Foros ›
XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:25
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

Mincha escribió:
Moitas veces sacan unha primeira clasificación e logo a definitiva cos netos e o paso do 10.
Agardade ata mañán e veredes.

En la clasificación del enlace pone que son resultados oficiales.

Insisto y no exagero: tardé dos minutos en pisar la alfombra. No es justo.

Esprintes Ourense
Davidgara

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/12/12
60 Carreiras
500 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:27
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

Los resultados oficiales en todas las carreras son por el tiempo de llegada y al final el que lo pone te pone tu tiempo neto. Ninguna clasificación de las carreras en las que he participado la han puesto por tiempo neto.

@davidgara
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:29
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

Los que has probado irán mal, porque una homologada nunca sale de menos, siempre sobre un 1,5-2% más.

Por cierto:

A prova realiza-se no dia 19 de Janeiro de 2014, pelas 10:30 horas e terá uma distância de 21.095 metros (distância oficial – FPA/CNEC).
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:32
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

Non liarvos tanto...xa estou mirando que alguen vai pedir una clasificacions por GPS... Ríndose ...eu estou pensado que a fagan po lo prezo das zapas...non me diredes que as miñas de 30 euros...estan e igualdade de condicions cas super-sbosy-tracker de 90 grs....e 150 euros

En canto o tempo neto...facil o pasar baixo o arco miras o reloxo..e ese tempo descontalo do total...a min saleme mallado o tempo neto Aplauso
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:36
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

Pois tendes sorte, eu non aparezo na clasificación. E me parece que lle vai pasar a máis xente, xa que so hai 2566 chegados a meta e creo que había caseque 3200 inscritos.

Esta carreira, é unha das fixas no meu calendario, dende o ano 2005 que a fixen por 1ª vez, so faltei unha vez, e mira que cambiou esta proba en todos os aspectos. A min ségueme encantando, e seguirei indo sempre que poida.

Pero con tanto volumen de xente, creo que deberían regular algo a saida, por marcas asignar dorsais ou caixóns ou coller o ancho de toda a avenida e non só 2. Eu metínme cando faltaban máis de 10 minutos para sair, saltando as vallas, e perdín cerca de 40" na saida.

Respecto a miña carreira, satisfeito co resultado, xa que no que vai de ano so puiden adestrar 2 días, e ainda que os 4 Kms. finais fixéronseme longos puiden baixar de 1h30' polo meu crono, (so 4", pero váleme).
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:37
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

Non aparezo na clasificación Muro Muro Muro Imaxino que fallou o chip. Diante miña chegou o compañeiro Pablo Cendón Falque. Non teño o seu teléfono. Se lee esta mensaxe, ou o fae algún coñecido, que por favor me mande un privado por si o necesito como testigo ante a organización. Grazas

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:38
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

La de hoy fue mi primera participación en esta Meia Maratona y a decir verdad me gustó mucho. En mi opinión tiene varios puntos a favor: muy bonito ambiente, mucha gente animando a lo largo del recorrido, carreteras totalmente cortadas, precio asequible, rapidez en la entrega de dorsales y camisetas (fui a por ellos el mismo día), agua cada 5 km, e incluso hasta tuvimos mucha suerte con el clima. Como único punto negativo mencionaría el escaso avituallamiento final, el cual consistió en una simple botella de agua. Con la adición de un plátano o una manzana me hubiera conformado. Por lo demás, todo bien. Me encantó la experiencia y creo que, mientras sea posible, será una de las fijas en mi calendario.

davidcouselo escribió:
https://lap2go.com/Imagens/Eventos/2014/mmviana/mmviana2014.pdf

Ya están.

Muchas gracias por los resultados. Ojalá pongan el neto, ya que crucé la linea de salida cuando el crono marcaba casi dos minutos. Pensando

Saludos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:40
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

seixi escribió:
Los que has probado irán mal, porque una homologada nunca sale de menos, siempre sobre un 1,5-2% más.

Por cierto:

A prova realiza-se no dia 19 de Janeiro de 2014, pelas 10:30 horas e terá uma distância de 21.095 metros (distância oficial – FPA/CNEC).

Efectivamente, nas homologadas sempre nos da sobre 200/300 mts. máis ca medida. (Tema máis que explicado no foro) A min doume 21300 mts.
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:41
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

Dientes largos se me ponen de no poder haber ido, menos mal que un buen amigo me ha traido un detalle de la prueba, para mí, es junto con la de Ferreirua los mejores MM en los que he participado.

Veo que la gente, protesta por los tiempos, o que no aparezca, como bien dice Mincha, aun tardan en sacar la clasificacion oficial con tiempos de paso, aunque espero que no ocurra lo del año pasado, que aun tardaron en sacarla y cada vez que salía una, iba descendiendo puestos en la clasificación jejeje
Davidgara

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/12/12
60 Carreiras
500 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:42
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

seixi escribió:
Los que has probado irán mal, porque una homologada nunca sale de menos, siempre sobre un 1,5-2% más.

Por cierto:

A prova realiza-se no dia 19 de Janeiro de 2014, pelas 10:30 horas e terá uma distância de 21.095 metros (distância oficial – FPA/CNEC).
Ok gracias

@davidgara
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:45
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

beauvais escribió:
Non aparezo na clasificación Muro Muro Muro Imaxino que fallou o chip. Diante miña chegou o compañeiro Pablo Cendón Falque. Non teño o seu teléfono. Se lee esta mensaxe, ou o fae algún coñecido, que por favor me mande un privado por si o necesito como testigo ante a organización. Grazas

Yo te vi llegar. De hecho, tengo fotos tuyas en la vuelta anterior a llegar a meta. (Las estoy subiendo, son casi 3000 las que tengo).

Aunque no tengo foto tuya en meta, te vi llegar.
pablocf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/11/12
0 Carreiras
80 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 20:52
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

beuvais tienes un privado con mi tlf.
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 21:05
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

En cuanto a pruebas de la llegada, todos los años suelen poner en la web oficial fotos de la llegada de todos los participantes, así que no creo que haya problema.
Thor

Maratoniano
Maratoniano
12/01/11
105 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 21:36
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

Eu tampouco salo nesta lista!!!,polo demais un dez para esta media!!!
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 19 Xan 2014, 21:38
Asunto: Re: XVI EDP Gas Meia Maratona Manuela Machado 2014

Ghatorade escribió:
Los resultados oficiales en todas las carreras son por el tiempo de llegada y al final el que lo pone te pone tu tiempo neto. Ninguna clasificación de las carreras en las que he participado la han puesto por tiempo neto.

Tienes razón. Pensé que habia carreras que la clasificación se basaba en el tiempo neto.

Entonces nada. Para la próxima intemtaré colocarme más alante jeje

Esprintes Ourense





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos