Foros ›
CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 23 Xan 2014, 8:18
Asunto: CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER

Estimados atletas e maratonianos en particular: dende este novo tema quería difundir e comentar un libro que estou lendo que se titula "El Correr CHI", en inglés "Chi Running". Despois de ler sobre el en internet e ver que trataba aspectos interesantes sobre a maneira de correr animeime a compralo e estou poñéndoo en práctica. O autor é un ultrmaratoniano de EEUU chamado Danny Dreyer e si vos son sincero o libro aporta temas interesantes:
1.Cómo disminuir ou evitar as dores de rodilla mellorando a técnica de pisada.
2.Cómo aumentar km e velocidade cunha mellor técnica ou postura. Sobre todo inclinación cara adiante.
3.Cómo correr dende un punto de vista relaxado e non sofrindo.
Bueno, quixera que si alguén ten referencias sobre o libro e o autor, probou este método ou outro parecido pois que o comente neste foro.
Un saudiño atletas.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 23 Xan 2014, 11:49
Asunto: Re: CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER

Do libro pois nin idea tiña sobre a sua existencia polo que non podo aportarche o meu punto de vista. De todas maneiras ten que ter cousas mais interesantes porque sobre os puntos que recalcas:
- Mellorar os dores de rodilla ou molestias? entendo que a mellora da tecnica axudaría pero a previr e minimizar ,solucionaría as dores por si sola?
- Unha boa postura corporal cunha tecnica de carreira adecuada e a base fundamental para aumentar a carga de traballo en intensidade e calidade. Sobre todo porque evitaria a aparicion de certas lesions que son as que limitan o progreso de cada un.
A inclinación cara adiante..... pois e o mais normal non?
- E correr relaxado, todos estaremos de acordo que disfrutamos mais ca sufrindo. Inda asi porque preferimos sufrir de vez en cando?
Para min non e relevante o que recalcas pero si que e moi interesante que levemos a practica moitos dos aspectos que mencionas.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 23 Xan 2014, 21:09
Asunto: Re: CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER

tintin escribió:
Do libro pois nin idea tiña sobre a sua existencia polo que non podo aportarche o meu punto de vista. De todas maneiras ten que ter cousas mais interesantes porque sobre os puntos que recalcas:
- Mellorar os dores de rodilla ou molestias? entendo que a mellora da tecnica axudaría pero a previr e minimizar ,solucionaría as dores por si sola?
- Unha boa postura corporal cunha tecnica de carreira adecuada e a base fundamental para aumentar a carga de traballo en intensidade e calidade. Sobre todo porque evitaria a aparicion de certas lesions que son as que limitan o progreso de cada un.
A inclinación cara adiante..... pois e o mais normal non?
- E correr relaxado, todos estaremos de acordo que disfrutamos mais ca sufrindo. Inda asi porque preferimos sufrir de vez en cando?
Para min non e relevante o que recalcas pero si que e moi interesante que levemos a practica moitos dos aspectos que mencionas.

A verdade é que parecen todos os aspectos que pon o libro moi sinxelos pero unha vez que o lees e o pos en práctica observas que corres de maneira totalmente distinta a cómo o facías antes. Eu dende que o estou poñendo en práctica teño moitas menos dores de rodillas.
Toca moitísimos máis aspectos pero sobre todo relaciona o Tai Chi coa carreira e a verdade que nunca se me ocorrería relacionar esta arte marcial coa carreira. Eu ainda estou empezando pero a verdade é que estoy sorprendido porque algunhas veces anque moi pouquiñas atópome correndo con certa fluidez pero sobre todo con moito menos esforzo ca antes. Un saudiño atletas.
unaluzazul

Novo foreiro
Novo foreiro
30/12/13
9 Carreiras
48 Mensaxes
Xunqueira de Ambía
Respostar citando Envío Ven, 24 Xan 2014, 9:32
Asunto: Re: CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER

Flow, my friend.... es lo más importante, relajación, relajación y relajación, y disfrutar corriendo.
Las marcas dejadlas para los profesionales.
Buscaré el libro, me parece interesante lo que cuentas.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 24 Xan 2014, 16:39
Asunto: Re: CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER

unaluzazul escribió:
Flow, my friend.... es lo más importante, relajación, relajación y relajación, y disfrutar corriendo.
Las marcas dejadlas para los profesionales.
Buscaré el libro, me parece interesante lo que cuentas.

Justo eso es lo que ando buscando yo con este libro, relajación, concentración, que los km fluyan y que no me cueste hacerlos. Uno de los ejercicios que propone en el calentamiento es la postura de la concentración, consiste en poner los pies paralelos, caderas para abajo, clavícula para arriba, abrazar un balón de estos de pilates y presionar el suelo con los dedos pero sobre todo el dedo gordo. Sirve para arraigarse sobre la tierra y trasladándolo a la carrera para correr como enganchado al suelo, a la Naturaleza. Cuestan estos conceptos y hay que ir concentrándose en ellos cada cierto tiempo pero van en la línea del libro "Nacidos para Correr"....somos una parte de la madre Naturaleza y establecemos una unión perfecta con ella cuando corremos y nos relacionamos con ella. Es el correr-vivir-disfrutar-evadirse-etc. Hay que seguir intentándolo. En el libro le llama el "CHI" que viene del Tai chi y es algo así como una fuerza interior que fluye sin obstáculo y con libertad. Bueno coleguillas perdonad por el ladrillo pero ya veis que este libro es "distinto". Un saudiño atletas. Guiño
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 29 Xan 2014, 17:24
Asunto: Re: CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER

Dejando la parte zen, de flujo de energías y demás caralladas, el libro me pareció fantástico desde el punto de vista postural y de economía de carrera. Altamente recomendable para leer pero con sentidiño, escepticismo y discernimiento Guiño


feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2014, 16:47
Asunto: Re: CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER

khene escribió:
Dejando la parte zen, de flujo de energías y demás caralladas, el libro me pareció fantástico desde el punto de vista postural y de economía de carrera. Altamente recomendable para leer pero con sentidiño, escepticismo y discernimiento Guiño

Hombre, buenas tardes, se agradece que alguien lo hubiera leido también y que haga un comentario positivo, pensaba yo que era el único en leerlo y practicarlo. A mi la verdad es que me está gustando y pienso releerlo y justo por lo que dices tú por la parte de la postura, la mejora de la misma y la economía de la carrera. Me parece sorprendente que afirme que hay que correr con el centro de gravedad por detrás de la parte superior del cuerpo y que casi nunca lo he escuhado esto en los manuales de atletismo, incluso algunos llegaban a comentar que hay que entrar o apoyar primero el talón. En lo que se refiere al "chi" yo lo identifico con ese momento de la carrera en que te das cuenta que corres con total fluidez, como si no te costara, pero claro son muy pocos segundo o metros, es difícil mantenerlo en el tiempo. Bueno un saudiño y espero seguir compartiendo el libro con los lectores. Un saudiño atletas. Aplauso Guiño
unaluzazul

Novo foreiro
Novo foreiro
30/12/13
9 Carreiras
48 Mensaxes
Xunqueira de Ambía
Respostar citando Envío Xov, 30 Xan 2014, 22:15
Asunto: Re: CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER

feexenio escribió:
Me parece sorprendente que afirme que hay que correr con el centro de gravedad por detrás de la parte superior del cuerpo y que casi nunca lo he escuhado esto en los manuales de atletismo, incluso algunos llegaban a comentar que hay que entrar o apoyar primero el talón.

mmmm... ¿eso no es el barefoot?
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 31 Xan 2014, 14:00
Asunto: Re: CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER

unaluzazul escribió:
feexenio escribió:
Me parece sorprendente que afirme que hay que correr con el centro de gravedad por detrás de la parte superior del cuerpo y que casi nunca lo he escuhado esto en los manuales de atletismo, incluso algunos llegaban a comentar que hay que entrar o apoyar primero el talón.

mmmm... ¿eso no es el barefoot?

Hola, si no estoy equivocado el barefoot es correr descalzo o con zapatillas como guantes. Según pruebas hechas es fantástico, natural y totalmente recomendable, incluso sesiones cortas de 10 minutos por campos de hierba. Lo afirman en el libro "Nacidos para Correr" en dondo Pies Descalzos, está empeñado en implantar esta manera de correr. Además le dan un repaso a Nike y todo el negocio que tiene montado. Saudiños atletas. Aplauso Guiño
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2019, 9:18
Asunto: Re: CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER

Aquí o compañeiro explica en primeira persoa o que é esto do Chi Running

The Extramilest Podcast:
extramilest.com/blog/d...-movement/



-- Chámame "ghose"
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2019, 17:32
Asunto: Re: CHI RUNNING (EL CORRER CHI) DE DANNY DREYER

Interesante.

Saludos!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos