Foros ›
Autor
Mensaxe
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 19 Xul 2007, 23:01
Asunto:

Mateo, estás disculpado, y no te preocupes, que seguro que habrá próxima. El lunes de la próxima semana si no hay novedad estaré por galeras a las 9, ya que la alameda seguro que estará ya en fiestas. Un saludos a todos. ¡Cabuxa que es de ti!.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2007, 10:10
Asunto:

O CarSantiago marcha vento en popa...o circuito de Aldea Nova a min gústame especialmente.
Duas puntualizacións para @s compañeir@s "laretas" Guiño Guiño Guiño : Creo que nunca dixen:esto non é nada Ríndose , o que dixen foi que non fóramos a un ritmo máis rápido que ó do último entreno en Aldea Nova. Realmente creo que así foi, porque senon Picapiedra xa me tería desmentido cas súas estadísticas. Por certo, Picapiedra, ¡qué crack coa tecnoloxía de penúltima xeneración! Abraiado Abraiado Abraiado (Eu flipín, téñome que ir acostumando as expresións do meu Car en Agosto). Reitérome, creo que o entreno foi máis ou menos o mesmo ritmo que o da última vez.
O do tfno ten a súa historia. Hai catro ou cinco anos tiven unha rotura de fibras, do xemelgo, xogando o tenis.Vin as estrelas e máis. Tivo que ir a muller a recollerme e todo iso. Eu daquela non tiña móbil. Enton nun cónclave familiar, o que non fun invitado, pensaron que eu corría sempre só, por eses montes de dios...¿e si me pasaba algo ? Total, S. Ramón teléfono o canto con riñonera extraplana para levalo, e que non se me ocurra saír a correr sen él. Non acostumo a contestar chamadas, pero o outro día era miña nai Ríndose Ríndose Ríndose ,...comprensible.Bueno, comrpométome a intentar non usar o tfno nos entrenos Guiño Guiño Guiño
Este fin de semana parte do Car Santiago, non poden todos , temos celebración, polo que espero que Marola leve cámara para retratarnos e enseñarvos Moi feliz Moi feliz Moi feliz , ahí imos decidir donde é a próxima quedada, polo tanto Mateo xa cho comunicaremos.
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Dom, 22 Xul 2007, 21:26
Asunto:

A min gustoume máis o 2º circuito de Aldea Nova, encontreime moi ben, pero na derradeira baixada en asfalto, fíxome os xemelgos un extrano, asi decidin parar no tramo de terra antes de chegar ao final. Mais vale previr que curar. O do mércores pasado foi o derradeiro adestramento da miña tempada(ainda non sei de poderei ir a Ribeira, caghina marilús¡¡¡). Agora ate fin de agosto, nada de carreiras, e se fago algo será bici e/ou nadar.
Agardo que o Cónclave de Cabío tivese un bo, soleado e caluroso día de celebracion.

Despídome, desexando o CarSantiago unhas moi boas festas do Apóstolo (q non vos estrañe se vedes a un pelao con bigotes botando uns pasodobles na verbena da Alameda, jejejeje).

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 22 Xul 2007, 22:00
Asunto:

O conclave de Cabio, tivo un día espectacular, e polo menos eu, Dolores e os nenos pasámolo moi ben, a verdade e que na compañía de quen estábamos non podía ser doutro seito, tanto que non votamos de menos as dúas boas carreiras que había ese día (ainda que recoñezo que lle teño gañas a carreira da Silva), de todas formas expeculacións de próximas tolemias surxiron unhas poucas, pero tempo o tempo. Sinceramente quedáronme moitas gañas de repetir. Pola miña parte, vémonos en Riveira o Domingo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 11:31
Asunto:

A parte que me toca do Cónclave de Cabío pasouno moi ben, con un día estupendo e coa mellor compañía(faltaban algúns Demo ) ¡a qué máis! O perigo de pasar todo un día xuntos é o que dí gallego, da para desbarrar moito...pero moito,moito!!!; en fin pasou o día pasou a romería.
¿Imos quedar esta semana?, Gallego non pode, pero se queredes eu estou disposto (por calendario tería que ser o xoves), e serviría como despedida antes da incorporación o Car Barbanza (sempre que me admitan por un mes). Vos veredes, por min non hai problema. Falade.
Por certo habería que pensar en facer unha convocatoria en Setembro para os que non foron a Cabío recuperen Guiño Guiño e os que foron que se apunten a subir nota Moi feliz Moi feliz Moi feliz
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 11:47
Asunto:

Me alegro del buen dia que habeis pasado. Es buena idea lo de repetirlo en septiembre. Intentaré acudir para esas fechas.

Para mi esta semana, justamente, el jueves será el único día para hacer una escapadita 'al monte' además me apetece para así despedirme ya hasta septiembre.

A ver si os animais .... y volvemos a ser un buen grupito.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 12:31
Asunto:

Peeeeeero, tanto desbarrastéis ???? Demo sorrindo Disimulando Si lo que sois es unos exagerados!!!! Ríndose Ríndose Qué son 60 "kilometritos de nada" monte arriba, monte abajo por plena Cordillera Cantábrica...??? Abraiado 8O ... si seguro que está chupado de entrenar... !!! Disimulando Demo sorrindo Demo sorrindo Yo creo que la culpa fue de la caipirinha, que estaba muy rica, y de que no se os puede poner juntos Guiño Ríndose Ríndose Ríndose

Bueno, ahora sin bromas que yo y mi familia lo pasamos fenomenal, fue fantástico estar con todos vosotros y sino que se lo pregunten a los niños... Se nos hizo el tiempo cortísimo y nos encantó el lugar, que para organizar cosas de este tipo está impresionante con esa supermesa donde hablar de lo divino y lo humano.

Y ale, aquí os dejo el enlace con las fotos, para que unos lo recordéis y a otr@s se les pongan los dienten muuuuuuuuy largos. Disimulando Guiño

picasaweb.google.es/ma...arSantiago

Me parece estupendo repetir en Septiembre, en octubre, noviembre... Moi feliz

PD. Ahora que me doy cuenta son las primeras fotos de este Car, menuda fama vamos a pillar... Disimulando Esperemos que las siguientes sean un poco más deportivas... Ríndose Ríndose
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 17:39
Asunto:

Celebro, secundo y apoyo esa nueva cita de septiembre. E levarei ese licor café que non puiden levar desta vez, e alghun outro licor tamen. Festa rachada, Aiiiiiiii Carballeira!!!!. Un abrazo a todos todas
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 19:28
Asunto:

Impresionante jornada lúdico festiva. Gracias por la compañía y si se repite me apunto. Pasé un día genial, hasta me dio tiempo a pasar por Ribeira ( no encontré el desvío del hospitallll) y un poco más y me quedo a las fiestas.
Lo del jueves aún no se como llevaré estos días ( voy un poco liado de trabajo) pero lo veo factible ( lo que hace uno por unas isotónicas en buena compañía).
Saludos cordiales
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 23:05
Asunto:

gallego escribió:
Mateo, estás disculpado, y no te preocupes, que seguro que habrá próxima. El lunes de la próxima semana si no hay novedad estaré por galeras a las 9, ya que la alameda seguro que estará ya en fiestas. Un saludos a todos. ¡Cabuxa que es de ti!.

Te había leido mal!!! Pensé que era este lunes y allí nos tienes a Fleky y a mi esperando por ti. Confuso Bueno pues a ver si para la próxima le das menos a las barbacoas y más a las piernas Guiño
Un saludo!!
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 23:41
Asunto:

xolinha escribió:
gallego escribió:
Mateo, estás disculpado, y no te preocupes, que seguro que habrá próxima. El lunes de la próxima semana si no hay novedad estaré por galeras a las 9, ya que la alameda seguro que estará ya en fiestas. Un saludos a todos. ¡Cabuxa que es de ti!.

Te había leido mal!!! Pensé que era este lunes y allí nos tienes a Fleky y a mi esperando por ti. Confuso Bueno pues a ver si para la próxima le das menos a las barbacoas y más a las piernas Guiño
Un saludo!!

Perdón, perdón, y mil veces perdón, pero es que surgió un imprevisto de última hora para hoy, ya que tenía que quedar en el 2º trabajo a las 9:30 para preparar y supervisar las cosas para mañana que es la fiesta del apostol, ya que los otros compañeros le iba mejor esa hora y en vista de eso, ayer a pesar del mal tiempo, para ir ganando terreno, hice una muy buena subida al pedroso, y hoy por la tarde fui con Dolores a la piscina, de todas formas, perdonar por no avisar de que no podía ir.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2007, 17:31
Asunto:

gallego escribió:
xolinha escribió:
gallego escribió:
Mateo, estás disculpado, y no te preocupes, que seguro que habrá próxima. El lunes de la próxima semana si no hay novedad estaré por galeras a las 9, ya que la alameda seguro que estará ya en fiestas. Un saludos a todos. ¡Cabuxa que es de ti!.

Te había leido mal!!! Pensé que era este lunes y allí nos tienes a Fleky y a mi esperando por ti. Confuso Bueno pues a ver si para la próxima le das menos a las barbacoas y más a las piernas Guiño
Un saludo!!

Perdón, perdón, y mil veces perdón, pero es que surgió un imprevisto de última hora para hoy, ya que tenía que quedar en el 2º trabajo a las 9:30 para preparar y supervisar las cosas para mañana que es la fiesta del apostol, ya que los otros compañeros le iba mejor esa hora y en vista de eso, ayer a pesar del mal tiempo, para ir ganando terreno, hice una muy buena subida al pedroso, y hoy por la tarde fui con Dolores a la piscina, de todas formas, perdonar por no avisar de que no podía ir.

Nada,nada, y mil veces nada, ya sabes que por allí siempre hay gente y si pasan de los 20 minutos ya sabemos que no viene nadie más. De todas formas me imagino que hasta la semana que viene no habrá mucha gente por galeras...
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2007, 12:26
Asunto:

Yo este jueves no podré (además estoy de vacaciones recordais??? Molón )

De todas formas creo que os veo a casi todos el domingo. Guiño
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2007, 13:00
Asunto:

Marola escribió:
Yo este jueves no podré (además estoy de vacaciones recordais??? Molón )

De todas formas creo que os veo a casi todos el domingo. Guiño

Marola, Marola!!! Non sei, non te vexo collendo vacacións!!! Creo que aínda segues disfrutando tanto...que difícil o vas a ter.
Agora que estás como unha moto as tuas pernas non van poder parar.........
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 30 Xul 2007, 21:24
Asunto:

Como esto parece cerrado por vacaciones... aprovecharé para despedirme desde este post, y desde aquí lo hago extensible para toda la familia de correrengalicia.Por fin mañana me voy a mi Barrachina ( QUE TERUEL EXISTE), por desgracia pocos días ya q regreso pronto y vuelvo a marchar, esta vez mà s lejos, por lo que practicamente voy a estar todo el mes de agosto desaparecido de estos " lares".
Desearos a todos buenos días y felices vacaciones para los que las tengan.
Sólo espero retomar pronto este car ... bueno a su gente.
Un saludo que los paseis y pasemos bien y hasta muy pronto.
Darle todo lo duro que requiera .
Saludos cordiales y ya sabeis TERUEL EXISTE . patrimonio de la Humanidad





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos