Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 9:22
Asunto: Diario de Sanmikel

Hola, non tiña moita intención de crear un diario, e menos público, pero creo que unha forma fácil de conseguir e ver como melloras físicamente.
Eu non son un experto en running, son todo un novato Chupete os meus 36 anos.
Vivo en Vigo, e intento facer "running" por Vigo, aínda que son de Vilanova.
Levo facendo futbol sala 1 ou 2 veces a semán durante 8 anos.
Empecei nisto fai 2 meses de casualidade, despois de unha carreira de 1 milla para recaudar fondos. Como mal no quedei (iso creo), entre os 10 primerios de 80 ou así, me pegou o gusanillo de ver que tempo facía.
Fixen 3 carreiras fáciles de 6km(costa a baixo e chan), e os meus tempo estaban sobre 04'20'' (correndo cos tenis de futbol sala). Por o que decidín comprar unhas zapatillas.
Me fun de vacacións, e fixen algunha saída, pero todo cambiou un día de festa....(x non decir borracheira).
Estaba eu na festa do albariño, un xoves as 5 da maña (non vos digo como de bébedo), e vin durante 3 horas un cartel da MM de Maralba do grove cambados. Na miña cabeza foi tomando forma de que debería correr esa carreira, e así foi.
Empecei un pouco mais en serio entre 3 e 4 saída a semán. Mezclada con 2 días de futbol sala.

Como non tiña moita idea de como entrenarme fixen algo así:
Empecei fai 4 semans:
Mezclei saídas entre 8 e 12 km.
Subin 12 pisos (escaleiras claro) 5 veces estos días.
Fixen 2 veces series 8x400m (ritmo 4') con recuperacion de 200m
Fixen 3 veces series 6x1000m (ritmo 4') con recuperación de 2 minutos.
Fixen 1 vez serie de 8x1000m (ritmo 4')con recuperación de 2 minutos.
As miñas series non son moi boas, sei que teñen que rematar mais duras que cando empezo, pero non sempre o consigo.
Ademais todas as miña carreiras rematan con unha ascensión de 1.2 km, de uns 55 metros (non sei cal é o desnivel).

Despois de todo isto, fixen este domingo a miña primeira carreira Popular. Foi en na I Carreira Popular Romaría Vikinga de Catoira [10k].
Non ía ser a miña primeira proba (tiña pensado facer a primeira a de Meaño), pero o final me apuntei coa familia.

Tiña en mente facer un tempo inferior os 46m, pero coa intención de rematala, e pouco maís.
Cal foi a miña sorpresa que rematei en menos de 41m.
Estiven a mar de contento, foi unha pasada, me sentín supermotivado.
Iso sí, considero que fun forte, despois analizando as pulsacións recollidas por o meu garmin, creo que así foi. (Iste é outro tema que escribirei no meu diario desposis disto, pois estou un pouco preocupado por os datos das pulsacións.

Isto é a miña introdución, so son palabras o aire, que seguramente a ninguén lle interesarán (non creo nin que a mín), pero ahí van quedar.

Grazas a este foro, a quenes o fan realidade, e tamén os organizadores das carreiras. Todos eles cun esforzo especial e seguro que non remunerado.
O meus máis sentido ánimo e as miñas grazas.


Última edición por sanmikel o Mar, 25 Ago 2015, 12:05; editado 3 veces
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 9:27
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Bueno despois de todo este rollo, espezo con que fixen esta semán.

L 8/9/14: 50 minutos de correr, con 6x1km(4'10'') Rec 2'
M 9//9/14: Futbol sala, 1hora e 10 minutos. Despois 5 series de costas de 300m (4'20'') , baixando recuperando
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 9:35
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Dúas cosuas maís:
1.- É bo mezclar o futbol sala con running (e que me gusta xogar e levo xa moito tempo facendo cos amigos.
2.- Como falaba na miña primeira entrada deste diario, estaba preocupado co meu analise cardíaco da miña primeria carreira.
Deixo un enlace a páxina do meu garmin, para saber se me pasei todo o rato, ou e normal estos ritmos: I Carreira Catorira - Garmin .

Este último tema do tema cardíaco me preocupa.
Dende que teño pulsómetro (2 semáns), foi a vez que tiven as pulsacións mais altas 179. E según garmin estiven o 97% na miña frecuencia máxima.

Un saúdo e grazas.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 9:40
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Se me olvidaba, vou por algúns datos físicos:
Varón, 36 anos, 165cm, 63kg (baixei 6 kg en 6 semáns). Sen probelmas físicos, nin enfermidades coñecidas.
Ah.... e pe pequeno.... 40E
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 10:33
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Bienvenido a este espacio mas concreto donde espero que encuentres el resultado deseado y la motivación por seguir superandote.
Ahora te toca ir descubriendo paso a paso esta etapa bonita de aprendizaje de esta aficcion que te va atando cada vez mas y mas!!!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 10:35
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas tintin, a ver canto aguanto correndo.
Os ánimos se agradezen.
tintin escribió:
Bienvenido a este espacio mas concreto donde espero que encuentres el resultado deseado y la motivación por seguir superandote.
Ahora te toca ir descubriendo paso a paso esta etapa bonita de aprendizaje de esta aficcion que te va atando cada vez mas y mas!!!!

Aprendiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/13
8 Carreiras
680 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 11:47
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Bienvenido, compañero. Pues hiciste un gran estreno en la distancia en Catoira, ahí hay mucho potencial, mucho ánimo.

Hazlo, o no lo hagas. Pero no lo intentes.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 11:47
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Benvido San.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 11:49
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Benvido Sanmikel. Eu sempre digo que cando un empeza o obxectivo principal ten que ser non lesionarse nin desanimarse, e que hai que ir pouco a pouco que este deporte é para xente paciente.

Mesmo no teu caso, que tes unha traxectoria xa noutros deportes, mellor quedarse curto que pasarse. Eu de feito agardaría ó vindeiro ano para facer esa MM, pero igual me paso de prudente.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 11:52
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas señor "aprendiz" e señor "freakyrunning", un placer estar neste foro.
Espero co tempo ir coñecendo a algún foreiro.

Aprendiz escribió:
Bienvenido, compañero. Pues hiciste un gran estreno en la distancia en Catoira, ahí hay mucho potencial, mucho ánimo.

freakyrunning escribió:
Benvido San.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 11:57
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas "gefreiter", iso pensaba eu o principio, pero teño moitas gañas de facela.
Máis ben de desfrutala, non de correla, e decir sen mirar tempos, so correndo.
E que a primeira edición e na miña terra tira moito, enténdeme.
Xa fixen tiradas de 15-16 km, e estas 3 semans que me quedan tiña pensado meter 4 tiradas entre 17 e 20 km.

A terra tira moito.

gefreiter escribió:
Benvido Sanmikel. Eu sempre digo que cando un empeza o obxectivo principal ten que ser non lesionarse nin desanimarse, e que hai que ir pouco a pouco que este deporte é para xente paciente.

Mesmo no teu caso, que tes unha traxectoria xa noutros deportes, mellor quedarse curto que pasarse. Eu de feito agardaría ó vindeiro ano para facer esa MM, pero igual me paso de prudente.

Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 16:23
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Bienvenido al foro Sanmikel.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 17:16
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas "Papa-Léguas", intenarei por o que sei... e axudar.
Papa-Léguas escribió:
Bienvenido al foro Sanmikel.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 17:24
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Bueno o meu primer entreno, posto o memos día:
As 16:30,
18 Km en Total, en plan trote e relax, por a carretera de nigán por a costa, por onde vai parte de Vig-Bay. Unha das 4 tiradas longas que quero facer antes da mm do Grove-Cambados.
Os 10 primeiros a 4'50''
Os 3 seguintes a 4'30
E os 5 últimos a 5' (rematando o 1.2k en costa arriba total)
O final me costou os últimos 2 km, incluso tiven no planta dos pes unha sensación de formigueo (nunca a había tido)

Fíxena sen comer (medo a que co bochorno chovese e fixese moito calor), e sen nada no estómago dende a mañan excepto 2 cafes con leite.
Xa o fixera un par de veces máis así, e ben, a sensación non foi mala.

Tal como me dicía "gefreiter", aínda non me vexo preparado para un MM, pero xa dixen, que é a primeria da miña zona, e iso tira.

pd: estou loco seino.. o pagarei por algún lado
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 17:30
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Benvido Sanmikel... Por certo , eu tamén estuven na carreira de Catoira (terra dos meus pais), pero noutra zona mais distante do pelotón.

Moito ánimo. Se che serve de algo, eu fixen a miña primeira MM ós 8 meses escasos de comezar a correr, pero co único obxectivo de rematala sen lesionarme, sen forzar moito os entrenamentos... Se vas a por marca, se cadra é mellor que esperes como che di Gefreiter.

Asegúroche que o de facer o diario é moi útil para motivarse e levar un ritmo de saídas.

Xa que te animaches, espero que sigas enganchado a este vicio e lle saques tanto partido coma todos nos.


Última edición por Meigalicix o Mér, 10 Set 2014, 19:38; editado 1 vez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos