Foros ›
¿ Qué tal a Marcha dos 50 Km das Greas ?
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JMMG

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/07
0 Carreiras
13 Mensaxes
TUI
Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 10:41
Asunto: ¿ Qué tal a Marcha dos 50 Km das Greas ?

*** QUIXERA COMPARTIR OPINIONS E EXPERIENCIAS CON XENTE QUE FAGA MARCHAS DESTE TIPO, ANDAINAS, SENDEIROS ETC.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 12:38
Asunto:

Eu tamén son moi aficionado a este tipo de probas, o que ocurre é que este ano vou ir a moi poucas, entre correr e a competición de master de natación, e tamén estar ca familia, quedan moi pouca datas; tendo en conta que ademais, se celebran todas entre maio e xuño.
A das Greas é posiblemente das que máis me gustan, todo-los anos se fai por un sitio distinto (ainda que sei que cada certo tempo se repiten), pero non me resulta tan monótona como a de Allariz; entre outras; que dispois de facela unhas catro veces xá me resulta máis aburrida e non motiva tanto a súa participación.
Soamente unha pega a organización das Greas, o avituallamento central, sempre o mesmo, empanada, e sempre escoitan as mesmas queixas, pero non fan nada para solucionar ese tema. A mín persoamente me gusta a empanada, pero non me parece adecuada para este tipo de proba, faise moi difícil a dixestión, senta moi pesada e incluso fai dano, pero o dito, erre que erre co tema.
Este ano no puden participar, e o sinto de verdade, pero quedan outras, o problema e o que comentei antes, todo maio e todo xuño con este tipo de probas, faise complicado ir a todas.
JMMG

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/07
0 Carreiras
13 Mensaxes
TUI
Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 14:35
Asunto:

[/b]CASTIHEIRAS FOI UNHA PENA QUE NON PUIDESES PARTICIPAR, FOI UN PERCORRIDO BASTANTE ASEQUIBLE (EXCEPTO AS SUBIDAS DA SAIDA Y AS DE DESPOIS DE COMER).

CON RESPECTO DA ORGANIZACION, NUNCA TIVEN PROBLEMA, PERO NESTA COMO QUE NON ME QUEDEI MOI CONVENCIDO DA CAPACIDADE DE CONTROL E ORGANIZACION. FALLARON OS MASAXISTAS, TOCARON BASTANTE ASFALTO, E O TEMA DA MEDALLA QUE TE REGALAN CANDO FAS 5 ETAPAS CONSECUTIVAS ... FORON ENTREGADAS CASEQUE A DEDO.

ESTE ANO PARTICIPO POR PRIEMIRA VEZ NA DE ALLARIZ, NECESITO QUE ME FALES DELA, ORGANIZACION, RECORRIDO, ETCC. SEI QUE SON 3 BUCLES, PERO POUCO MAIS, NON SEI COMO SON OS AVITUALLAMENTOS, E O RECORRIDO.

ESPERO NOTICIAS - SAUDOS

castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 16:35
Asunto:

Con respecto a de Allariz, tes toda a información na páxina do Concello. As primeiras veces que participei o intentei facer no menor tempo posible. A última vez, no 2005, o fixén disfrutando da paisaxe que ata daquela non me fixera nela. Foi a vez que mellor o pasei, de forma relaxada, falando ca xente, coñecendo sitios e vendo cousas bonitas.
O perfil que vas topar na páxina do Concello e fiel reflexo da realidade, tes que sair con tranquilidade porque o pouco tempo tes unha boa subida. A organización moi ben, mellor; o meu imparcial parecer; que o das Greas.
Este ano posiblemente participe, pode que non faga todo o percorrido, xá veremos, pero penso disfrutar da compañía, do entorno e tamén da piscina municipal.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 16:36
Asunto:

Por certo, este domingo, o Concello de Ribeira, organiza unha subida o mítico Monte Pindo, magnífica ruta. Vai de guía o noso e infatigable amigo Urko.
Ruta altamente recomendable o digo con coñecemento de causa.
JMMG

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/07
0 Carreiras
13 Mensaxes
TUI
Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2007, 12:48
Asunto:

CASTINHEIRAS - CHAMEN O CONCELLO DE RIVEIRA PARA PEDIR INFORMACION DA SUBIDA O PINDO E DIXERONME QUE QUEDABA SUSPENDIDA POLO TEMPO. PASARA A SER NA SEGUNDA QUINCENA DE XUÃ?O.
SE SABES UNHA DATA DEFINITIVA E PODES, AVISAME.

castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 10 Mai 2007, 19:17
Asunto:

Pois mira, a primeira noticia que teño. De todas formas, me parece unha boa decisión, dado que desta ruta, unha das cousas que máis gustan son as vistas tan espectaculares que se poden ver, e si se vai a ter un tempo que impida tan circunstancia e mellor aplazala.
Falarei co amigo Urko para que nos teña informado.
Patapalo

Novo foreiro
Novo foreiro
20/08/07
0 Carreiras
6 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2007, 22:53
Asunto:

Hola a todos, necesito información sobre esta ruta (AS GRELAS), pues no encuentro nada ( Internet, Casa da Xuventude)

Saludos y muchas gracias Disimulando
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2007, 9:51
Asunto:

Tes que poñerte en contacto ca federación galega de montaña.
Patapalo

Novo foreiro
Novo foreiro
20/08/07
0 Carreiras
6 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2007, 16:52
Asunto:

Muchas gracias Castiñeiras.

Saludos
Patapalo

Novo foreiro
Novo foreiro
20/08/07
0 Carreiras
6 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2007, 16:54
Asunto:

Muchas gracias Castinheiras.

Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos