Foros ›
Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2014, 12:08
Asunto: que GPS para ultratrail ??

cada vez pasome mais horas no monte e gustariame un GPS para rexistrar os entrenos que teña unha boa autonomia.

estou contentisimo co meu Garmin 410, e si non fora porque a bateria dura unhas 5h 30' ou asi non me plantearia comprar outro.

estou tan contento con el que non me planteo comprar outro que non sea Garmin.

que modelo me teria gran autonomia para tirarme o monte e olvidarme do tema??

si marca a altitude instantanea,altitude acumulada e estas cousas xa seria a osti..
ghoselito

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
Exiliado en P.A.
Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2014, 12:21
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

Pois se non queres ir a outra marca que non sexa Garmin terás que mirar o Fenix 2, que ten altímetro barométrico e che indica a altitude baseada no mesmo. Pola web tes moitas probas do aparello.

Saúdos.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2014, 18:47
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

ghoselito escribió:
Pois se non queres ir a outra marca que non sexa Garmin terás que mirar o Fenix 2, que ten altímetro barométrico e che indica a altitude baseada no mesmo. Pola web tes moitas probas do aparello.

Saúdos.

vaites,non sabia nin da existencia dese.
baraxaba o Garmin Forerunner 910XT,que pese a ser para triatlon conta con altimetro barometrico e da ata 20h de duracion en modo entreno.

estudiarei o tema.
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2014, 20:44
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

o do altimetro barometrico tes que andar calibrandoo cada vez que saias para unha maior exactitude. en bateria o 910 e o 310 duran 20horas. eu teño o 310 e home non me puxen a calculalo exacto pero dura moitas de nuestro señor. falando de prezo moito mais barato o 310 por suposto, eu mercarao por 175euros na internete (no decathlon esta a 225). eso si non che marca altitude (so o final do entreno cando o mirar no ordenador) e tampouco ten altimetro barometrico.

espero che servira de algo. saúdos
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2014, 21:21
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

pichichi escribió:
o do altimetro barometrico tes que andar calibrandoo cada vez que saias para unha maior exactitude. en bateria o 910 e o 310 duran 20horas. eu teño o 310 e home non me puxen a calculalo exacto pero dura moitas de nuestro señor. falando de prezo moito mais barato o 310 por suposto, eu mercarao por 175euros na internete (no decathlon esta a 225). eso si non che marca altitude (so o final do entreno cando o mirar no ordenador) e tampouco ten altimetro barometrico.

espero che servira de algo. saúdos

pois a verda e que con eso apañariame.
tampouco necesito catrocentastrintecatromilduascentasdezaseis funcions no gps,o final encendo o salir da casa e nada mais.
km,ritmo medio,ritmo por kilometro e ascension acumulada chegariame.

o do altimetro supoñiamo,xa tiven un e poñiao todos os dias o salir a 57m que é a altura da miña casa.
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Out 2014, 21:54
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

Si no te quieres ir a otra marca, en Garmin el más "pata negra" es el Fénix como te indicaba el compañero. Tienes el modelo anterior de liquidación en muchas tiendas, o el Fénix 2 a precio normal, y para este último puedes pillar el básico o el pack con la cinta HR de correr que incluso marca la distancia y ritmo sin cobertura GPS (hace una estimación mediante los movimientos y las zancadas, basada en información de entrenos anteriores). No te cuento mucho más al respecto porque tienes multitud de pruebas en la red sobre ambos, especialmente comparándolos con las distintas versiones del Suunto Ambit, su más directo competidor.

Cualquiera de esos relojes tiene más autonomía de los que comentábais, sobre todo si lo pones en el modo ultratrail (menor frecuencia de registro, pero más autonomía y memoria), llegando incluso a las 40 o 50 horas. Ahora bien, si quieres hacer ultras muy ultras, o te van las largas rutas de aventura, necesitarías más bien un reloj tipo el Garmin Foretrex (hay 4 versiones con precios diferentes, pero sólo te servirían un par de ellas), por el tema de las baterías.

Lo que sí te desaconsejo si lo tuyo es el trail, es el 910, un aparato con funciones más enfocadas para el triatlon, con un gran display nada protegido (algo frágil para el monte), y un diseño poco outdoor.

De todas formas si tienes alguna duda puntual sobre algo en concreto, antes de comprar pregunta.

Saludos.

www.sportgumby.blogspot.com
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2014, 17:06
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

pra mi sin dudas o el fenix o el ambit de suntoo. pueden duran 50 horas de bateria , todo depende si haces ultras o solo trail
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 12 Out 2014, 22:14
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

miña nai !!!!,50 horas !!!

pero vos onde tendes pensado ir correndo ooohh.

home,eu solo queria algo que me durase... non sei,quizais 10 ou 12 horas.
nunca corrin tanto,pero un dia de senderismo si que me podo tirar 8 ou 9 horas.
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 5:54
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

CesGti escribió:
miña nai !!!!,50 horas !!!

pero vos onde tendes pensado ir correndo ooohh.

home,eu solo queria algo que me durase... non sei,quizais 10 ou 12 horas.
nunca corrin tanto,pero un dia de senderismo si que me podo tirar 8 ou 9 horas.
Pues para eso con el Garmin 305 tienes mas que suficiente.Bien cargado son un poco mas de 8h.Como hablas de GPS para ultras en el encabezamiento del hilo,se supone que sera un aparato que aguante bastantes horas,como minimo 20. El ambit 2 de suntoo,son 40 h reales de uso
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 9:12
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

Bos días, coincido con Mond e Blas62, Fenix2 ou Suunto Ambit2. Despois de analizalos durante un tempo, comprei o Garmin Fenix2. Estou moi contento con él, con todas as posibilidades que ofrece, que son moitas.
Ah!, eso sí, o mellor precio para compralo (calquera dos dous), por Amazon.
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 20:31
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

Pues sí, Imartsil, el Fénix 2 es un aparato del copón (al igual que el Ambit, sólo que el compañero dijo que quería seguir con Garmin). Yo le comenté también del Fénix anterior porque algunas tiendas lo están liquidando, y algunas personas lo están vendiendo de 2ª por pasarse al nuevo, y aunque tienen menos funciones y potencial que el Fénix 2, no deja de ser también un reloj flipante que se puede sacar "muy barato" ahora mismo.

Y si el Fénix/Ambit a CesGti le parece mucho con sus hasta 40 o 50 horas (a costa de "perder datos"), que se olvide del Foretrex, pues éste está pensado para gente que hace cosas heavies de verdad.

Hablamos, saludos.

www.sportgumby.blogspot.com
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 21:31
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

xa me tendes convencido co Fenix.
topei esta oferta por internet:
www.fitnessdigital.com.../10003020/

e esta outra que xa me parece moita ganga,non sei ata que punto sera fiable esto de Ebay.
www.ebay.es/itm/like/3...2625894421
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 7:05
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

Buenos días CesGti, mira esta oferta en Amazon, por 339€ teñen o Fenix2.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 10:03
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

lmartsil escribió:
Buenos días CesGti, mira esta oferta en Amazon, por 339€ teñen o Fenix2.
por eses cartos compralo en calquer tenda Española.
www.deporvillage.com/garmin-fenix-2

xo atopei por 280e con 10 horas de uso. o tio ten problemas de vista e non ve os digitos sobre o fondo negro.
e creo que amin tamen me convence mais o fondo gris do Fenix.

de todolos xeitos gracias.
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 19:41
Asunto: Re: que GPS para ultratrail ??

Veo que ya has encontrado el Fénix 1 en plan liquidación, la verdad es que tiene un precio impensable hace sólo un año.

Eso sí, cuidado con las ofertas del Fénix 2, pues muchas son el pack económico, es decir, el reloj sin la banda HRM Run (que además de la frecuencia cardiaca le añade muchas funcionalidades que son la caña); piensa que la banda sola ya anda por los 80 o 90 euros, así que a lo mejor compensa pillar ya el "pack grande".

Por cierto, para los que sean muy pijoteras, hace poco Garmin sacó una edición especial del Fénix 2: pantalla en positivo (creo), correa roja con cuerpo negro,.... pero bastante más cara. En la web de Garmin puedes verlo, por si te interesa ser muy original, jeje.

Saludos.

www.sportgumby.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos