por ejemplo...claro, no puedes hacer eso a 160 de pulso y después pretender soltar las patas corriendo 20 kms... Los pros de Ironman se tiran entrenos de 6-7 horas continuadas (más la natación antes o después)...es lógico que salgan a entrenar con unas pulsaciones que se ajusten más o menos a ese método...pero estamos hablando de unos pocos elegidos y en una fase específica de volumen en una modalidad muy específica de un deporte específico. Es como por ejemplo si pretendiésemos seguir el método de estiramientos que nos daría la entrenadora olímpica de gimnasia de la selección china ¿me explico?...Es decir, aplicar estos métodos para gente normal como nosotros, para practicar deportes normales y sin llevar períodos específicos a lo largo de megaplanificaciones programadas no tiene ningún sentido... Disfrutemos, suframos y sintamos....

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 6:14
Asunto: Re: MÉTODO MAFFETONE

lou_petó escribió:
....igual se lo cree alguno y pica. .
ey! aquí un pringao! Angel

vaia por diante que respeto que cada un corra/entrene como estime oportuno Parar E tamén dicir que esto non é ningunha novidade, xa que este tipo empezou a entrenar xente a fináis dos 70 no século pasado e hai outros como Lydiard que o facían xa 20 anos antes de xeito semellante.

ter unha boa base aeróbica é un requisito que propoñen a maior parte dos entrenadores para afrontar con éxito probas de resistencia. Esta base aeróbica constrúese con paciencia e constancia (recursos escasos na cabeza dun corredor).

Esto de maffetone simplemente marca un límite obxetivo, discutible si queredes, pero moi necesario na miña opinión. Necesario por obxetivable. Nos plans de entrenamento habituáis sempre hai dous ou tres días a semana de correr fácil. Ben, o que un corredor habitual entende por fácil pouco se parece ao que realmente é correr fácil, sempre imos con un puntiño de intensidade cando non deberíamos. Polo que este método é unha guía a que cinguirse.

Eu lin un dos libros de este señor, e correr no límite ese é só unha parte do entrenamento. Cambiar hábitos de descanso, alimentación, escoitar os avisos do corpo,.... son tanto ou máis importantes.

Repito, sinceramente respeto que cada un corra como estime oportuno, non quero convencer a ninguén pois tamén eu estou experimentando. Por agora síntome ben conmigo mesmo, que xa é importante.

-- Chámame "ghose"
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 7:47
Asunto: Re: MÉTODO MAFFETONE

Grazas XoseM por puntualizar estos aspectos do método Maffetone, penso que das no clavo, parece que con este método imos demasiado amodiño, que estamos malgastando unha saída a correr. Sen embargo atráeme moito todo o que dí este homiño da alimentación, estilo de vida, etc. É unha mágoa que o seu libro máis importante (que non sei exactamente o título) non esté traducido ó español. Polo que a mín respecta intentarei poñelo en práctica per conxugando ppm e ritmo porque teño medo de perder a pouca velocidade que teño. Saúdos.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 11:31
Asunto: Re: MÉTODO MAFFETONE

Totalmende de acordo coas aportacións de XoseM. Quédome coas conclusións implícitas de que "cada maestrillo tiene su librillo" e o de "encontrarse ben consigo mesmo"...bravo.

Meu estilo de entreno basado en "pan de millo" un día e "fume de carozo" o dia siguiente, ven exclusivamente da miña experiencia persoal.

Ate hai 5 anos levaba á práctica a ortodoxia deportiva, sesións rexenerativas e cómodas, entrenos progresivos, periodos acumulativos, etc, etc. Meu nivel era medio tanto na carreira como na bicicleta (para ter unha idea facia 37´no 10mil)e durante os 5 ou 6 anos que estiven así, nin melloraba nin empeoraba, o cual, considerando que xa tiña unha idade, era algo bom.

O carallo chegou cando naceu meu segundo fillo... Era coller as zapatillas ou o casco da bici, e antes de sair da casa xa escoitaba berrando a miña muller: " En media hora el biberón del niño...aviso "....total...que nin quencementos, nin estiramentos, nin hostias en vinagre,...abría a porta e "a fuejo" desde a primeira zancada...e en media hora , de volta á casa, preparando o biberon entre estertores....e coa bici o mesmo. E así día sí e día tamén....e o simpático do asunto foi que meses despois corrín a San Martiño e me casco 35 15...e que comenzo a competir en elite en duatlón, e a subir a podiums de vellos en carreiras populares e a sentirme cómodo a ritmos de 3 30 cando antes botaba os fíjados a 3 50. Hoxe en día ainda continúo mellorando a pesar de ser bastante mais vello, xa baixei de 34:30 e o que teño claro é que non quero ter mais fillos Silbar Silbar

Non sei... para min funciona o traballo intenso e relativamente corto,...para outros igual non,...o que sí percibo é que en moitas planificacións se abusa dos traballos cómodos e no momento de facer calidad, os ritmos son "un pouco mais rápidos"...eu non digo chegar á extenuación, como fago eu,...nunca aconsellaría ao meu fillo facer o que fago eu,...pero o que sí observo é moitas olladas aos pulsómetros...moitas reservas á hora de forzar, e moita complacencia por chegar a 170 de pulso nunha serie y "stop".

En todo caso, o mais importante: sentirse ben un consigo mesmo ...

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 12:10
Asunto: Re: MÉTODO MAFFETONE

lou_petó:Tío pero como dís que non queres ter máis fillos....cantos máis pois está claro que máis rápido iras, ja,ja Un saúdo máquina e que todo vaia moi ben. Grazas pola sinceridade.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2020, 10:29
Asunto: Re: MÉTODO MAFFETONE

10 interpretacións incorrectas acerca do adestramento MAF


Acláranse e matízanse os conceptos, non todo é branco e negro.

10 Misconceptions About MAF Training, Extramilest Show #28

ligazón: extramilest.com/blog/1...-training/

con MAF só adestras a baixas pulsacións
precisas traballo de velocidade para correr rápido
MAF vaille ben a todo o mundo
MAF só lle vai ben as que están media abandonadas
a fórmula MAF 180 é válida para todas
MAF non funciona porque fai que teña que andar
EU non progreso, así que MAF non funciona
O HR MAF debe ser o HR medio to teu adestramento
MAF ten pouca variabilidade (aburrido)
O adestramento MAF éche unha seita


MAF TRAINING IS ONLY TRAINING AT LOW HEART RATE
YOU NEED SPEEDWORK TO RACE FASTER
MAF TRAINING WORKS FOR EVERYONE
MAF ONLY WORKS FOR THOSE WITH LOW FITNESS LEVELS
THE MAF 180 FORMULA IS ACCURATE FOR EVERYONE
MAF TRAINING DOESN’T WORK BECAUSE I HAVE TO WALK
I’M NOT PROGRESSING, SO MAF TRAINING DOESN’T WORK
YOUR MAF HR SHOULD BE AVERAGE HR ON WORKOUT
MAF TRAINING HAS NO VARIATION
THE MAF TRAINING APPROACH IS LIKE A CULT

Est.2008
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 08 Feb 2020, 17:36
Asunto: Re: MÉTODO MAFFETONE

Persoalmente paréceme un erro comentar si funciona ou non funciona determinado tipo de adestramento
Son moitas variables, pero como di sempre o meu adestrador, todolos entrenos sirven para mellorar !! Guiño

Despois entra xa o compricado, de adaptar de forma individual ao que precisa cada un, entrenos a modiño, si si si, en periodos específicos e se cadra un día á semana, eu sempre fun de adestrar pouco e con intensidades altas.
Series curtas con intesidades altas, e poucas series largas a ritmos controlados, pois para eso xa tiña as competicións.
Levo 7/8 anos correndo e sempre mellorando tempos ano tras ano, e así espero estar un par de anos máis.
As series que máis repito son de 15 segundos, 30 segundos, 1 minuto etc...
Ahora pensando un pouco en distancias máis cortas e na pista, 4 series de 200 metros para abaixo etc...

Pero no inverno disfruto moito moito con tiradas cómodas pola beira do mar de 1h30 etc...

como curiosidade, un dos saltos importantes de calidade, noteino unha época donde por traballo, tiña que trotar moi moi suave acompañando a xente que estaba comezando ou de nivel moito máis baixo que o meu, prestoume de luxo !

www.youtube.com/channe...subscriber





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos