Foros ›
I Carreira de Montaña San Martiño - Teo
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 23:33
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Rufino escribió:
Pero non era ata as 00:00. Non se quedara en que éste era o prazo correcto?
E eu que acababa de convencer a unha persoa pa ir......
Bueno, outra vez será.
se completaron las 150 plazas que había y se cerraron las inscripciones como es lógico
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 8:42
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Ahhh, ok. Non me había dado conta de ese detalle, pensaba que aínda quedaban prazas.
Un saudo.
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 9:36
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Eu vou a romper unha lanza en favor da organización...
O tema de quedar xente fora das carreiras por cumplirse o límite de inscripción ou de participantes vese practicamente tódalas semanas e en tódolos foros e os únicos culpables somos nos por non facelo con tempo, certo que non hai que anotarse o primeiro dia pero non agardemos tampouco o último...
Imos a apoiar a esta xente para que todo saia ben e que asi sexa a primeira de moitas edicións...

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 10:56
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Si o limite eran 150 e xa se completou non hai nada q obxetar...as veces cando algo interesa hai q estar atento e leerse o regulamento.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2014, 11:15
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

mario.R escribió:
Si o limite eran 150 e xa se completou non hai nada q obxetar...as veces cando algo interesa hai q estar atento e leerse o regulamento.
Totalmente de acordo, o que pasa e que me inscribín o luns e penso que non había nín 90 inscritos, e debeu haver avalancha de inscritos nun día.
E o que pasa por deixar as cousas pa última hora.
O dito, tal como pon no reglamento todo correcto.
Un saudo e sorte a organización.
Cachocarne

Maratoniano
Maratoniano
31/12/10
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 9:01
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

A mi me "liaron" en el último momento para ir, y también se me pasó por alto el límite de participantes, solo me había quedado con la fecha límite.
Una pena.
Pero no me quejo a la gente q lo organiza (Q ya bastante hace), solo me lamento, por cenutrio, y porque me quedo con las ganas.
Suerte
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 16:51
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Igual non era mala idea poñer o Track,que mañán xa e venres...
osdomontebravo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/03/14
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 20:16
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Colgamos o enlace o track da carreira, estamos super entusiasmados e esperamos que vos guste como nos gustou a nos preparar todo para que a disfrutedes.

www.wikiloc.com/wikilo...id=8019905
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 21:16
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

osdomontebravo escribió:
Colgamos o enlace o track da carreira, estamos super entusiasmados e esperamos que vos guste como nos gustou a nos preparar todo para que a disfrutedes.

www.wikiloc.com/wikilo...id=8019905
Moitas gracias!! Un percorrido muy chulo,mañán dareille una voltiña!!
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 12:38
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Bueno,despois de facer o circuito nunhas condicions climatoloxicas similares ás do domingo deixovos a miña humilde descripción.(fíxeno sin Gps así que os km son orientativos).
Saese da Carballeira de Francos por una pista asfaltada paralela a vía que a uns 400m empeza a picar cara arriba e o asfalto convertese en pista de parcelaria,o rematar esta ascensión duns 300 m aprox faise un pequeño circuito arredor dunha pista de baloncesto q non ten mais dificultade que a auga que se poida acumular para comenzar unha forte pero curta ascensión que dará paso a unha forte baixada duns 100m.
Continuamos mezclando pistas de parcelaria con algo de asfalto para voltar a pasar pola carballeira de Francos(lugar de saída e meta) OLLO!! os que vaiades a entrenar xq no medio das casas hai cans soltos con bastante mala hostia!
Desde ahí hasta o km 5 a carreira discurre por pistas de parcelaria moi llanas que en torno a este km 5 (identificaremolo porque de frente veremos unha presa do Pazo do Faramello)darán paso a unha ascensión por sendeiros de monte con alguna pedra suelta.
En torno o km 6 EMPEZA A POÑERSE SERIA A COUSA,cunha subida de monte na que as "máquinas"menos preparadas pode que teñan que botarse a andar un pouquiño.
Despois de esta zona concreta ven unha zona entre carballos con alguna baixada que nos permitirá recuperar un pouquiño.
Os últimos 2 km discurren por algún sendeiro de monte q nalgunha zona se estreita e hoxe estaba algo encharcada.
Xa cara o final pista de parcelaria e nos últimos 400m aprox un regaliño en forma de pendente para acceder a Carballeira de Francos novamente q si ben noutro momento da carreira non sería destacable aquí co cansanzo acumulado podenos resultar desagradable.
De ahí a meta unha baixadiña pola herba e chegada o lado da capilla.
Eu fixeno con zapatillas de Running e non tiven problema(Nike pegasus).
littlejohn

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/10/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 22:48
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Chegará con botas de pescador con cintura alta, tipo "cachuli", ou mellor neopreno de corpo enteiro? Moi feliz
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 10:25
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

mario.R escribió:
Bueno,despois de facer o circuito nunhas condicions climatoloxicas similares ás do domingo deixovos a miña humilde descripción.(fíxeno sin Gps así que os km son orientativos).
Saese da Carballeira de Francos por una pista asfaltada paralela a vía que a uns 400m empeza a picar cara arriba e o asfalto convertese en pista de parcelaria,o rematar esta ascensión duns 300 m aprox faise un pequeño circuito arredor dunha pista de baloncesto q non ten mais dificultade que a auga que se poida acumular para comenzar unha forte pero curta ascensión que dará paso a unha forte baixada duns 100m.
Continuamos mezclando pistas de parcelaria con algo de asfalto para voltar a pasar pola carballeira de Francos(lugar de saída e meta) OLLO!! os que vaiades a entrenar xq no medio das casas hai cans soltos con bastante mala hostia!
Desde ahí hasta o km 5 a carreira discurre por pistas de parcelaria moi llanas que en torno a este km 5 (identificaremolo porque de frente veremos unha presa do Pazo do Faramello)darán paso a unha ascensión por sendeiros de monte con alguna pedra suelta.
En torno o km 6 EMPEZA A POÑERSE SERIA A COUSA,cunha subida de monte na que as "máquinas"menos preparadas pode que teñan que botarse a andar un pouquiño.
Despois de esta zona concreta ven unha zona entre carballos con alguna baixada que nos permitirá recuperar un pouquiño.
Os últimos 2 km discurren por algún sendeiro de monte q nalgunha zona se estreita e hoxe estaba algo encharcada.
Xa cara o final pista de parcelaria e nos últimos 400m aprox un regaliño en forma de pendente para acceder a Carballeira de Francos novamente q si ben noutro momento da carreira non sería destacable aquí co cansanzo acumulado podenos resultar desagradable.
De ahí a meta unha baixadiña pola herba e chegada o lado da capilla.
Eu fixeno con zapatillas de Running e non tiven problema(Nike pegasus).
Moitas gracias pola descripción, supoño que o único cambio será o aumento da cantidade de auga no trazado e quizaís un pouco maís de barro.
Un saudo.
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 13:15
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Rufino escribió:
mario.R escribió:
Bueno,despois de facer o circuito nunhas condicions climatoloxicas similares ás do domingo deixovos a miña humilde descripción.(fíxeno sin Gps así que os km son orientativos).
Saese da Carballeira de Francos por una pista asfaltada paralela a vía que a uns 400m empeza a picar cara arriba e o asfalto convertese en pista de parcelaria,o rematar esta ascensión duns 300 m aprox faise un pequeño circuito arredor dunha pista de baloncesto q non ten mais dificultade que a auga que se poida acumular para comenzar unha forte pero curta ascensión que dará paso a unha forte baixada duns 100m.
Continuamos mezclando pistas de parcelaria con algo de asfalto para voltar a pasar pola carballeira de Francos(lugar de saída e meta) OLLO!! os que vaiades a entrenar xq no medio das casas hai cans soltos con bastante mala hostia!
Desde ahí hasta o km 5 a carreira discurre por pistas de parcelaria moi llanas que en torno a este km 5 (identificaremolo porque de frente veremos unha presa do Pazo do Faramello)darán paso a unha ascensión por sendeiros de monte con alguna pedra suelta.
En torno o km 6 EMPEZA A POÑERSE SERIA A COUSA,cunha subida de monte na que as "máquinas"menos preparadas pode que teñan que botarse a andar un pouquiño.
Despois de esta zona concreta ven unha zona entre carballos con alguna baixada que nos permitirá recuperar un pouquiño.
Os últimos 2 km discurren por algún sendeiro de monte q nalgunha zona se estreita e hoxe estaba algo encharcada.
Xa cara o final pista de parcelaria e nos últimos 400m aprox un regaliño en forma de pendente para acceder a Carballeira de Francos novamente q si ben noutro momento da carreira non sería destacable aquí co cansanzo acumulado podenos resultar desagradable.
De ahí a meta unha baixadiña pola herba e chegada o lado da capilla.
Eu fixeno con zapatillas de Running e non tiven problema(Nike pegasus).
Moitas gracias pola descripción, supoño que o único cambio será o aumento da cantidade de auga no trazado e quizaís un pouco maís de barro.
Un saudo.
Si Rufino,creo q a lavadora vai ter choio esta semana,un saudo!!
Matgar

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/13
7 Carreiras
34 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 14:06
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Mi enhorabuena a la organización. Animo y el año que viene mas
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 15:28
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Carreira de 10! Perfecta organizacion,percorrido moi bonito e ben sinalizao e o millor avituallamento q vin hasta agora en ningunha carreira,NORABOA espero q sexa a prumeirade moitas q fagades!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos