Foros ›
presentación NOVO USUARIO
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2007, 22:59
Asunto:

Khene non son ninguén para dar consellos pero po-la miña experiencia (teño 1h 16m 19 sg con 41 anos como mellor marca en mwdia maraton) e, e o meu problema sonos kilos de máis, teño moi claro que antes de poñerse a buscar marcas, medir tempos,etc, hai que toparse ben fífsicamente con ún mesmo.
Baixo o meu punto de vista, un tipo como Aricar, que fai eses tempos en eses Kms, si de verdade se mete neste mundiño e vai a tratar de face-lo o mellor posible, antes de poñrse a facer tempos, debe de perder volumen, SEN OBSESIONS.
Como lle dixena él, xa o corpo lle pedirá caña.
E o do refrán non se refire a comida, sinon ód hábitos. O importante é coll-la inercia de baixar de peso, pero (con Hábitos), non deixando de comer.
Non te pases, sobre tdo cos líquidos.
Cando empeces a baixar un pouquiño (ainda que sexan 200 gs., dísmo).
PD. Ã? o meu problema, hai 5 anos eu tiña 1h 16m en media maraton con 56 Kgs. Hoxe teño 1h 25 m con 65 Kgs.
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2007, 8:48
Asunto:

Gracias a Khene e Toijodio polos vosos consellos, eu son o primeiro en recoñecer que teño que baixar de peso, pero a mín perdeme a comida, por eso prefiro baixar a base de exercicio. Foi unha das causas polo que empecei neste mundillo, e espero aguantar xa que hai días que o pasas mal por iso creo que tedes razón de que non debo preocuparme das marcas e sí máis de facer kilometros, sexa ao ritmo que sexa. Eu por suposto que non chegarei ás vosas marcas nin é a miña intención, nin siquera sei si me atreverei con algunha carreira popular a cortiña que sexa. Tomo nota e repito, moitas grazas
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2007, 8:54
Asunto:

Aricar yo tambien te aconsejo que bajes peso , a parte de mejorar en marcas , evitas muchas lesiones y molestias que te pueden perjudicar esos kilos de mas ,que esta claro tanto cuesta bajar , toijodido no me extraña que vueles con ese peso,animo y saludos.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2007, 9:13
Asunto:

Y yo tengo mi mejor tiempo en media maratón en 1h46', peso 81 kg y soy feliz corriendo Guiño Ríndose Ríndose


ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2007, 9:16
Asunto:

Hola Khene, eu creo que nunca chegarei a esa marca, é máis creo que nunca rematarei unha media. Creo que empecei moi tarde. Saúdos
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2007, 13:28
Asunto:

Si, eu agora mesmo peso 65 Kg, pero .... e que mido 1,61.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2007, 1:06
Asunto:

A todo esto ARICAR,supoño que o 14 de Xullo participaras na IX Carreira Pedestre Lestrove-07.
Será o teu estreno como atleta profesional,e coñeceras a un sin fin de foreiros.!! Xa hai 21 anotados !! Guiño Moi feliz
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2007, 9:32
Asunto:

lestrove escribió:
A todo esto ARICAR,supoño que o 14 de Xullo participaras na IX Carreira Pedestre Lestrove-07.
Será o teu estreno como atleta profesional,e coñeceras a un sin fin de foreiros.!! Xa hai 21 anotados !! Guiño Moi feliz

Bos días veciño: ¿Ti cres que estou preparado para unha proba de 8 km.? Non é polo ridículo que poida facer senon polas secuelas físicas e morais que poida deixarme Avergoñado Triste . Teño que , como dis tí, papar ainda moitos kms.. Eu o único que por agora pretendo e baixar peso, por cuestión de saude, ainda que de aquí a mes e medio que falta para a proba, quen sabe. Saúdos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2007, 14:20
Asunto:

ARICAR escribió:


Bos días veciño: ¿Ti cres que estou preparado para unha proba de 8 km.? Non é polo ridículo que poida facer senon polas secuelas físicas e morais que poida deixarme Avergoñado Triste . Teño que , como dis tí, papar ainda moitos kms.. Eu o único que por agora pretendo e baixar peso, por cuestión de saude, ainda que de aquí a mes e medio que falta para a proba, quen sabe. Saúdos.

!!! Non me seas mixiricas ARICAR...pasa a correr o dia 14 de Xullo !!! Moi feliz
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 13:51
Asunto: novo usuario

benvido aricar,saudache un da ponte q andubo moitos anos por esas veijas de dios e q agora reside en santiago.o que necesites eiqui estamos,SAUDOS
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 14:39
Asunto: Re: novo usuario

keniatablanco escribió:
benvido aricar,saudache un da ponte q andubo moitos anos por esas veijas de dios e q agora reside en santiago.o que necesites eiqui estamos,SAUDOS

Moitas grazas keniatablanco, creo que nos coñecemos, bueno eu polo menos a tí si, e xa estou ao tanto das tuas hazañas deportivas. Deixasme abrallado. Como xa dixen as miñas aspiracións nesto dos entrenamientos son moi distintas ás tuas (só quero manterme un pouquiño en forma, e baixar de peso por motivos de sáude), xa que dende que deixei de xogar ao fútbol son moi propenso a engordar. O dito moitas grazas e espero ter ocasión de coincidir en algún sitio para poder saudarte. Un abrazo. Por certo temos algún familiar en común. Empeza a adiviñar quen podo ser. Chao.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 17:58
Asunto: novo usuario

pois dimo si queres tanto no foro como en privado,como ti vexas agora non caio.pero o dito aqui me tes para o que ti queiras
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 19:53
Asunto: Re: novo usuario

keniatablanco escribió:
pois dimo si queres tanto no foro como en privado,como ti vexas agora non caio.pero o dito aqui me tes para o que ti queiras

!!! Eso ARICAR,ti pide,que Keniatablanco é todo corazón !!! Moi feliz
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2007, 9:50
Asunto: Re: novo usuario

keniatablanco escribió:
pois dimo si queres tanto no foro como en privado,como ti vexas agora non caio.pero o dito aqui me tes para o que ti queiras

Moi bos días, saudos keniatablanco, vouche dar unha pista: O familiar en común que temos é tío da tua sangue e sería meu primo político. Moitas grazas polo teu ofrecemento. Chao





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos